Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Tłumik
Autor Wiadomość
maly91 
Mitsumaniak

Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 35
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-02-2010, 20:19   [E54A 2.0 V6] Tłumik

Witam. Jako że mój środkowy tłumik, a raczej to co z niego zostało to jedno wielkie sito, kupiłem cały nowy. Aktualnie w galu mam wycięty środkowy tłumik i zamiast niego jest wspawany kawał rury, takiego już kupiłem, chce wydobyć z tłumika rasowy dzwięk vidlastej szóstki:) i zastatnawiam się czy w nowym środkowym tłumiku nie wyciąć go też i wstawić kawałka rury czy nie ruszać go i wstawić serie tak jak jest a, np jakiś końcowy przelot? Czy zrobic środkowy przelot i końcowy też wstawić przelot?
Czy ktos podejmował się już montażu końcowego przelotu? jeżeli tak to jaka firma/model? Kompletnie nie wiem co do mojej v-ki będzie odpowiednie. Aha i wizualnie podobają mi się najbardziej końcowe zakończone dwu rurką.
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 17-02-2010, 20:38   

ja założylem przelotowke WM i bede tego zalowal do konca zycia...http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=44158 niby katalizator wyciszyl troszke ten ryk ale
1. Jak jest zimny i tak jest nie do wytrzymania w srodku.
2. jak sie zagrzeje fakt ze często wylaczam radio bo w srodku slychac go dosc fajnie ale na dluzsza mete meczy strasznie
3. Sasiad 5 minut przed moim przyjazdem do domu wie ze jade...

jak bede mial jakis zastrzyk gotówki to albo sprobuje wrzucic przelot zamiast tego kata albo kupic zwykły koncowy...

Moim zdaniem jak chcesz miec fajny dzwiek i bardzo sie z tym nie męczyć to moze jakiegos ulterka dobrać...kumpel mial takiego "uniwersalnego" ultera i bardzo fajny byl efekt
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 17-02-2010, 23:24   

Wywalenie środkowego tłumika praktycznie nic Ci nie da, może max 5 dB więcej, różnica niezauważalna, natomiast pozbycie ostatniego, może być uciążliwe (zależy kto co lubi, w naszym E88A, jest cały przelot - brzmi przepięknie, ale to nie jest samochód do codziennej jazdy) jeżeli chcesz wykombinować jakąś hybrydę, która będzie dobrze brzmieć i nie będzie za głośna, to musisz wstawić jakiś większy środkowy i wtedy zamienić ostatni na przelot. Tyle, że to trochę zabawy jest, aby coś dopasować tak, żeby zadowolić swój wewnętrzny spokój i ucho ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
maly91 
Mitsumaniak

Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 35
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-02-2010, 00:10   

mitsu_pl Czyli mówisz że szkoda ciąć ten nowy środkowy i lepiej wstawić serie tak jak jest a kombinować coś z przelotem końcowym tak? Autem jeżdzę tylko ja i głośność wydechu nie jest dla mnie uciążliwa a wręcz przeciwnie, oczywiście bez przesady żebym nie stracił odrazu dowodu rejestracyjnego, tylko chciałbym uzyskać fajny dzwięk a nie jakieś ryczenie. Nie chciałbym też wywalać kata, kiedys będe chciał przecież sprzedać auto wiec kat musi być na swoim miejscu dopuki bedzie sprawny oczywiście.

Poniżej podaje link do filmiku na którym słychać taki dzwięk jaki mniej więcej chciałbym uzyskać :biggrin:

http://www.youtube.com/watch?v=73wjksKtxNs
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 18-02-2010, 00:18   

No to środek zostaw serię, a kombinuj z ostatnim...
Nie wiem jak u Ciebie, ale u nas kat był "wkręcany" między dwie rurki, więc go wykręciliśmy (jest nadal, leży sprawny i czeka na czarną godzinę) i dopasowaliśmy takie same uchwyty, wspawaliśmy strumiennicę. Więc w razie czego, zmiana ze strumiennicy na kata nie zajmuje więcej niż 10 minut...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.