 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] Tłumik |
Autor |
Wiadomość |
maly91
Mitsumaniak
Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 35 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-02-2010, 20:19 [E54A 2.0 V6] Tłumik
|
|
|
Witam. Jako że mój środkowy tłumik, a raczej to co z niego zostało to jedno wielkie sito, kupiłem cały nowy. Aktualnie w galu mam wycięty środkowy tłumik i zamiast niego jest wspawany kawał rury, takiego już kupiłem, chce wydobyć z tłumika rasowy dzwięk vidlastej szóstki:) i zastatnawiam się czy w nowym środkowym tłumiku nie wyciąć go też i wstawić kawałka rury czy nie ruszać go i wstawić serie tak jak jest a, np jakiś końcowy przelot? Czy zrobic środkowy przelot i końcowy też wstawić przelot?
Czy ktos podejmował się już montażu końcowego przelotu? jeżeli tak to jaka firma/model? Kompletnie nie wiem co do mojej v-ki będzie odpowiednie. Aha i wizualnie podobają mi się najbardziej końcowe zakończone dwu rurką. |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
Wysłany: 17-02-2010, 20:38
|
|
|
ja założylem przelotowke WM i bede tego zalowal do konca zycia...http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=44158 niby katalizator wyciszyl troszke ten ryk ale
1. Jak jest zimny i tak jest nie do wytrzymania w srodku.
2. jak sie zagrzeje fakt ze często wylaczam radio bo w srodku slychac go dosc fajnie ale na dluzsza mete meczy strasznie
3. Sasiad 5 minut przed moim przyjazdem do domu wie ze jade...
jak bede mial jakis zastrzyk gotówki to albo sprobuje wrzucic przelot zamiast tego kata albo kupic zwykły koncowy...
Moim zdaniem jak chcesz miec fajny dzwiek i bardzo sie z tym nie męczyć to moze jakiegos ulterka dobrać...kumpel mial takiego "uniwersalnego" ultera i bardzo fajny byl efekt |
_________________ Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996
Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 17-02-2010, 23:24
|
|
|
Wywalenie środkowego tłumika praktycznie nic Ci nie da, może max 5 dB więcej, różnica niezauważalna, natomiast pozbycie ostatniego, może być uciążliwe (zależy kto co lubi, w naszym E88A, jest cały przelot - brzmi przepięknie, ale to nie jest samochód do codziennej jazdy) jeżeli chcesz wykombinować jakąś hybrydę, która będzie dobrze brzmieć i nie będzie za głośna, to musisz wstawić jakiś większy środkowy i wtedy zamienić ostatni na przelot. Tyle, że to trochę zabawy jest, aby coś dopasować tak, żeby zadowolić swój wewnętrzny spokój i ucho |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
maly91
Mitsumaniak
Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 35 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-02-2010, 00:10
|
|
|
mitsu_pl Czyli mówisz że szkoda ciąć ten nowy środkowy i lepiej wstawić serie tak jak jest a kombinować coś z przelotem końcowym tak? Autem jeżdzę tylko ja i głośność wydechu nie jest dla mnie uciążliwa a wręcz przeciwnie, oczywiście bez przesady żebym nie stracił odrazu dowodu rejestracyjnego, tylko chciałbym uzyskać fajny dzwięk a nie jakieś ryczenie. Nie chciałbym też wywalać kata, kiedys będe chciał przecież sprzedać auto wiec kat musi być na swoim miejscu dopuki bedzie sprawny oczywiście.
Poniżej podaje link do filmiku na którym słychać taki dzwięk jaki mniej więcej chciałbym uzyskać
http://www.youtube.com/watch?v=73wjksKtxNs |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 18-02-2010, 00:18
|
|
|
No to środek zostaw serię, a kombinuj z ostatnim...
Nie wiem jak u Ciebie, ale u nas kat był "wkręcany" między dwie rurki, więc go wykręciliśmy (jest nadal, leży sprawny i czeka na czarną godzinę) i dopasowaliśmy takie same uchwyty, wspawaliśmy strumiennicę. Więc w razie czego, zmiana ze strumiennicy na kata nie zajmuje więcej niż 10 minut... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
|
|