Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem ze skrzynią!
Autor Wiadomość
spike123 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 1
Skąd: Wadowice
Wysłany: 17-09-2011, 21:03   problem ze skrzynią!

Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem nowy na tym forum bo jakiś miesiąc temu zakupiłem 3000gt.
Posiadam model SL rok 92 3.0 V6 w automacie i z tym właśnie mam wielki problem.
Myślałem że mechanicy go rozwiążą ale okazało się że w mojej okolicy nie ma chętnych:)
Problem polega na tym że skrzynia przełączyła się w tryb awaryjny świeci kontrolka CHECK ENGINE jak się nie mylę.Tak mi się wydaje że nie było by w tym nic dziwnego ale po odpaleniu auta samochód nie rusza z pierwszego biegu a następnie przełącza się na tryb awaryjny(bieg 3) tylko od razu jest załączony bieg 3 niby kontrola nie świeć na początku zapala się po jakiś 20m. Biegi w chodzą wszystkie ( P,D,L,2,R)nie słychać żadnych niepokojących odgłosów.Samochodem zrobiłem już jakieś tyś km na takiej skrzyni bo nie mogę się oprzeć jeździe tym autem nawet z takim problemem:) Skrzynie zalana jest olejem TQ DEXRON CASTROL poziom w normie kolor na oko chyba też.
Mechanik próbował podpiąć się pod kompa ale po podłączeniu do wtyczki stwierdził że nie może się połączyć i zrezygnował.Myślałem nad zakupem używki ale nie jestem pewny czy skrzynia padła czy może coś z elektryką jest nie tak więc kupno nowej jest bezsensu.
To tyle na temat skrzyni...
Nurtuje mnie jeszcze jedno czy jest w 3000 takie coś jak domykanie szyb po zamknięciu drzwi i opuszczenie po ich otworzeniu o jakiś 1cm.Przy drzwiach jest przycisk WDO LOCK i nie wiem czy to jest z tym związane...
Proszę o poradę ewentualnie namiary na jakiś speców w okolicach Wadowic.
Pozdrawiam.
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2011, 14:55   

Witaj, w paru swoich postach pisałem aby ludzie zrobili porządek z elektryką. Ty też tak ZRÓB, na 100% pomaga.
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 26-09-2011, 22:50   

Tak ,porzadek z elektryka to podstawa.Czasem wystarczy wyczyscic styki.
Co do szyb.3000GT nie posiadaja domykanych szyb.A przycisk WDO LOCK sluzy do blokady szyby pasazera,czyli po wcisnieciu przycisku pasazer nie moze podnosic ani opuszczas swojej szyby.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.