Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dolot powietrza nieszczelny
Autor Wiadomość
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 06-03-2010, 15:23   dolot powietrza nieszczelny

Mam pytanie jak uszczelnić dolot powietrza w dieslu 2,8 problem pojawił się po założeniu snorkela mianowicie po zatkaniu komina silnik chodzi dalej, do filtra wszystko gra (od końca układu), po demontażu filtra powietrza i zatkaniu dolotu silnik nadal chodzi jak sprawdzić gdzie bierze lewe powietrze. Proszę Was o pomoc bo komin nie ma służyć jako ozdoba :lol: a chyba jeżeli silnik nie zgaśnie to nie ma go co zatapiać??
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 06-03-2010, 17:54   

To odpowiedź dałeś już sobie sam->> na dolocie od filtra do silnika i tam bym szukał nieszczelności->> może tylko uszczelka albo dziurawy dolot albo sprężarka albo... albo
powoli obserwując drogę dolotu powietrza wyłapiesz nieszczelność. I tak na marginesie-> montując snorkela a konkretnie gumową rurę łączącą snorkel z filtrem po za starannym założeniu obejm posmaruj wcześniej te miejsca odpowiednim silikonem->> to tak tylko dla pewności uszczelnienia.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 07-03-2010, 14:42   

jawaldek napisał/a:
montując snorkela a konkretnie gumową rurę łączącą snorkel z filtrem po za starannym założeniu obejm posmaruj wcześniej te miejsca odpowiednim silikonem->> to tak tylko dla pewności uszczelnienia.

tak zrobiłem a nawet troche lepiej ponieważ całość pomiędzy snorkelem a puszką od filtra założyłem jednolity zbrojony wąż i opaski od ciężarówki:))
a pytanie moje jest takie czxy wiesz jaksprawdzić turbo i intercoler czy są szczelne
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 07-03-2010, 20:14   

mozesz odkrecic waz ten przed turbo i po zatkaniu powinien zgasnac. Choc 100% pewnosci nie ma bo moze miec nieszczelnosc na tyle mala nie bedzie chodzil ale wode zassie. Najlepiej by bylo odlaczyc od dolotu i zaslepic, a od strony turbo dorobic przejsciowke na pompke. Napompowac 1,2bar i patrzyc czy nie schodzi cisnienie na manometrze.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-03-2010, 20:20   

Witam.
Na odpalonym silniku pryskaj delikatnie samostartem po dolocie w miejscach gdzie mogą być nieszczelności. Jak trafisz na nieszczelność to zwiększą się trochę obroty silnika.
Pozdrawiam.
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 08-03-2010, 19:32   

problem znaleziony jak by ktoś kiedyś szukał to od końca sprawdzqałem najpierw sam intercoler zaślepiłem silnik zgasł, póżniej turbine (ale bez węża) silnik zgasł. a wcześniej sprawdzałerm na węzu tuż za filtrem a poprzez niego ciągło przez iodmę z silnika powietrze z olejem.
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 08-03-2010, 20:52   

jabol66 napisał/a:
problem znaleziony jak by ktoś kiedyś szukał to od końca sprawdzqałem najpierw sam intercoler zaślepiłem silnik zgasł, póżniej turbine (ale bez węża) silnik zgasł. a wcześniej sprawdzałerm na węzu tuż za filtrem a poprzez niego ciągło przez iodmę z silnika powietrze z olejem.


Przeczyść sobie tą odme :)
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.