 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
2h - 4H 4LH 4LLH |
Autor |
Wiadomość |
caytols
Nowy Forumowicz
Auto: pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 11 Skąd: iłowo
|
Wysłany: 18-02-2010, 14:26 2h - 4H 4LH 4LLH
|
|
|
Prosze o opis znawcow mam pajero i nie za bardzo lapie
jak przelancza na 4h to jasne ze pracuje na 2 osie
jak 4lh to zapalaja sie 4 kola i w srodku takie cos pomaranczowego co to ?????
jestem zielony a auto pracuje mi w terenie - zauwazylem ze czasami wylanczaja mi sie oznaczenia 4 zielone lampki i miga w srodku ta pomaranczowa ale jade normalnie o co z tym chodzi
Odpiszcie mi ile moze na godzine jechac w pozycji 4H i w pozycji 4LH pojecia o tym nie mam powiem ze jak wczoraj przepielem w terenie na 4LH to rewelacja sie jechalo |
|
|
|
 |
leśniczy22
Forumowicz
Auto: pajero 2,8 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 45 Skąd: Widawa
|
Wysłany: 18-02-2010, 14:50
|
|
|
Tyle razy już wałkowane było w pajero II jest tak samo więc przejrzyj forum. |
_________________ leśniczy22 |
|
|
|
 |
watcher79
Mitsumaniak

Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-02-2010, 15:09
|
|
|
A zajrzałeś chociaż do FAQ ?
Nie napisałeś jakie masz auto i skrzynię ale z wypowiedzi wynika że SS (Super Select), tyle że pomyliłeś 4LH z 4HLC.
W skrzyni SS są tylko następujące pozycje: 2H -> 4H -> 4HLC -> 4LLC
Ta środkowa pomarańczowa lampka odpowiada za blokadę międzyosiowego mechanizmu różnicowego.
Po zablokowaniu (4HLC) moment obrotowy przenoszony jest w stosunku 50:50 na obie osie i jest to już w pełni terenowy wariant. (nie zaleca się wyjeżdżanie na czarne)
Ostatnie położenie (4LLC) to po prostu włączenie reduktora.
W tym położeniu możesz dodatkowo (o ile Twój model jest w to wyposażony) zablokować tylni most przełącznikiem R/D Lock.
Gienek dokładniej opisał to tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=17970 |
_________________ Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)
Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY
 |
|
|
|
 |
|
|