dolot powietrza nieszczelny |
Autor |
Wiadomość |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 06-03-2010, 15:23 dolot powietrza nieszczelny
|
|
|
Mam pytanie jak uszczelnić dolot powietrza w dieslu 2,8 problem pojawił się po założeniu snorkela mianowicie po zatkaniu komina silnik chodzi dalej, do filtra wszystko gra (od końca układu), po demontażu filtra powietrza i zatkaniu dolotu silnik nadal chodzi jak sprawdzić gdzie bierze lewe powietrze. Proszę Was o pomoc bo komin nie ma służyć jako ozdoba a chyba jeżeli silnik nie zgaśnie to nie ma go co zatapiać?? |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-03-2010, 17:54
|
|
|
To odpowiedź dałeś już sobie sam->> na dolocie od filtra do silnika i tam bym szukał nieszczelności->> może tylko uszczelka albo dziurawy dolot albo sprężarka albo... albo
powoli obserwując drogę dolotu powietrza wyłapiesz nieszczelność. I tak na marginesie-> montując snorkela a konkretnie gumową rurę łączącą snorkel z filtrem po za starannym założeniu obejm posmaruj wcześniej te miejsca odpowiednim silikonem->> to tak tylko dla pewności uszczelnienia. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 07-03-2010, 14:42
|
|
|
jawaldek napisał/a: | montując snorkela a konkretnie gumową rurę łączącą snorkel z filtrem po za starannym założeniu obejm posmaruj wcześniej te miejsca odpowiednim silikonem->> to tak tylko dla pewności uszczelnienia. |
tak zrobiłem a nawet troche lepiej ponieważ całość pomiędzy snorkelem a puszką od filtra założyłem jednolity zbrojony wąż i opaski od ciężarówki:))
a pytanie moje jest takie czxy wiesz jaksprawdzić turbo i intercoler czy są szczelne |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 07-03-2010, 20:14
|
|
|
mozesz odkrecic waz ten przed turbo i po zatkaniu powinien zgasnac. Choc 100% pewnosci nie ma bo moze miec nieszczelnosc na tyle mala nie bedzie chodzil ale wode zassie. Najlepiej by bylo odlaczyc od dolotu i zaslepic, a od strony turbo dorobic przejsciowke na pompke. Napompowac 1,2bar i patrzyc czy nie schodzi cisnienie na manometrze. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-03-2010, 20:20
|
|
|
Witam.
Na odpalonym silniku pryskaj delikatnie samostartem po dolocie w miejscach gdzie mogą być nieszczelności. Jak trafisz na nieszczelność to zwiększą się trochę obroty silnika.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 08-03-2010, 19:32
|
|
|
problem znaleziony jak by ktoś kiedyś szukał to od końca sprawdzqałem najpierw sam intercoler zaślepiłem silnik zgasł, póżniej turbine (ale bez węża) silnik zgasł. a wcześniej sprawdzałerm na węzu tuż za filtrem a poprzez niego ciągło przez iodmę z silnika powietrze z olejem. |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 08-03-2010, 20:52
|
|
|
jabol66 napisał/a: | problem znaleziony jak by ktoś kiedyś szukał to od końca sprawdzqałem najpierw sam intercoler zaślepiłem silnik zgasł, póżniej turbine (ale bez węża) silnik zgasł. a wcześniej sprawdzałerm na węzu tuż za filtrem a poprzez niego ciągło przez iodmę z silnika powietrze z olejem. |
Przeczyść sobie tą odme |
_________________ Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397 |
|
|
|
 |
|