Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] ECLIPSE 2.0 co zrobić aby założyć TURBO
Autor Wiadomość
ipkis
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2008, 01:10   [1G 90-94] ECLIPSE 2.0 co zrobić aby założyć TURBO

Witam serdecznie wszystkich. Pytanie jak w temcie. Pozdrawiam

[ Dodano: 23-11-2008, 01:11 ]
aha mowa o 1g
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 09-02-2009, 09:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-11-2008, 09:49   

Chyba jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś uturbiał 4G37 ;) Ale może inni coś wiedzą na ten temat.
Na pewno przeróbka układu wydechowego (kolektora wydechowego), przeróbka dolotu. Trzeba kupić turbinkę, blow-off`a lepciejszy filtr powietrza, no i przede wszystkim wymienić uszczelką pod głowicą na taką która to wytrzyma :P
Ale będąc szczerym nie wiem czy ten silnik to zniesie ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-11-2008, 10:01   

Maretzky85 napisał/a:
Chyba jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś uturbiał 4G37
:roll: pytanie jest o 2.0 a więc o 4G63
Maretzky85 napisał/a:
Na pewno przeróbka układu wydechowego (kolektora wydechowego), przeróbka dolotu. Trzeba kupić turbinkę, blow-off`a lepciejszy filtr powietrza, no i przede wszystkim wymienić uszczelką pod głowicą na taką która to wytrzyma
Ale będąc szczerym nie wiem czy ten silnik to zniesie
Za mało konkretnie.
www.eclipse.net.pl <- polecam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2008, 12:44   

co zrobic by zalozyc turbo :) posiadac okolo 12-15 tysiecy wolnego funduszu :)

najprosciej :) zrobic swapa na 4g63T ze skrzynia poloosiami, kompem i calym osprzetem


ale mozna tez uturbic...

czyli tak... wydech... seria ma bardzo restrykcyjny... wiec wydech to koszt okolo2,500 zl w gore liczac taki zestaw turbo back

do tego koelktor wydechowy... albo custom okolo 2 tysi pod dana sprezarke... albo seryjny dorwac za 250zl w gore boirac pod uwage flansze mhi :>

dalej dolot :D czyli orurowanie z intercoolrerem czyli jakies 2000 zl z filtrem 2500 trzeba liczyc

uklad paliwowy :) wtryski mozna dorwacc uzywki za 500zl lub za 1600 lub nowe za 2000zl, pompa palwia... nowka wawlbro za 400zl lub uzywka za 200zl

przebudowa ukladu paliwowego to juz custom... czyli przewody itd
do tego dliczyc trzeba regulator cieniania palwia okolo 500zl

przewody smarowania i chlodzenia turbosprezarki :) przy uturbianiu to custom :)



elektronika... z wystrojeniem jakies 2000zl :)

jesli nie bedziemy dmuchac wiecej niz 0,4 bara to seryjne korby i tloki moze to zniosa:) nawet i skrzynia pociagnie... ale sprzeglo do zmiany na wzmocnione... jesli powyzej tego to zalecalbym zmiane skrzyni co za tym idzie sprzeglo, i zamach... jakies 5-6 tysiecy? poloosie? hmmm tysiac :> zakucie... z czesciami m.in 8 tysiecy.. plus masa naprade masa rzeczy :)

pozdrawiam
milego uturbiania :>
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-11-2008, 16:29   

Hubeeert napisał/a:
:roll: pytanie jest o 2.0 a więc o 4G63

Oops, znowu wpadka :P
A mało konkretnie bo tylko słyszałem conieco i chciałem temat przybliżyć mniej więcej :)

A w ramach OFF TOPu ktoś słyszał/widział uturbione 4G37 ? :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-11-2008, 16:37   

Maretzky85 napisał/a:
w ramach OFF TOPu ktoś słyszał/widział uturbione 4G37 ?

W Mitsubishi Cordia występowały dwa różne 4G37 - N/A 100KM i Turbo 135KM
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18-02-2010, 11:53   

odkopie trupa co do uturbiania 4G63 a jak bym dorwał ten silnik i dokupił części z trupa 4g63t to był by dolot byłby wydech było by ecu i korba by się nadała pewnie to by zostało kupić tłoki turbo i zestroić co nie wtedy by nie było chyba tak drogo :roll:
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2010, 16:11   

Wszyc napisał/a:
odkopie trupa co do uturbiania 4G63 a jak bym dorwał ten silnik i dokupił części z trupa 4g63t to był by dolot byłby wydech było by ecu i korba by się nadała pewnie to by zostało kupić tłoki turbo i zestroić co nie wtedy by nie było chyba tak drogo


4G63 vs 4G63T
inne tłoki
inne korby
inne zawory
inne ECU
inna wiązka
inny wydech
inny dolot
inne wtryskiwacze
nie jestem pewny wałków
inne sprzęgło + docisk
inne poduszki pod silnik

Weź Ty chłopie najpierw zreanimuj ten swój samochód...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18-02-2010, 19:26   

Mój kończy już reanimacje :) tylko w sumie zostaną hamulce tył na dniach :) dzięki hubert za info będę myśleć i badać temat uturbienia tego silnika bo widzę że te same koszty jak dorwanie jednostki 4G63T przebadam teraz dokładnie temat cen
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-02-2010, 02:24   

zawory jak i całą głowicę można zastosować z N/A tyle że lepiej założyć wałek wydechowy od turbo głowicy, wałek ssący zostawić z N/A, daje lepszą charakterystykę silnika niżej, ale podobno większe spalanie, chyba to był wałek B1 oznaczenie, wydechowy obojętnie jaki w sumie nie ma dużej różnicy, chyba że customowe wałki to 272/268 ssący/wydechowy koszt około 2k zł

najpierw pojeździj na N/A i szukaj tymczasem całego auta z 4G63T, wyjdziesz na tym lepiej, potem pojeździsz na silniku turbo na stock 195KM i jak bedziesz miał kase i będzie ci brakować mocy dalej to będziesz dalej inwestował, do 250KM bez zakucia możesz iść, sprężarka 18G albo 48TT, wtryski minimum 450cc, najlepiej 500+ walbro minimum 235, lepiej od razu 255, InterCooler dorwiesz na allegro za 400zł jakiś tylko pewnie do złatania by był, wydech przelotówka 3" z kwasówki może być używka, DET2 lub 3 ze strojeniem tak jak kolega mówił do 2k zł

żeby uturbić trzeba mase małych elementów jak na przykład zegary doładowania, EGT itp, pozatym wiązka i ECU, ale nie zapomnijmy o innej przepustnicy, kolektor ssący ten sam może być, ale trzeba zatkać EGR, oraz robić/dorabiać/przekładać lub odciąć układ spalający opary benzyny z baku, przepływomierz i orurowanie od turbo ;/ lepiej kupić całe auto na przekładke albo sprzedać to co masz i kupić z turbem i jeździć a potem dokładać w miare nadmiaru kasy i niedomiaru mocy... pozdrawiam
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-02-2010, 16:10   

zenek_bb no offence ale czy widziałęś kiedyś jak "kulturalnie" pracuje silnik na polecanych przez Ciebie wałkach rozrządu?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Pablo1o 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-02-2010, 16:53   

Jeszcze uważaj jaki silnik zastosujesz. Jak nie ma natrysku na denka to też będzie lipa . Ja u siebie w 2G miałem 4G63N/A i też myślałem o zmianie samych tłoków ale mój nie miał natrysku wiec albo dawać kuciznę albo zamienić silnik na 4G63T. Zmieniłem więc cały silnik. Co seria to seria :)

A tak naprawdę to odradzam swapowanie. Lepiej kupić auto z Turbo. To droga przez mękę :/ Wyjdzie taniej i niezawodniej.
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-02-2010, 18:42   

Hubeeert napisał/a:
zenek_bb no offence ale czy widziałęś kiedyś jak "kulturalnie" pracuje silnik na polecanych przez Ciebie wałkach rozrządu?


na 272/268 idle masz normalne 850 jeszcze

[ Dodano: 19-02-2010, 18:43 ]
pozatym jak dojdzie już do momentu kiedy będzie miał turbo, te wszystkie inne inwestycje za sobą to zanim kupi takie wałki będzie miał już wiedzę :)
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.