Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Drgania przodu
Autor Wiadomość
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 22-03-2010, 11:26   [2.8 TD] Drgania przodu

Moze ktos moze mi podpowiedziec co to moze byc. Przy okolo 80km/h zaczynaja sie drgania przodu i robi sie glosno w srodku, wywazylem wszystkie 4 kola, nie sa to lozyska w kolach, krzyzaki ok. Skonczyly mi sie pomysly co to moze byc.
Moje autko to shogun 2,8 td long, rok 1995.
Z gory dzieki
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-03-2010, 14:10   

Moga być to tarcze hamulcowe.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 22-03-2010, 16:56   

zbyszekm2 napisał/a:
Moga być to tarcze hamulcowe.


Hm, nie pomyslalem o tym, bo tarcze zmienialem w lipcu i dzis rano dokladnie je sobie obejrzalem razem z wszystkimi koncowkami i zaciskami, wygladaly ok. Ale wlasnie zauwazylem ze te drgania pojawija sie juz wczesniej, tak przy 50. Gdy zalaczylem przod te przy 50 znikaja, natomiast pojawiaja sie tak jak wczesniej przy 80. Dzis gdy podniesli mi autko w warsztacie zeby zdjac kola, odkrylem ze jeden z tylnych amortyzatorow jest zerwany, ale siedzi w obudowie, teraz juz wiem dlaczego na sliski zakretach czasem ucieka mi d..a.
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 22-03-2010, 21:11   

Ja stawiam na opony. Wyważenie to jeszcze nie wszystko. Doświadczony oponiarz powinien dokładnie sprawdzić bieżnik wszystkich opon na całym obwodzie. Czy czasem nie są nierówno zebrane i nie mają "placków" na bieżniku.
Ja miałem to samo. Zdążyłem wymienić już łożyska w przednich piastach po uprzednim wyważeniu wszystkich kół a na koniec musiałem kupić nową oponę. Opony MT-ki z niewielkim przebiegiem. Najprościej byłoby przerzucić koła z innego Pajero i sprawdzić.
Pozdrawiam
_________________

 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
  Wysłany: 23-03-2010, 09:11   

PiotrC napisał/a:
Ja stawiam na opony. Wyważenie to jeszcze nie wszystko. Doświadczony oponiarz powinien dokładnie sprawdzić bieżnik wszystkich opon na całym obwodzie. Czy czasem nie są nierówno zebrane i nie mają "placków" na bieżniku.
Ja miałem to samo. Zdążyłem wymienić już łożyska w przednich piastach po uprzednim wyważeniu wszystkich kół a na koniec musiałem kupić nową oponę. Opony MT-ki z niewielkim przebiegiem. Najprościej byłoby przerzucić koła z innego Pajero i sprawdzić.
Pozdrawiam


Zobacze dzisiaj, nie mam jeszcze jednego kompletu (mam w planie, kupilem juz felgi) ale zamienie tyl z przodem i dam znac


Znalazlem chyba przyczyne. Zamowilem juz czesci i jak to mowil Grzes z pancernych - "wsio budiet choroszo" - podziele sie z wami co nawalilo

[ Dodano: 26-03-2010, 13:28 ]
Witam. Moj "bialy mis" jest w koncu ok. Zadnych drgan przodu ani tymbardziej wibracji, jesli juz to tylko pozytywne z radyjka w czasie jazdy. Teraz do rzeczy co sie podzialo.
Po pierwsze. Gdy w poniedzialek pojechalem na wywazenie kol to odkrylem, ze tylny prawy amortyzator jest zerwany (jak auto stalo na kolach to nie widac, jak go podniesli to "wyszedl z siebie"), oczywiscie oba do wymiany. Zamowilem nowe amory i czekajac (nie lubie jak mi ktos obcy grzebie w aucie) zaczalem sie zastanawiac czy aby na pewno to jest przyczyna, bo gdy przelaczalem go na 4 kola to jakby jakos tak mniej wibrowalo. D...pa na kobylki i jazda, przy 80 wibracje. No to zaczalem bardziej przygladac sie ukladowi napedu.
Po drugie. Jak sprawdzalem na poczatku waly napedowe, kiedy zaczal mi sie dziwnie zachowywac, nie stwierdzilem zadnych luzow. A teraz znalazlem, tylny krzyzak!!!!! I to byl glowny powod. Teraz wzystko dziala jak nalezy. Dzieki koledzy za podpowiedzi i wasz czas. Narazie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.