galant e33 i zmiana silnika |
Autor |
Wiadomość |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 20-06-2010, 00:07 galant e33 i zmiana silnika
|
|
|
musze o to wkoncu zapytac, gdyz lata temu duzo ludzi mialo galanta e3. i wiele ludzi planowalo podnosic w nim moc, duzo ludzi planowalo wsadzic silnik na wiekszy badz przekladac silnik z turbo..... minelo pare lat, wiekszosc ludzi pozbyla sie juz dawno seri e3 i wszedzie jezdza teraz nowsze galanty.... stad moj pomysl do powrotu do dawnych planow...
sytuacja jest tala ze moj galant e3 4x4 ma silnik turbo
starion tez
ale pozostaje mi jeszcze moj niezawodny stary galant 2.0 8v..... pytanie jest takie... czy idzie wsadzic do niego wkoncu ta skrzynie i silnik 3.0 z sigmy albo z 3000sl?
niechce sie pozbywac mojego slabego galanta i moze bym mu zasponsorowal taka przemiane... czy technicznie to jest wykonalne bedz inwazji w konstrukcje samochodu? |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 20-06-2010, 12:03
|
|
|
Ciężki temat. Silnik i skrzynia 3000 waży bardzo dużo, nawet jak uda się je zapakować pod maskę Gala, prowadzenie na tym ucierpi dramatycznie. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 20-06-2010, 16:22
|
|
|
sadzisz ze bedzie az tak zle ?
kurcze szkoda mi sie bedzie pozbywac starego gala... fajnie by bylo go ozywic jakos... hm moze 2.0 V6 mivec z fto?... niechce kolejnego silnika turbo.... jedne zdrowy wolnossak by sie przydal... no chyba ze ktos widzi sens wsadzienia jakiegos fajnego klekota... tylko tym razem chce zrobic to tak by juz uzyc gotowej jednostki.. bez zadnego tuningowania jej..... w ostatecznosci zamienie sohc na dohc.... |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-06-2010, 22:33
|
|
|
A może jakiś stroker z 2.0 na 2.4 lub więcej ? Bez turbo. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-06-2010, 22:06
|
|
|
Najłatwiej chyba DOHCa wsadzić. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 26-06-2010, 02:30
|
|
|
ehh. domnie od lat przemawiala sigma i jej v6... szkoda... to jednak taki niespelniony sen |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-06-2010, 18:21
|
|
|
Tommi FTO w ogóle sobie wybij z głowy nie po tej stronie ten silnik jest
Raczej wiesz nie widzę żadnego sensownego pomysłu co z tym Galusiem ale po czytaj tu może coś znajdziesz ciekawego
http://www.thegalantcente...isplay.php?f=29 |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-06-2010, 21:10
|
|
|
Wszyc, nie siej propagandy. TommiC... dobrze wie co robi więc tutaj rozmawiamy teoretycznie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-06-2010, 21:50
|
|
|
Ale ja wiem że wie co robi bo śledzę jego poczynania ze starionem po prostu powiedziałem że silnik z FTO nie pasuje i że raczej już wszystkie propozycje zostały przedstawione tutaj i zaproponowałem ten link może doszuka się czegoś na co tutaj jeszcze nikt nie wpadł
Bo chyba swap na 4G63T jest bezsensowny bo już takiego galusia Tommi posiada po co drugi a silnik z sigmy to już sprawa do przemyślenia po prostu
Nie sieje propagandy po prostu chciałem pomóc |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
|