Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2h - 4H 4LH 4LLH
Autor Wiadomość
caytols 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 11
Skąd: iłowo
Wysłany: 18-02-2010, 14:26   2h - 4H 4LH 4LLH

Prosze o opis znawcow mam pajero i nie za bardzo lapie
jak przelancza na 4h to jasne ze pracuje na 2 osie
jak 4lh to zapalaja sie 4 kola i w srodku takie cos pomaranczowego co to ?????
jestem zielony a auto pracuje mi w terenie - zauwazylem ze czasami wylanczaja mi sie oznaczenia 4 zielone lampki i miga w srodku ta pomaranczowa ale jade normalnie o co z tym chodzi
Odpiszcie mi ile moze na godzine jechac w pozycji 4H i w pozycji 4LH pojecia o tym nie mam powiem ze jak wczoraj przepielem w terenie na 4LH to rewelacja sie jechalo
 
 
leśniczy22 
Forumowicz

Auto: pajero 2,8 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 45
Skąd: Widawa
Wysłany: 18-02-2010, 14:50   

Tyle razy już wałkowane było w pajero II jest tak samo więc przejrzyj forum.
_________________
leśniczy22
 
 
watcher79 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 227
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-02-2010, 15:09   

A zajrzałeś chociaż do FAQ ?
Nie napisałeś jakie masz auto i skrzynię ale z wypowiedzi wynika że SS (Super Select), tyle że pomyliłeś 4LH z 4HLC.

W skrzyni SS są tylko następujące pozycje: 2H -> 4H -> 4HLC -> 4LLC
Ta środkowa pomarańczowa lampka odpowiada za blokadę międzyosiowego mechanizmu różnicowego.
Po zablokowaniu (4HLC) moment obrotowy przenoszony jest w stosunku 50:50 na obie osie i jest to już w pełni terenowy wariant. (nie zaleca się wyjeżdżanie na czarne)
Ostatnie położenie (4LLC) to po prostu włączenie reduktora.
W tym położeniu możesz dodatkowo (o ile Twój model jest w to wyposażony) zablokować tylni most przełącznikiem R/D Lock.

Gienek dokładniej opisał to tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=17970
_________________
Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)

Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.