Problem z autoalarmem |
Autor |
Wiadomość |
clahaux
Nowy Forumowicz

Auto: Intense+ 2.0 DiD 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-05-2009, 21:34 Problem z autoalarmem
|
|
|
Witam,
Zamykam auto i po 30 sekundach, czyli zaraz po urbrojeni się, alarm zaczyna wyć.
Dioda sygnalizująca przyczynę mryga tak: ****_****_****
W instrukcji od alarmu kod ****_**** ozdacza "otwarcie klapy silnika". Czy jest i gdzie jakiś czujnik, którmy można sprawdzić?
Pomóżcie proszę. |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 17-05-2009, 22:54
|
|
|
Kupiłeś w salonie Na gwarancji
Jeżeli tak to jutro rano skieruj się do ASO w pierwszej kolejności. To ASO zakłada system alarmowy. Czujnik otwarcia klapy z reguły jest umieszczany na pasie przednim, po to aby nawet niewielkie jej uchylenie powodowało włączenie alarmu.
U mnie co prawda alarm się nie włączał, ale czujnik zaśniedział i przestał zupełnie działać. Wizyta w ASO spowodowała szybką i bezpłatną wymianę w/w i od tamtej pory spokój. |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
clahaux
Nowy Forumowicz

Auto: Intense+ 2.0 DiD 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2009, 10:18
|
|
|
Dzięki. Zlokalizowałem czujnik i tymczasowo "zneutralizowałem" problem.
W ASO będę za niebawem na nieobowiązkowej wymianie oleju i oczywiście to zgłoszę.
W międzyczasie, zanim Hiszpan mi odpowiedział, zadzwoniłem po assistance i powiem, że podobała mi się obsługa. Gość przyjął zgłoszenie, po 20 minutach przyjechał majster, potem zadzwonili z assistance'a i dokładnie wypytywali, czy jestem zadowolony. |
|
|
|
 |
cebull
Mitsumaniak

Auto: Pajero IV 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 207 Skąd: Warszawa / Gabon
|
Wysłany: 18-05-2009, 22:47
|
|
|
Skoro juz zalatwione to chyba nie ma co pisac, no moze tak na przyszlosc dla innych czytajacych ten temat, nasz outek zalaczal sie czasem na parkingu zazwyczaj jak juz dawno w domu bylismy , to samo mielismy wczesniej z fordem, w outku wystaczylo podkrecic troche wylacznik by wystawal wyzej o ile sie nie myle (Asia byla w serwisie) a w fokusie wylacznik byl tak nieszczesliwie zamontowany ze wgniotl sie plastik i przestal prawidlowo zwierac, sprawa zakonczona wymiana plastiku i przesunieciem wylacznika w inne miejsce... |
|
|
|
 |
AW
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0
Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 16 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-05-2009, 11:51
|
|
|
W moim Outlanderze miałem ten sam problem. Pomogła wymiana czujnika otwarcia klapy. |
|
|
|
 |
joker_wmb
Mitsumaniak stadko 280 KM

Auto: Outlander II 2,0 DiD Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 07-12-2010, 08:16
|
|
|
może to głupie pytanie, ale jak odczytać sekwencje migającej diody? o która diode chodzi, o ta na kluczyku czy w aucie? |
|
|
|
 |
pkwiat
Forumowicz
Auto: O II 2.0 DID MY 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 52 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 07-12-2010, 12:06
|
|
|
Chodzi o diodę w aucie. W tej chwili już nie pamiętam dokładnie jak się to cudo obsługuje - chyba trzeba zgasić auto,a następnie przekręcić kluczyk w stacyjce do pozycji włączającej elektrykę i liczyć mignięcia diody - ich sekwencje powinieneś mieć opisane w instrukcji. |
|
|
|
 |
|