Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] check engine ????
Autor Wiadomość
mr435 
Nowy Forumowicz

Auto: MItsubishi colt 1,3 CAO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 8
Skąd: Słupsk
Wysłany: 06-02-2010, 15:41   [CAxA] check engine ????

Witam wszystkich na forum jestem nowym MitsuManiakiem i mam pierwszy problem z check engine po odłaczeniu klemy plusowej od akumulatora zapala sie check engine podczas zatrzymania na skrzyrzowaniu ale tylko na wolnych obrotach regulowałem wolne obroty tym regulatorem do ktorego jest wpieta kostka i może ustawiłem za niskie obroty bo jak lekko dodam gazu kontrolka gaśnie w trakcie jazdy jest ok z gory dzieki za podpowiedzi
_________________
Mariusz
Ostatnio zmieniony przez harpagan 08-02-2010, 14:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 06-02-2010, 17:00   

mr435, pierwsza sprawa: kondensatory w ecu wymieniałeś???
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
mr435 
Nowy Forumowicz

Auto: MItsubishi colt 1,3 CAO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 8
Skąd: Słupsk
Wysłany: 06-02-2010, 17:13   

nie wymieniałem kondensatorow bo problem pojawił sie dzisiaj po odłaczeniu klemy plusowej
_________________
Mariusz
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 06-02-2010, 17:16   

Profilaktycznie najlepiej jest je wymienić... Proponuję zrobić reset ECU i wtedy zobaczyć czy się CE świeci.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2010, 17:24   

Jakim regulatorem z kostką? Przy śrubie do regulacji obrotów nie ma żadnej kostki... :roll:
 
 
mr435 
Nowy Forumowicz

Auto: MItsubishi colt 1,3 CAO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 8
Skąd: Słupsk
Wysłany: 06-02-2010, 17:27   

jak zrobić najlepiej kleme minusowa odłaczyłem jutro rano podłacze i co dalej popodłaczeniu jak długo ma silnik pracować na wolnych obrotach czy odrazu można jechac?
_________________
Mariusz
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 06-02-2010, 17:36   

Odłącza się klemę minusową, no i silnik musi być zimny. Podłączasz klemę, odpalasz i bez żadnego dodawania gazu czekasz, aż załączy się wentylator chłodnicy. Gasisz, odpalasz i gotowe...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
mr435 
Nowy Forumowicz

Auto: MItsubishi colt 1,3 CAO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 8
Skąd: Słupsk
Wysłany: 06-02-2010, 17:40   

Regulowałem nie obroty tylko przepustnice tą czarna kostka ktora jest przy przepustnicy przykrecona dwoma srubami do niej dochodzi kostka z czteroma bolcami

[ Dodano: 06-02-2010, 17:41 ]
dzięki
_________________
Mariusz
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-02-2010, 19:31   

gregorbu napisał/a:
Jakim regulatorem z kostką?
TPS-em. mr435 to nie żaden regulator tylko czujnik położenia przepustnicy. Jak to ruszyłeś to tak łatwo nie dojdziesz do ładu z samochodem.
 
 
emzet 
Forumowicz

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 197
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 07-02-2010, 15:44   

andrew84 napisał/a:
Odłącza się klemę minusową, no i silnik musi być zimny


Wydaje mi się, że nie musi być zimny. Sam na mrozie -14 musiałem nauczyć silnik obrotów, wiec najpierw zagrzałem silnik, później odłączyłem klemę, odpaliłem na ciepłym silniku, poczekałem aż się włączy wentylator i już było git :) Obroty sobie ustawił tak jak należy :)
_________________
Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym.
 
 
mr435 
Nowy Forumowicz

Auto: MItsubishi colt 1,3 CAO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 8
Skąd: Słupsk
Wysłany: 07-02-2010, 19:39   

Dzisiaj ustawiłem czujnik przepustnicy i zresetowałem kompa i wszystko jest ok dzieki wszystkim za podpowiedzi
_________________
Mariusz
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-02-2010, 21:12   

mr435 napisał/a:
Dzisiaj ustawiłem czujnik przepustnicy i zresetowałem kompa i wszystko jest ok dzieki wszystkim za podpowiedzi
To najważniejsze, że udało Ci się ustawić TPS we właściwej pozycji.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2010, 21:34   

Jeśli okaże się, że podczas jazdy na niskich obrotach na jedynce auto szarpie, będzie to prawdopodobnie wina nieprawidłowo ustawionego TPS. Czego absolutnie nie życzę, bo walka z TPS to naprawdę upierdliwa sprawa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.