 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Czujnik położenia dżwigni zmiany biegów |
Autor |
Wiadomość |
szymekck
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 8 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 06-01-2009, 23:59 Czujnik położenia dżwigni zmiany biegów
|
|
|
Witam. Jechałem ostatnio galantem po małych wybojach i nagle automat odmówił posłuszenstwa - silnik chodzi normalnie , automat biegi przezuca ale samochód nie jedzie. Słyszałem ze mógł sie uszkodzic czujnik położenia dżwigni zmiany biegów- czy to mozliwe? i jesli tak to jaki bedzie koszt naprawy?? |
Ostatnio zmieniony przez roch_27 07-01-2009, 12:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 07-01-2009, 08:12
|
|
|
Mała szansa - stawiam na problem z dyferencjałem lub półosią. Czy prędkościomierz też się podnosi? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
MITSU2840
Nowy Forumowicz
Auto: .......
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 5 Skąd: SNZ
|
Wysłany: 21-02-2010, 16:54
|
|
|
Witam. Odkopuje dosc stary temat,ale objaw jest dokładnie taki sam jak w moim aucie. Opisze dokładniej , jechałem autostradą z predkością około 110km/h i nagle zginął gaz,auto wyhamowało i po prostu nie jedzie, biegi można normalnie przełączac,na zegarach podczas zmiany biegu kontrolka normalnie przeskakuje,bieg można przekładac, ale nie ma szansy żeby ruszyc ani do przodu ani do tyłu. Ze skrzyni nie wydobywają się żadne hałasy. Silnik odpala normalnie jak zawsze,ale po przełączeniu np. z P na D obroty na moment spadają do ok. 500 i po chwili idą do góry do normalnego zakresu i minimalnie sobie falują. -mam tak na każdym biegu. Gdzie szukac przyczyny? Szukac drugiej skrzyni?? Silnik 2.5 1997rok,zwykły automat. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-02-2010, 16:58
|
|
|
MITSU2840, porównaj swoje objawy z tym tematem http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|