Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymrugało mi 44 i co??
Autor Wiadomość
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2007, 17:32   Wymrugało mi 44 i co??

Teraz mi diodka mruga non stop i dzisiaj oprócz 41 (juz sie przyzwyczailem) wymrugała mi 44
, gdzies wyczytalem ze to cewka na czwartym cylindrze.Gdzies napewno mi wypadaja zaplony tylko jak sie przysluchuje kablom to ewidentnie slychac nieregularne cyk-cyk tuz przy fajce.Kable nowe NGK i świeczki też.Na benzynce troche lepiej ale "wyskakuja" zapłony. można jakoś sprawdzić cewke??Doradźcie cos.Pozdrawiam!! Dodam jeszcze ze cykanie slychac najbardziej przy kablu na cylindrze najblizej rozrzadu.Czyli byc moze jest to cewka od 1 i 4 cylindra.
Ostatnio zmieniony przez mitutoyo 04-03-2007, 10:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawulec
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2007, 20:57   

wejdz na stonę Von Yungingena zwanego mistrzem zakonu Mitsumaniaków, na Żmudzi i na ziemi mazowieckiej jako Krzyżak znanego, tam znajdziesz kody usterek.
Dioda ma mrugaś jedynkami, to znaczy że 9 sie zapętla, wtedy jest ok.
41 to wtryskiwacze, 44 nie wiem co to jest.
Strona Krzyżaka www.mitsubishifan.webpark.pl, dane regulacyjno naprawcze.
Jeżeli chodzi o cyk-cyk to wieczorem,po ciemaku zobacz (silnik pracuje) czy nie latają gdześ przebicia, pomimo nowych kabli, abo zewnętrzą stroną dłoni dotknij przewodów (pieprznie, nie zabije).
Cyku cyk możesz mieć też z zworów na wolnych obrotach, ja tak miałem, wymieniłem oliwkę i jest lepiej (pół syntetyk) ale czasami też mi troszkę stuka, po przegazówce cisza, to jest normalne przy "szklankach"
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2007, 04:36   

Że wtryskiwacze to juz mi wywróżyono za wczasu,jednakowoż na stronce Mazowieckiego wysłannika kod numerem 44 opisany wystepowac szansy niemial.Czy kable cykają to mam prawie pewność,na ucho tak słychać.Po ciumaku gó..o widać ponieważ fajki sa schowanie głęboko w pokrywie zaworów i czy widziales kiedys jak iskierki skakają??
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 03-03-2007, 08:17   

W jednym z opisów kodów błędów ten 44 to oznacza problem z lambdą podgrzewaną a więc kilku przewodową gdzie jest kabelek który doprowadza zasilanie do grzałki w sondzie i tenże kod mówi iż kabel sygnałowy lambdy jest zwarty do kabla zasilającego plusowego. Czy masz taka lambdę? I czy w ogóle ona poprawnie u ciebie pracuje?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
pawulec
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2007, 10:36   

Widziałem jak skskają nie raz, a przebicia widać między przewodami nie na fajkach, jak są stare albo kiepskiej jakości.
Miałem przypadki że po założeniu "nowych " kabli produkcji No Name silnik pracował nierówno i przerywał, lepiej już było na sparciałych oryginałach.
Opel na ten przykład wcale nie chce jezdzić na nie oryginalnych kablach.
Wyjmij fajki i zobacz ( glębiej w śodku fajki) czy blaszki (zakończenie kabla wysokiego napięca) dobrze zaciskają się na końcówce świecy, lubią się urywać albo są za lużne.
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2007, 11:22   

Ho ho ho,żebym ja wiedzial jaka to jest Lambda.....moze jakis doswiadczony Klipsiarz bedzie wiedzial?A co do kabli to sa nowe NGK i cykanie slychac dokladnie we wglebieniu na świece.Przydalby sie ktoś z łodzi lub okolic na podmianki.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-03-2007, 20:10   

44 - zle wiesci - cewka zaplonowa
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2007, 02:04   

No dobra,niestety spodziewałem sie cewki.Czy jej uszkodzenie moze być powodem cykania przy fajkach,takiego jakby iskra sobie przeskakiwala dość czesto i nieregularnie?Druga sprawa to sposób wymiany cewki,czy po prostu zdejmuje jedna i zakladam druga,czy trzeba znać jakieś magiczne sztuki?Mam nadzieje ze po wymianie coś sie ruszy bo problemy z praca silnika sa od dawna a cewke wymrugało dopiero pare dni temu.Pozdrawiam!
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 04-03-2007, 05:01   

juz krzyzak ci powiedzial ze to nie kable ale cewka zaplonowa, i ja sie poprostu nadzwyczajnie podmienia , odpinasz i odkrecasz stara i wlkadasz nowa( nie pomyl kolejnosci kabli , zapamiataj zanim zdemontujesz wszystkie).
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2007, 17:32   

Czy mając cewke niewiadomego pochodzenia w reku,mozna ja jakiś pomierzyć zeby ustalić czy jest sprawna??
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-03-2007, 17:38   

Jak masz cykanie przy fajkach, to raczej kable - - ECU nie jest na tyle mądre, żeby zdiagnozować przyczynę wypadania zapłonów (powyżej 20/min jeżeli dobrze pamiętam).... a błąd 44 to efekt wypadania zapłonów
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2007, 18:21   

Tylko ze widzisz,kabelki i świeczki mam nowiuśkie NGK-i,Zaraz po zmianie było jakby troche lepiej ale po tygodniu znowu jest lipa. W sumie to juz trzeci komplet kabli bez różnicy.Cóż mam począć?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-03-2007, 18:46   

Mea culpa nie doczytałem, że zmieniałeś...... CEWKA :(
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 08-03-2007, 13:21   

Zalożylem dzisiaj inną cewke i chyba jest lepiej ale z werdyktem poczekam do wystygniecia silnika.Podczas zdejmowania zauwazylem ze na cewce kolejność podlaczenia jest napisana taka 4-1-2-3 natomiast ja mialem podłącone 4-1-3-2 jak zamienilem to na postoju bylo jkby gorzej na 4-1-2-3. Co radzicie??
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-03-2007, 14:17   

kolejność 4-1 i 1-4, jak również 2-3 i 3-2 nie ma żadnego znaczenia
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.