Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Podniosłem tył nic nie robiąc (nivo)
Autor Wiadomość
eddi1977 
Forumowicz


Auto: uno 900 :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 194
Skąd: Otwock,Chełm
Wysłany: 06-02-2010, 11:18   Podniosłem tył nic nie robiąc (nivo)

Piszę to żeby się podzielić ewentualnie żeby ktoś wyprowadził mnie z błędu.
Jesienią przyglądałem się tyłkowi auta,myślałem o wymianie sprężyn ale poczytałem na forum i niektórzy wymieniali bez większego skutku,ktoś zaproponował podkładki pod sprężyny,warty uwagi pomysł ale kasy mało a problem niewielki...
Wstyd się przyznać ale jak po pracy stawiałem auto to unosiłem trochę tył i podstawiałem coś pod hak,niech sprężyny odpoczną do rana :lol:
Nic to nie dawało,może nawet pogorszyło.
Ostatnio jak były duże mrozy podjerzdżałem blisko drzwi (prostownik) wspinając się przodem auta na ok 20 cm wzniesienia w wyniku czego większy ciężar poszedł na tył,trochę przysiadł.
Zastanawiałem się czy po tym nie będzie siedział jeszcze niżej ale na drugi dzień zaskoczenie :shock:
Przestrzeń między kołami a krawędzią nadkola wyraźnie większa,przez noc by tyle rdzy nie odpadło :twisted:
Słucham :?:
Aha dodam jeszcze że ten stan się utrzymuje,dziś też przód na wzniesieniu,profilaktycznie :biggrin:
Amortyzatory z tyłu mam z nivo,podejrzewam że to przez nie takie zaskakujące zjawisko.
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-02-2010, 11:17   

eddi1977, sprezyny i amorki w aucie sa po to, aby w aucie poprawic trakcje, a nie po to aby zachowac odpowiedni przeswit miedzy opona a blotnikiem.
Jedz do dobrego warsztatu i niech Ci zbadaja stan techniczny tych podzespolow, a jesli trzeba wymienic to wymien, bo stosowane przez Ciebie metody przypominaja latanie dziur w drodze za pomoca kartki z bloku technicznego.
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 07-02-2010, 13:11   

eddi1977 obejrzyj amorki, sprawdź czy nie ciekną. Najczęściej zaczyna cieknąć lewy tył.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
eddi1977 
Forumowicz


Auto: uno 900 :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 194
Skąd: Otwock,Chełm
Wysłany: 07-02-2010, 19:57   

akbi napisał/a:
eddi1977, jesli trzeba wymienic to wymien, bo stosowane przez Ciebie metody przypominaja latanie dziur w drodze za pomoca kartki z bloku technicznego.


Na wiosnę będę miał przegląd więc załatwię żeby mi dokładniej przyjrzeli się zawieszeniu,poprzednio w ten sposób wymieniłem przedni wahacz,a to co opisałem to nie metoda naprawy tylko spostrzeżenie.Kiedyś wydawało mi się że po jeździe bezdrożami gdzie dobrze pokołysało autem,oczywiście bardzo wolnej że tył stoi trochę wyżej ale to brzmi jak bzdury więc pomyślałem że muszę ograniczyć picie :D
 
 
 
sebo199 
Mitsumaniak

Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: Kolonia Myśliborzyce
Wysłany: 07-02-2010, 20:16   

Z tymi wybojami to nie bzdura. Nivo tak mają. Utrzymują stały prześwit. Jak załadujesz kombi z nivo to tył siądzie a po paru kilometrach amortyzatory się "dopompują" i prześwit się ustawi na nominalny. Jak autem jedziesz i tyłem pobuja to mamy podobny efekt.
 
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 07-02-2010, 22:39   

podepne sie pod temat. Mam AVANCE czyli sportowa wersje. Zawieszenie sportowe eibacha (osobiscie nie sprawdzalem tylko wnioskuje po przeswicie auta i postach na forum)
Siedzi mi troche lewy tyl. Amorki mam grube czyli nivo na dodatek wygladaja na suche.
Chodzi mi po glowie taka kwestia- jezeli wersja sportowa ma fabrycznie obnizone zawieszenie z nivo to jak sie ma zwykla wersja nie obnizona z nivo?? czy to nivo w innej wersji stoi wyzej??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.