Zamknięty przez: Kmer 11-03-2010, 07:52 |
[EA5A] 2.5 V6 1997, LUBAŃ PROŚBA O OCENĘ |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 29-01-2010, 20:47 [EA5A] 2.5 V6 1997, LUBAŃ PROŚBA O OCENĘ
|
|
|
Witam, czy ktoś miał okazję oglądać z bliska? Z tego co widzę to facet sprowadza galanty bo przewijały się właśnie z tej okolicy w innych wątkach. Oferta dość interesująca dlatego pytam czy to jakiś "rodzynek" czy gość sprowadza masowo.
Kod: |
zdjęcia się ładują... poczekaj......
SPROWADZONY Z NIEMIEC PIĘKNY GALANT
.100% ORYGINALNY PRZEBIEG Z KSIĄŻKĄ SERWISOWĄ I BADANIAMI TUV
OSTATNI WPIS 96 TYSIĘCY KM
100% BEZWYPADKOWY
WYPOSAZENIE
KLIMATYZACJA KLIMATRONIK AUTOMATYCZNA
ALUFELGI MITSUBISHI ORYGINALNE
4 PODUSZKI POWIETRZNE
4 ELEKTRYCZNE SZYBY
ELEKTRYCZNE LUSTERKA
WSPOMAGANIE KIEROWNICY
CENTRALNY ZAMEK
HAK ODCZEPIANY
ABS
HALOGENY
DRUGI KOMPLET KÓŁ
I WIELE INNYCH DODATKÓW
AUTO SPRZEDAJE Z KOMPLETEM DOKUMENTÓW CELNO SKARBOWYCH (KOSZT REJESTRACJI 230ZŁ).
KUPUJĄCY IDZIE PROSTO DO WYDZIAŁU KOMUNIKACJI.
AKCYZA RECYKLING PRZEGLĄD TLUMACZENIA OPŁACONE. WYSTAWIAM FAKTURĘ VAT. KUPUJĄCY ZWOLNIONY Z OPŁATY SKARBOWEJ.
ZGADZAM SIĘ NA WSZELAKIE PRZEGLĄDY I INSPEKCJE W SALONIE MITSUBISHI CZY INNYCH WARSZTATACH.
NA MIEJSCU MOŻNA KUPIĆ OC I WRÓCIĆ SAMOCHODEM DO DOMU.
TEL. 504584858
PRZED KUP TERAZ KONIECZNIE ZADZWOŃ W PRZECIWNYM WYPADKU TRANSAKCJA NIEWAŻNA!!
|
W tej aukcji jest więcej szczegółów:
http://www.allegro.pl/ite...ejestracji.html
 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 30-01-2010, 21:07
|
|
|
Cześć.Z Fotek widać że miał robiony przód, i to mogło być solidne uszkodzenie.Tył też delikatnie dostał. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-01-2010, 21:21
|
|
|
Przy aucie cos napewno było robione, dostrzegalne sa różnice barw, brakuje zaślepki halogenu, może miał robione reperaturki błotników i boki były malowane, albo coś z przodem było robione, bo na zdjeciach z boku widac pewien brak dopasowan drzwi wzgledem błorników, ponato przód troche jakby krzywo spasowany, atrapa i reflektor wzgledem maski |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:14
|
|
|
Na początek to co się rzuca w oczy: porównaj błotniki w komorze silnika (lewy niedbale malowany, prawy oryginał) zaznaczone na foto.
Miejsce od przodu wydaje się być klepane (może to tylko złudzenie).
Pomalowali kawałek zderzaka (odcień zaznaczony na foto) a to jak i malowanie błotnika przedniego świadczy o kiepskich umiejętnościach lakiernika i chęci oszczędzenia na naprawach.
Szpara pod klapą co dowodzi tego że było małe bum w tył.
No i tak jak pisze robertdg brak zaślepki, szczeliny między zderzakiem a błotnikami (galanty mają bardzo dokładne pasowania blacharki). Jakieś strasznie brudne ręce mieli w tym serwisie, że tak wybrudzili książkę serwisową. Jak się nie mylę ten ostatni wpis 96 tys km to następna wizyta a nie ostania. |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 30-01-2010, 23:00
|
|
|
Ponadto książka może i wypisana różnymi długopisami ale tym samym charakterem pisma
Cytat: | 100% ORYGINALNY PRZEBIEG Z KSIĄŻKĄ SERWISOWĄ | Offkoz
Polecam ten egzemplarz... omijać z daleka. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 30-01-2010, 23:12
|
|
|
Dzięki panowie za prześwietlenie samochodu. Czyli wygląda na to że prawdziwych okazji nie ma a tylko są ludzie którzy w nie wierzą |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-01-2010, 23:22
|
|
|
lukasz12, a moze to auto wyglądało podobnie do tego
tak patrze i ogładam tą ksiązke serwisowo, tak jak wspominał fj_mike coś podejrzanie wygląda, te pieczątki, wszystko jak od linijki |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 30-01-2010, 23:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 30-01-2010, 23:26
|
|
|
robertdg napisał/a: | lukasz12, a moze to auto wyglądało kiedyś tak
|
Możliwe, sam nie wiem . W sumie to po prostu zwrócił moja uwagę bo na pierwszy rzut oka wyglądał dość schludnie, wnętrze czyste i niestyrane. Na dodatek sedan i 2.5 v6 w manualu - rzadko spotykana kombinacja w sumie.Póki co to i tak pozostaje przy tym co mam ale Gala jako drugie wozidełko bym przygarnął chętnie. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Fly23 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2010, 11:14
|
|
|
Panowie, ja jestem z Lubania i faktycznie gość sprowadza dużo Galów. Ale jest on albo zaprzyjaźniony albo nawet spokrewniony ze znanym i dobrym(nie ukrywam) blacharzem lakiernikiem |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-01-2010, 11:34
|
|
|
lukasz12, zawsze mozesz zadzwonic do goscia i zapytac co bylo z autem nie tak bo powiedz mu ze dostrzegles sporo mankamentów blacharsko lakierniczych, jak bedzie uczciwy to moze odpowie, choc watpie, dla niego to jest interes na ktorym napewno zarobi jeżeli sprzeda auto nawet i ponizej 10 000zł, mogl kupic auto zaniedbane i do poprawek lakierniczych (po jakis stluczkach parkingowych) za male pieniadze, szczerze powiem ze wolalbym auto kupic z widocznymi uszkodzeniami zwlaszcza takie swiezo sprowadzone niz retuszowane, co innego jakby to bylo auto krajowe, a tu masz jeszcze auto do oplat, plus nie wiadomo co jeszcze wyniknie w praniu, to moze byc worek bez dna, bo niemiec nie sprzedaje auta w bdb stanie za male pieniadze. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 31-01-2010, 11:52
|
|
|
No wiadomo. Niska cena mnie też zastanowiła dlatego postanowiłem zapytać ludzi bardziej obeznanych z tym autem. Na razie Sigma jest w dobrym stanie więc tego Gala wrzuciłem tak z ciekawości, tym niemniej dziękuje wszystkim za zaangażowanie. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
sebo199
Mitsumaniak
Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce
|
Wysłany: 31-01-2010, 13:14
|
|
|
Dziwne że nie dał fotek od strony kierowcy (fotel, kierownica). Może bał się że będzie widać po stanie prawdopodobny przebieg. Ciężko mi jakoś uwierzyć, że ktoś kiedyś kupił auto tej klasy z takim silnikiem i robił tak mało kilometrów. Chociaż bywają takie skrajne przypadki. Mam znajomka który kupił paska nowego w salonie 2.0 fsi za ponad 100tys zl i robi nim nie całe 5 tys km rocznie. Wiadomo że auto 13 letnie może mieć jakieś mankamenty i być po przejściach blacharsko lakierniczych, ale niech to będzie zrobione dobrze, fachowo i trwale. Ten Galant nie wygląda na zrobionego dobrze. To malowanie błotnika, skrajne lenistwo lub brak wiedzy. Zderzak mogli cały pomalować, ale pewnie oszczędzili bo "Pan Kaziu" w stodole zrobił to gratis do innych prac przy aucie. No i w opisie bezwypadkowy. Już na wstępie kłamie. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 31-01-2010, 13:38
|
|
|
Czyli typowy "rodzynek" jak to jest opisywane na jednym z blogów o autach "bezwypadkowych". Odnośnie przebiegów są skrajne przypadki - mój tata zrobił 85000 km w 7,5 roku (auto bedzie miało 8 lat w lecie). |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|