[CA1A 1.3] Zapowietrzony układ chłodniczy??? |
Autor |
Wiadomość |
pruslaw
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2009 Posty: 44 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 06-02-2010, 21:04 [CA1A 1.3] Zapowietrzony układ chłodniczy???
|
|
|
Od czasu wymiany płynu w chłodnicy samochód dziwnie się zachowuje. Na zimnym silniku jak się jeszcze nie rozgrzeje to czasem nie ma siły jechać a na luzie gaśnie.
Czy przyczyną takiego zachowania może być zapowietrzony układ chłodzący?? Jak już wyżej pisałem nie udało mi się odkręcić śruby odpowietrzającej podczas wymiany płynu. |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-02-2010, 09:14
|
|
|
Czy samochód zagazowany?? |
_________________
Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!! |
|
|
|
 |
pruslaw
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2009 Posty: 44 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 07-02-2010, 09:21
|
|
|
Nie mam instalacji LPG. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 07-02-2010, 12:16
|
|
|
Filtr paliwa zmieniałeś jeżeli nie to zacznij od niego |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-02-2010, 17:04
|
|
|
1,3 powinien odpowietrzyć się sam. W okolicach odpowietrznika są wkręcone 2 czujniki temperatury - zobacz czy nie spadła jakaś wtyczka. Możesz też spróbować odpowietrzyć odkręcając czujnik temperatury. Jedyne co może być, to że przy czujniku temp jest powietrze i komputer nie ma rzeczywistej temp silnika. Czujnik do komputera to ten 2-pinowy. Na wskaźniki 1-pinowy |
|
|
|
 |
pruslaw
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.3 12V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2009 Posty: 44 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 08-02-2010, 16:38
|
|
|
Właśnie przed wymianą płynu i termostatu ECU wywalił mi błąd tego czujnika, ale pomyślałem, że przez to że termostat był trafiony i cały czas silnik miał za niską temperaturę. Teraz temperaturę trzyma dobrzę a błąd się nie pojawia. Filtr paliwa i tak i tak miałem zamiar w najbliższym czasie wymienić więc zacznę od tego i zobaczymy co dalej.
[ Dodano: 24-02-2010, 22:41 ]
Filtr wymieniem jakiś czas temu i duża kałuża syfu się wylała. Jak na razie jest OK. Tylko spalanie coś ciągle trochę za duże i od dzisiaj problem z rozrusznikiem. Jakaś zła passa. |
|
|
|
 |
|