silnik |
Autor |
Wiadomość |
karolteo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 21:46 silnik
|
|
|
Witam koledzy mam cali 2001 r 1.9 DID o mocy 115 KM i mam taki problem jak jadę na 4 - tym biegu i wcisnę gaz do maksa to na kilka sekund dosłownie na 1 , 2 sekundy zapala mi sie kontrolka od awari silnika czy ktoś miał taki problem i z czym to może być związane pozdrawiam |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:01
|
|
|
korolteo - a użyłeś opcji szukaj |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
karolteo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:36
|
|
|
mozesz mi kolego podzucic gdzie moze byc ten temat o silniku dzieki |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:36
|
|
|
tylko na 4?
przed zalaczeniem sie turbiny tj do predk. obrot. 1700 czy powyzej?
plyn do spryskiwaczy uzupelniony?
[ Dodano: 08-12-2007, 22:37 ]
karolteo napisał/a: | mozesz mi kolego |
kolezanko |
|
|
|
 |
karolteo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:39
|
|
|
ja zauważyłen tylko na 4 a od płynu to jest inna kontrolka ale dzieki |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:43
|
|
|
Cytat: | ja zauważyłen tylko na 4 a od płynu to jest inna kontrolka ale dzieki |
to jak z tym ecu dokladnie jest?
czujesz jakis spadek mocy? "silnik" zapala sie przed zalaczeniem sie turbiny czy w trakcje tj przy jakiej predkosci obrotowej silnika? |
|
|
|
 |
karolteo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:43
|
|
|
pomocy koledzy co to moze być |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:44
|
|
|
karolteo napisał/a: | pomocy koledzy co to moze być |
to napisz cos wiecej |
|
|
|
 |
karolteo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:46
|
|
|
kolego spadku mocy nie czyje idzie do przodu jak burza a na liczniku mam tak ok 70 -80 ile obrotów to nie wiem bo jeszcze nie mam tak obczajone to autko bo mam go od niedawna
[ Dodano: 08-12-2007, 22:48 ]
próbowałem tak na niższych biegach ale nie zauważyłem zęby sie cos działo a na tej 4 już kilka razy to miałem no chyba za nie zwróciłem uwagi na innych biegach ale raczej to niemożliwe
[ Dodano: 08-12-2007, 22:49 ]
a może tu chodzi o to ze ma za dużą dawkę paliwa i dlatego kąp pokazuje błąd czy to może być to? |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:51
|
|
|
arturro napisał/a: | tylko na 4?
przed zalaczeniem sie turbiny tj do predk. obrot. 1700 czy powyzej? |
czyli pewnie ponizej...jakies 1500obr/min...
karolteo napisał/a: | kolego spadku mocy nie czyje idzie do przodu jak burza a na liczniku mam tak ok 70 -80 ile obrotów to nie wiem bo jeszcze nie mam tak obczajone to autko bo mam go od niedawna |
...sluchaj a na pewno to jest kontrolka silnika
moze tak jak Artur pisze kontrolka plynu do spryskiwaczy, ktora znajduje sie tuz przy kontrolce silnika
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
karolteo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:52
|
|
|
czekam koledzy na pomoc i z góry dzieki ja uciekam wiec jesli ktoś sie z taki mroblemem zetknął to czekam na podpowiedz od czego to moze być dzieki i trzymajcie sie ciepło
[ Dodano: 08-12-2007, 22:54 ]
nie to jest kontrolka silnika bo wiem jak sie pali kontrolka od płynu bo juz dolewałem napewno kontrolka od silnika |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 22:54
|
|
|
karolteo napisał/a: | a może tu chodzi o to ze ma za dużą dawkę paliwa i dlatego kąp pokazuje błąd czy to może być to? |
wiesz o tyle dobrze ze ecu sie zapala bo mozesz odczytac bledy,
tak troche ciezko zdiagnozowac co to moze byc.
najwazniejsze ze nie jest to zwiazane z turbo.
a do filtra powietrza zagladales w jakim jest stanie? |
|
|
|
 |
Grześku
Mitsumaniak groźny oboźny

Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 2722 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-12-2007, 08:58
|
|
|
Możesz mieć zanieczyszczone styki na ciśnieniomierzu dolotu turbiny. To taka kostka na prawo od silnika na rurze o średnicy ok 60mm.
Rozepnij zaciski, zdemontuj rurę, przepłucz ją jakimś odtłuszczaczem, przeczyść końcówkę ciśnieniomierza (turbina brudzi a brud powoduje zwarcie, a tym samym świecenie kontrolki).
Miałem podobnie i takie czynności pierwszy raz zrobił mi mechanik w ASO, ale nic nie stoi na przeszkodzie żebyś sam zrobił coś takiego. |
_________________ "nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin
strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia |
|
|
|
 |
karolteo [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2007, 10:32
|
|
|
dzięki panowie za podpowiedzi bede sprawdzał i patrzył jak sie poprawi to napisze dzięki |
|
|
|
 |
degust [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2010, 21:50
|
|
|
czy może ktoś doradzić mi w następującej sprawie?
oglądałem sobie dzisiaj silnik bo mam wyciek oleju między innymi z uszczelki pod górnym deklem silnika (tym pierwszym ) tym który jest tak jakby wkoło cewek zapł. (pod nim są zawory itp) ,olej w symie tylko się tak sączy ale z ciekawości sprawdziłem sobie dokręcenie śrub. Zdziwiłem sie bo były słabo dokręcone i dokręciłem. Teraz sie zastanawiam czy dobrze zrobiłem bo one niby jakąś miałby gume(uszczelke) pod śrubą i zastanawiam sie czy taką śrube trzeba mocno dokręcić(oczywiście z wyczuciem) czy po prostu może sie sama jakoś dociska(żeby nie uszkodzić tej pokrywy). |
|
|
|
 |
|