Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Z34A 1.3] Można kasować check egein samodzielnie?
Autor Wiadomość
-maro- 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1,3 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 8
Skąd: L-wa
Wysłany: 16-03-2010, 21:44   [Z34A 1.3] Można kasować check egein samodzielnie?

Witam
Mam pytanie:
W moim colcie bardzo często zapala się kontrolka check engine i jest to spowodowane instalacją gazową i chodzi mi o to czy można samemu sobie skasować tą drażniącą mnie żółtą kontrolkę. Kasowali ją w aso na przeglądzie najpierw instalacji gazowej następnie po przejechaniu 20tys, ale po przejechaniu 30km się znowu zapaliła :( .
Chodzi mi o to czy jeżeli znajomy mi ją wykasuje jakimś tam interfejsem, który kupił na Allegro nie będę miał później problemów w aso przez to że coś tam było "grzebane" bo samochód mam na gwarancji czy może lepiej nic nie ruszać w samochodzie i non stop jeździć do nich żeby mi ją kasowali co nie ukrywam jest bardzo uciążliwe.
Teoretycznie może zdarzyć się też taka sytuacja, że ten check engine zapali się nie poprzez instalację gazową tylko z innego powodu a ja będę myślał że to poprzez instalację gazową i nie zareaguję w odpowiednim momencie i co wtedy? Może można od czasu do czasu zajrzeć do "wnętrza" elektroniki i sprawdzić co się dzieje, ale cały czas myślę czy przez to nie stracę gwarancji.
Z góry dziękuję za pomoc.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-03-2010, 21:56   

Po pierwsze jeśli to się zapala z winy instalacji to znaczy że jest niewłaściwie dodrana do auta i jeśli jest jeszcze na gwarancji to powinno to być naprawione. W sumie nic wielkiego się wtedy z autem nie dzieje ale to brzydko wygląda i jak sam zaóważyłeś może Cię wprowadzić w błąd podczas innej awarii. O kasowaniu poczytaj na forum bo nie wiem jak u Ciebie ale w wielu przypadkach błędy kasuje się poprzez odłączenie akumulatora. Ale lepiej doczytać bo np. w moim aucie po odpięciu aku trzeba auto uczyć obrotów.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-03-2010, 22:09   

-maro-, wina permanentnie swiecacej sie kontrolki CE jest błedny montaż LPG, czemu myslisz ze stracisz gwarancje, jak podepniesz sie pod inny komputer :?: raczej nie powinnas sie obawiac, bo albo protokoły beda sie chcialy ze soba skomunikowac albo nie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
-maro- 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1,3 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 8
Skąd: L-wa
Wysłany: 17-03-2010, 16:01   

Zadałem pytanie jednemu ze sprzedających na allegro takie interfejsy i odpisał mi :
"Nie wiem jak będzie interpretował to serwis, generalnie może Pan używać
interfejsu do diagnostyki w czasie gwarancji, proszę zapozna się z dyrektywą
unijną (dyrektywa 98/69/EC )"
Nie doszukałem się w tej dyrektywie nic o interfejsach tylko jest tam mowa o zanieczyszczeniu środowiska spalinami, co2 i takie tam. Co prawda nie czytałem wszystkiego od deski do deski bo to jest chyba tekst dla prawników a nie dla zwykłych ludzi, ale wnioskuję, że gdyby serwisy nie miały nic przeciwko temu to by to z pewnością wiedział a tak to odpowiedział wymijająco.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 17-03-2010, 16:06   

-maro-, ty jedź do gazowników i niech poprawią złą instalację :!: CE nie ma prawa świecić czy to na LPG czy na PB.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.