Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik
Autor Wiadomość
karolteo
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 21:46   silnik

Witam koledzy mam cali 2001 r 1.9 DID o mocy 115 KM i mam taki problem jak jadę na 4 - tym biegu i wcisnę gaz do maksa to na kilka sekund dosłownie na 1 , 2 sekundy zapala mi sie kontrolka od awari silnika czy ktoś miał taki problem i z czym to może być związane pozdrawiam
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 08-12-2007, 22:01   

korolteo - a użyłeś opcji szukaj :?:
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
karolteo
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 22:36   

mozesz mi kolego podzucic gdzie moze byc ten temat o silniku dzieki
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 22:36   

tylko na 4?
przed zalaczeniem sie turbiny tj do predk. obrot. 1700 czy powyzej?
plyn do spryskiwaczy uzupelniony?

[ Dodano: 08-12-2007, 22:37 ]
karolteo napisał/a:
mozesz mi kolego


kolezanko :o
 
 
karolteo
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 22:39   

ja zauważyłen tylko na 4 a od płynu to jest inna kontrolka ale dzieki
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 22:43   

Cytat:
ja zauważyłen tylko na 4 a od płynu to jest inna kontrolka ale dzieki


to jak z tym ecu dokladnie jest?
czujesz jakis spadek mocy? "silnik" zapala sie przed zalaczeniem sie turbiny czy w trakcje tj przy jakiej predkosci obrotowej silnika?
 
 
karolteo
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 22:43   

pomocy koledzy co to moze być
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 22:44   

karolteo napisał/a:
pomocy koledzy co to moze być


to napisz cos wiecej
 
 
karolteo
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 22:46   

kolego spadku mocy nie czyje idzie do przodu jak burza a na liczniku mam tak ok 70 -80 ile obrotów to nie wiem bo jeszcze nie mam tak obczajone to autko bo mam go od niedawna

[ Dodano: 08-12-2007, 22:48 ]
próbowałem tak na niższych biegach ale nie zauważyłem zęby sie cos działo a na tej 4 już kilka razy to miałem no chyba za nie zwróciłem uwagi na innych biegach ale raczej to niemożliwe

[ Dodano: 08-12-2007, 22:49 ]
a może tu chodzi o to ze ma za dużą dawkę paliwa i dlatego kąp pokazuje błąd czy to może być to?
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-12-2007, 22:51   

arturro napisał/a:
tylko na 4?
przed zalaczeniem sie turbiny tj do predk. obrot. 1700 czy powyzej?

czyli pewnie ponizej...jakies 1500obr/min...
karolteo napisał/a:
kolego spadku mocy nie czyje idzie do przodu jak burza a na liczniku mam tak ok 70 -80 ile obrotów to nie wiem bo jeszcze nie mam tak obczajone to autko bo mam go od niedawna

...sluchaj a na pewno to jest kontrolka silnika :?:
moze tak jak Artur pisze kontrolka plynu do spryskiwaczy, ktora znajduje sie tuz przy kontrolce silnika :?:
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
karolteo
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 22:52   

czekam koledzy na pomoc i z góry dzieki ja uciekam wiec jesli ktoś sie z taki mroblemem zetknął to czekam na podpowiedz od czego to moze być dzieki i trzymajcie sie ciepło

[ Dodano: 08-12-2007, 22:54 ]
nie to jest kontrolka silnika bo wiem jak sie pali kontrolka od płynu bo juz dolewałem napewno kontrolka od silnika
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 22:54   

karolteo napisał/a:
a może tu chodzi o to ze ma za dużą dawkę paliwa i dlatego kąp pokazuje błąd czy to może być to?


wiesz o tyle dobrze ze ecu sie zapala bo mozesz odczytac bledy,
tak troche ciezko zdiagnozowac co to moze byc.
najwazniejsze ze nie jest to zwiazane z turbo.
a do filtra powietrza zagladales w jakim jest stanie?
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-12-2007, 08:58   

Możesz mieć zanieczyszczone styki na ciśnieniomierzu dolotu turbiny. To taka kostka na prawo od silnika na rurze o średnicy ok 60mm.
Rozepnij zaciski, zdemontuj rurę, przepłucz ją jakimś odtłuszczaczem, przeczyść końcówkę ciśnieniomierza (turbina brudzi a brud powoduje zwarcie, a tym samym świecenie kontrolki).

Miałem podobnie i takie czynności pierwszy raz zrobił mi mechanik w ASO, ale nic nie stoi na przeszkodzie żebyś sam zrobił coś takiego.
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
karolteo
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2007, 10:32   

dzięki panowie za podpowiedzi bede sprawdzał i patrzył jak sie poprawi to napisze dzięki
 
 
degust
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2010, 21:50   

czy może ktoś doradzić mi w następującej sprawie?
oglądałem sobie dzisiaj silnik bo mam wyciek oleju między innymi z uszczelki pod górnym deklem silnika (tym pierwszym :o ) tym który jest tak jakby wkoło cewek zapł. (pod nim są zawory itp) ,olej w symie tylko się tak sączy ale z ciekawości sprawdziłem sobie dokręcenie śrub. Zdziwiłem sie bo były słabo dokręcone i dokręciłem. Teraz sie zastanawiam czy dobrze zrobiłem bo one niby jakąś miałby gume(uszczelke) pod śrubą i zastanawiam sie czy taką śrube trzeba mocno dokręcić(oczywiście z wyczuciem) czy po prostu może sie sama jakoś dociska(żeby nie uszkodzić tej pokrywy). :?: :?:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.