[E55A 2.0] Klepanie ( stukanie ) w tylnim zawieszeniu |
Autor |
Wiadomość |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-10-2010, 22:50 [E55A 2.0] Klepanie ( stukanie ) w tylnim zawieszeniu
|
|
|
Czy przyczyna mogą byc tuleje zwrotnicy ? Bo chyba wugladają u mnie na mocno zdezelowane. Objawy są takie ze na dołach tak bardzo mocno hm... klepie bądz jak to woli "stuka" strasznie mnie to irytuje i nasililo sie. |
_________________ Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC
Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-10-2010, 00:21
|
|
|
Krejzi napisał/a: | Czy przyczyna mogą byc tuleje zwrotnicy ? | Też, jak i kilkanaście innych elementów. Ja niedługo wymienię całe tylne zawieszenie i z wymianą każdego elementu stuka ciszej, ale wciąż stuka |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-10-2010, 21:13
|
|
|
Orany. a przy okazji tylnego zawiszenia ... wczoraj wymienilem sobie koła na stalowe zimowe.
Letnie mialem szerokie alusy ( 205 ) zimowki juz zwykle. I dzisiaj wyjezdzam sobie jak zwykle do pracy i aaa ... przy lekkich ruchac kierownicą prawo lewo tył tak strasznie pływa, wrazenie jakby tylne koła sie skrecały przrazilem sie strasznie. co moze byc przyczyną ? |
_________________ Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC
Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11139 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 24-10-2010, 22:36
|
|
|
Krejzi napisał/a: | przy lekkich ruchac kierownicą prawo lewo tył tak strasznie pływa, wrazenie jakby tylne koła sie skrecały przrazilem sie strasznie. co moze byc przyczyną ? |
Za małe ciśnienie w oponach? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-10-2010, 22:39
|
|
|
nie no wyyglada ok, tzn nie wyglada tylko pierwsze co zrobilem po wymianie to do kompresora i 2,3 z tylu i 2.5 z przodu, pozatym jesli cisnienie bylo by troche nawet mniejsze to chyba nie az tak widoczne objawy. ale to na pewno nie cisnienie |
_________________ Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC
Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-10-2010, 16:51
|
|
|
Krejzi napisał/a: | 2,3 z tylu i 2.5 z przodu | W jakie opony? Nie za dużo? |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-10-2010, 21:26
|
|
|
hmmm no nie wiem zimówki zwykle na stalowych kolach ( 185 chyba ) tak podaje maunal jesli chodzi o cisnienia kół chyba ... ? hm... no ale nadal pytanie czy takie wlasnie objawy spowodowane cisnieniem ? przy wyzszych predkosciach to na prawde smierc w oczach jak nagle takie wrazenie ze ucieka tył. tak jakby samochod chcial obkrecic sie w okol wlasnej osi jakby tylne kola byly skretne ;P ja podejzewam te tuleje na zwrotnicy z tylu moze jesli tam są luzy to takie wlasnie objawy czyz nie ? |
_________________ Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC
Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11139 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 25-10-2010, 21:52
|
|
|
Z tego co napisałeś,problem się zaczął,po wymianie kół.Czy to zbieg okoliczności? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-10-2010, 21:55
|
|
|
U mnie tłukły się górne tuleje zwrotnicy |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-10-2010, 22:05
|
|
|
dokladnie tak zaraz po wymianie kół, tamte mialem aluminiowe z oponami 205 wiec duzo szersze i tego efektu nei bylo, ale z tego co zerknalem to tuleje na zwrotnicy są a w oplakanym stanie a razcej chyba prawie ich nie ma nie wyglada to zupelnie tak jak nowa tuleja i stad wnioskuje ze są luzy na tym i pewnie to tez sie tlucze i mozliwe ze wykreca jakos koła, chcialem sie dowiedziec czy moze to cos jeszcze innego bo jak juz oddam samochod na wymiane tulei to moglbym zrobic cos jeszcze .... czy moze dam rade sam wymienic ? |
_________________ Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC
Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26-10-2010, 18:09
|
|
|
Wymiana tulei bez prasy to ciężka sprawa. Po pierwsze musisz wyjąć zwrotnice bo na zamontowanej nie ma szans, dorobić sobie odpowiednia tulejkę z twardego materiału do wybicia starej tulejki i wbicia nowej. U mnie pomimo porządnego napierania młotkiem ani drgnęła, musiałem nadciąć ją brzeszczotem i ostrożnie wybiłem przecinakiem. Podobno jeszcze wypalają ją palnikiem ale czy nagrzanie nie osłabia zwrotnicy tego ci nie powiem. Samo poodkręcanie zapieczonych śrub też nie mało zajmuje a jest ich tam 5 więc powodzenia |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
|