 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
napędy |
Autor |
Wiadomość |
ogono
Mitsumaniak
Auto: pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 42 Skąd: Polska
|
Wysłany: 21-02-2010, 21:13 napędy
|
|
|
witam mialem taka dzisiaj sytuacje:
wjechalem w koleine po ciagniku oczywiscie w sniegu i przedni most siadl na sniegu.. załączyłem wszystko co sie dalo łącznie z blokada tylnego mostu i kreciły mi sie jedynie tylne koła... (boksowały) przednie wogole ani drgnęły.. kontrolki niby sie wszystkie zapalaja ale cos mi sie wydaje ze cos jest nie tak.. musialem sie odkopac szpadlem i wyjechalem do tylu;)
jak sprawdzic napedy w najprosciej??
pozdrawiam
i z góry dzieki za wskazowki. |
|
|
|
 |
watcher79
Mitsumaniak

Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21-02-2010, 22:40
|
|
|
Chyba właśnie sprawdziłeś... Teraz raczej szukałbym przyczyny... |
_________________ Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)
Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY
 |
|
|
|
 |
ogono
Mitsumaniak
Auto: pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 42 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22-02-2010, 11:01
|
|
|
moze ktos poradzi co sprawdzic i jak zanim udam sie do warsztatu...:(
dziwne bo kontrolki sie zapalaja najpierw mruga pozniej sie swieci caly czas tak jakby bylo wszystko ok... |
|
|
|
 |
PiotrC
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 266 Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 22-02-2010, 15:46
|
|
|
Jeżeli kontrolki najpierw mrugają a potem świecą na stałe to najprawdopodobniej przedni napęd załącza się prawidłowo. Zacząłbym więc od szukania przyczyny w piastach kół. Czy nie rozłączyła się któraś z półosi. Podnieś najpierw jedną a potem drugą stronę samochodu. Przytrzymaj półoś ręką albo żabką i ostrożnie pokręć kołem. Jak koło się będzie obracać przy stojącej półosi to znalazłeś przyczynę.
Niedawno był założony taki temat i przyczyną było wypięte zabezpieczenie półosi.
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|