Przesunięty przez: Marcin-Krak 12-10-2007, 16:10 |
Problem z prądem |
Autor |
Wiadomość |
adaś [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 14:34 Problem z prądem
|
|
|
Czy ktos jest mi w stanie przesłać schemat podłączenia cewki? Mam Colta 1.5 8V rocznik 90. Jak idą kable itd. Jak wygląda cewka bo ja mam nie oryginalną i nie wiem jaką kupić. Samochód szarpie, nie ma przyspieszenia wskaźnik obrotów skacze jak głupi!!!!!! Masakra!!!! |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 14:39
|
|
|
Nie wiem, jak to wygląda w C50, ale może to Ci nieco pomoże.
P.S. Jeździsz może brązowym C50 i parkujesz przy II WBS? |
|
|
|
 |
adaś [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 14:46
|
|
|
Nie jeżdze białym
i parkuje na podwórku za przychodnią
[ Dodano: 28-09-2006, 14:52 ]
Colerka to nie to ale wielkie dzieki mam nadzieje ze cos znajde bo juz nie mam siły:) |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 15:03
|
|
|
Na pewno odezwie się wkrótce ktoś, kto jeździ C50 i będzie wiedział, co i jak.
A białego Colta we Włodawie to jakoś nei kojarzę. Z drugiej strony - bywam tam rzadko. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-09-2006, 16:21
|
|
|
Cewka montowana jest oryginalnie na 2 śrubach na kolektorze ssącym (w tej jamie pod "ECI MULTI".
Cewki w sklepie nie kupisz a cena z ASO zwali Cię z nóg.
Z doświadczenia powiem, że dobrze spisuje się cewka Zelmotu (taka z Poloneza).
W/g schematu "+" cewki to czarny z białym paskiem "-" to biały z czarnym paskiem.
Zawsze można wziąć miernik i zmierzyć przy włączonej stacyjce co gdzie |
|
|
|
 |
adaś [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 16:50
|
|
|
U mnie jest tak: Kabelków jesz podłączonych 6 do cewki:( dwa idą z aparatu, jeden z gaźnika a 3 pozostałe są do nich polutowane!! I co ty na to??
[ Dodano: 28-09-2006, 17:06 ]
Problem nr2: Jak jest zimny to ma wysokie obroty zimą obroty dochodziły do 5000 tys!!!!!! Jak mu daje szybko gazu to nie reaguje w ogole!!! Nie wiem co jeste??? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-09-2006, 18:17
|
|
|
adaś napisał/a: | I co ty na to?? |
Masz jakąś rzeźbę...
Nie było w 90 roku 1,5 na gaźniku.
Najlepiej zrób zdjęcie jak to wygląda. W 4G15 8v z 90r było dokładnie tak podłączone jak napisałem. |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 22:20
|
|
|
Coś mi też się niezgadza, jakie jest oznaczenie silnika 4g15 czy 4g13, pozatym 1,5 to były tylko na wtrysku skoro to jest gaźnik to musi być 1,3. A efekt który opisujesz to raczej palec przerywacza, a co do cewki to jeszcze takiego podłączenia nie widziałem, do cewki idą 2 przewody. Wyślij zdjęcia to coś zaradzimy.
[ Dodano: 28-09-2006, 22:23 ]
A co z kablami i świecami zmieniałeś? |
|
|
|
 |
adaś [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 22:30
|
|
|
Okazuje sie ze rocznik sie nie zgadza najprawdopodobniej!!!! Ale kicha |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 22:36
|
|
|
mimo to wyślij zdjęcie i czy wymieniłeś to co ci pisałem, sprawdź kable, obejrzyj kopułke przerywacza i palec przerywacza |
|
|
|
 |
adaś [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 22:41
|
|
|
Wszystko jest nowe tzn: kopułka, palec, moduł. Przewody ok dzisiaj sprawdzałem i czyściłem wszystkie połączenia. To ta cewka cholerna!!!!!!
[ Dodano: 28-09-2006, 22:44 ]
Mówisz ze do cewki idą dwa kable a co z tym od gaźnika?? |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 22:50
|
|
|
Daj zdjęcie bo nie potrafię pojąć co ma gaźnik do cewki? |
|
|
|
 |
adaś [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 22:58
|
|
|
oki jutro postaram sie podesłać. Dzięki wielkie za pomoc! |
|
|
|
 |
|