 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymrugało mi 44 i co?? |
Autor |
Wiadomość |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2007, 17:32 Wymrugało mi 44 i co??
|
|
|
Teraz mi diodka mruga non stop i dzisiaj oprócz 41 (juz sie przyzwyczailem) wymrugała mi 44
, gdzies wyczytalem ze to cewka na czwartym cylindrze.Gdzies napewno mi wypadaja zaplony tylko jak sie przysluchuje kablom to ewidentnie slychac nieregularne cyk-cyk tuz przy fajce.Kable nowe NGK i świeczki też.Na benzynce troche lepiej ale "wyskakuja" zapłony. można jakoś sprawdzić cewke??Doradźcie cos.Pozdrawiam!! Dodam jeszcze ze cykanie slychac najbardziej przy kablu na cylindrze najblizej rozrzadu.Czyli byc moze jest to cewka od 1 i 4 cylindra. |
Ostatnio zmieniony przez mitutoyo 04-03-2007, 10:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pawulec [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2007, 20:57
|
|
|
wejdz na stonę Von Yungingena zwanego mistrzem zakonu Mitsumaniaków, na Żmudzi i na ziemi mazowieckiej jako Krzyżak znanego, tam znajdziesz kody usterek.
Dioda ma mrugaś jedynkami, to znaczy że 9 sie zapętla, wtedy jest ok.
41 to wtryskiwacze, 44 nie wiem co to jest.
Strona Krzyżaka www.mitsubishifan.webpark.pl, dane regulacyjno naprawcze.
Jeżeli chodzi o cyk-cyk to wieczorem,po ciemaku zobacz (silnik pracuje) czy nie latają gdześ przebicia, pomimo nowych kabli, abo zewnętrzą stroną dłoni dotknij przewodów (pieprznie, nie zabije).
Cyku cyk możesz mieć też z zworów na wolnych obrotach, ja tak miałem, wymieniłem oliwkę i jest lepiej (pół syntetyk) ale czasami też mi troszkę stuka, po przegazówce cisza, to jest normalne przy "szklankach" |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2007, 04:36
|
|
|
Że wtryskiwacze to juz mi wywróżyono za wczasu,jednakowoż na stronce Mazowieckiego wysłannika kod numerem 44 opisany wystepowac szansy niemial.Czy kable cykają to mam prawie pewność,na ucho tak słychać.Po ciumaku gó..o widać ponieważ fajki sa schowanie głęboko w pokrywie zaworów i czy widziales kiedys jak iskierki skakają?? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 03-03-2007, 08:17
|
|
|
W jednym z opisów kodów błędów ten 44 to oznacza problem z lambdą podgrzewaną a więc kilku przewodową gdzie jest kabelek który doprowadza zasilanie do grzałki w sondzie i tenże kod mówi iż kabel sygnałowy lambdy jest zwarty do kabla zasilającego plusowego. Czy masz taka lambdę? I czy w ogóle ona poprawnie u ciebie pracuje? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
pawulec [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2007, 10:36
|
|
|
Widziałem jak skskają nie raz, a przebicia widać między przewodami nie na fajkach, jak są stare albo kiepskiej jakości.
Miałem przypadki że po założeniu "nowych " kabli produkcji No Name silnik pracował nierówno i przerywał, lepiej już było na sparciałych oryginałach.
Opel na ten przykład wcale nie chce jezdzić na nie oryginalnych kablach.
Wyjmij fajki i zobacz ( glębiej w śodku fajki) czy blaszki (zakończenie kabla wysokiego napięca) dobrze zaciskają się na końcówce świecy, lubią się urywać albo są za lużne. |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2007, 11:22
|
|
|
Ho ho ho,żebym ja wiedzial jaka to jest Lambda.....moze jakis doswiadczony Klipsiarz bedzie wiedzial?A co do kabli to sa nowe NGK i cykanie slychac dokladnie we wglebieniu na świece.Przydalby sie ktoś z łodzi lub okolic na podmianki. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-03-2007, 20:10
|
|
|
44 - zle wiesci - cewka zaplonowa |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 04-03-2007, 02:04
|
|
|
No dobra,niestety spodziewałem sie cewki.Czy jej uszkodzenie moze być powodem cykania przy fajkach,takiego jakby iskra sobie przeskakiwala dość czesto i nieregularnie?Druga sprawa to sposób wymiany cewki,czy po prostu zdejmuje jedna i zakladam druga,czy trzeba znać jakieś magiczne sztuki?Mam nadzieje ze po wymianie coś sie ruszy bo problemy z praca silnika sa od dawna a cewke wymrugało dopiero pare dni temu.Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 04-03-2007, 05:01
|
|
|
juz krzyzak ci powiedzial ze to nie kable ale cewka zaplonowa, i ja sie poprostu nadzwyczajnie podmienia , odpinasz i odkrecasz stara i wlkadasz nowa( nie pomyl kolejnosci kabli , zapamiataj zanim zdemontujesz wszystkie). |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 17:32
|
|
|
Czy mając cewke niewiadomego pochodzenia w reku,mozna ja jakiś pomierzyć zeby ustalić czy jest sprawna?? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-03-2007, 17:38
|
|
|
Jak masz cykanie przy fajkach, to raczej kable - - ECU nie jest na tyle mądre, żeby zdiagnozować przyczynę wypadania zapłonów (powyżej 20/min jeżeli dobrze pamiętam).... a błąd 44 to efekt wypadania zapłonów |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 18:21
|
|
|
Tylko ze widzisz,kabelki i świeczki mam nowiuśkie NGK-i,Zaraz po zmianie było jakby troche lepiej ale po tygodniu znowu jest lipa. W sumie to juz trzeci komplet kabli bez różnicy.Cóż mam począć? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-03-2007, 18:46
|
|
|
Mea culpa nie doczytałem, że zmieniałeś...... CEWKA |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-03-2007, 13:21
|
|
|
Zalożylem dzisiaj inną cewke i chyba jest lepiej ale z werdyktem poczekam do wystygniecia silnika.Podczas zdejmowania zauwazylem ze na cewce kolejność podlaczenia jest napisana taka 4-1-2-3 natomiast ja mialem podłącone 4-1-3-2 jak zamienilem to na postoju bylo jkby gorzej na 4-1-2-3. Co radzicie?? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 08-03-2007, 14:17
|
|
|
kolejność 4-1 i 1-4, jak również 2-3 i 3-2 nie ma żadnego znaczenia |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|