Eclipse G1 Brak iskry 1i4 oraz kontrolka chlodnicy |
Autor |
Wiadomość |
slimok
Nowy Forumowicz LPG rulezzz
Auto: Eclipse 92r 2.0 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-03-2010, 14:38 Eclipse G1 Brak iskry 1i4 oraz kontrolka chlodnicy
|
|
|
Witam
Zaczelo sie od nierowniej pracy silnika i gasniecia
po czym znikla iskra na 1i4 czylindrze
a wczesniej juz zaczela palic sie kontrolka chlodnicy mimo ze plyn jest i nie zlokalizowalem zadnych wyciekow
aczkolwiek rewelacyjnie nie grzeje
jakies pomysly jestem nowy i od niedawna mam eclipsa
moze zacznijmy od tego gdzie jest ecu to zdemontuje i sprawdze kondzie |
_________________ raz w wozie, raz pod nim |
|
|
|
 |
crolls [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2010, 15:28
|
|
|
dolej płynu do zbiorniczka. tam jest na dnie czujnik. nie ma w eclipse "szczelnego" układu a przelewowy stąd odparowuje ze zbiorniczka, tylko delikatnie go otwieraj bo się lubi wypiąć z uchwytu i potem masakra ze wciśnięciem go ponownie. sam się uzupełni w układzie ale na następny na zimnym silniku możesz sprawdzić odkręcając taką metalową nakrętkę na obudowie termostatu.
jeżeli cały czas się tak dzieje to najprawdopodobniej cewka padła, jest rozbieralna ale i tak nie kupisz pojedynczej, więc całość zazwyczaj koło 200zł. jak się pofarci to 100zł. tylko nie pomyl kolejności przewodów. masz tam 3 śruby zdaje się na klucz 12. 1 pod listwą wtryskową, 2 za silnikiem koło wtyczki tranzystora/modułu i 3 super extra schowana wewnątrz kanałów dolotowych kolektora. sięgniesz krótką przedłużką 3/4". potem delikatnie wyjmujesz manewrując i klnąc na czym świat stoi. zdaje się że będziesz musiał odpiąć przewód powrotny paliwa więc lepiej odłącz klemy żeby błędzik się nie zapisał.
jeżeli sporadycznie pada 1 i 4 cylinder to ECU. odkręcasz lewy boczek (tam jak jest podłokietnik) na 2 wkrętach i odkręcasz 1 śrubę na klucz 10, prawy boczek na 3 wkrętach i 2 śruby na 10. wsadzasz rękę od prawej strony tak jakbyś sięgał za radio tylko niżej i wypinasz 3 wtyczki, są różnej długości więc potem nie pomylisz. następnie "przekręcasz" ECU delikatnie w prawo i samo wychodzi od prawej strony.
powodzenia. |
|
|
|
 |
slimok
Nowy Forumowicz LPG rulezzz
Auto: Eclipse 92r 2.0 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-03-2010, 16:58
|
|
|
ecu wyglada ok kondensator jeden byl wymieniany reszta ok jeden posmarkany lut poprawiony a clips dalej na dwa gory chodzi |
_________________ raz w wozie, raz pod nim |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 03-03-2010, 10:19
|
|
|
zostaje to co napisałcrolls, cewa i spr power tranzystorcia |
|
|
|
 |
slimok
Nowy Forumowicz LPG rulezzz
Auto: Eclipse 92r 2.0 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-03-2010, 15:52
|
|
|
a power tranzystor to jest to ponizej cewki przykrecone do bloku z szeroka wtyczka?? |
_________________ raz w wozie, raz pod nim |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 03-03-2010, 19:28
|
|
|
tak |
|
|
|
 |
slimok
Nowy Forumowicz LPG rulezzz
Auto: Eclipse 92r 2.0 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 04-03-2010, 11:13
|
|
|
dobra wykrecony power tranzystorex teraz czekam za nowym
http://moto.allegro.pl/it...przekaznik.html
[ Dodano: 04-03-2010, 13:11 ]
tranzystor wymieniony silnik pracuje na wszystkie cylindry
ale obroty dalej plywaja i gasnie przy opadaniu obrotow np jak jade wrzuce luz czy nawet sie zatrzymuje
czy to TPS bo wydaje mi sei ze wydaje on jakies niepokojace dzwieki |
_________________ raz w wozie, raz pod nim |
|
|
|
 |
crolls [Usunięty]
|
Wysłany: 04-03-2010, 22:42
|
|
|
nie wyregulowane wolne obroty albo ips. TPS na pewno nie wydaje odgłosów. |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 05-03-2010, 04:18
|
|
|
regulacja wolnych obrotów to cały proces i warto go wykonać najlepiej zacząć od czyszczenia przepustnicy i sprawdzenia zapłonu, wszystko znajdziesz na forum i na stronie krzyżaka bardzo ładnie opisane jak czyścić przepustnice i programować wolne obroty (http://mitsubishifan.webpark.pl/) użyj szukaj na forum, dużo tego było i bardzo szczegółowo opisane nieraz nawet przezemnie, pozdrawiam |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 05-03-2010, 10:38
|
|
|
zenek_bb napisał/a: | regulacja wolnych obrotów to cały proces i warto go wykonać |
zrób to prawidłowo i pisz o efektach |
|
|
|
 |
|