Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Głośna praca zimnego silnika?
Autor Wiadomość
mskiba03 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2010, 00:50   Głośna praca zimnego silnika?

Witajcie,
Wiem że każdy diesel jak jest zimny głośniej chodzi, ale mi się wydaje że moja cari jednak chodzi za głośno, bo naprawdę jak traktor:/ Jak się nagrzeje śmiga jak benzynka. Powiedziecie mi co może mieć wpływ na to że zimny silnik tak hałasuje?

PS. Jak odpalam go z rana po mroźnej nocy, nie odpala za pierwszym razem. Jak lekko dodam gazu to odpala bez problemu. Wydaje mi się, że problemem jest ssanie. Tylko teraz pytanie, jak działa ssanie w dieslu?
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2010, 07:52   

mskiba03, swiece zarowe
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-01-2010, 15:07   

mskiba03 napisał/a:
Wydaje mi się, że problemem jest ssanie. Tylko teraz pytanie, jak działa ssanie w dieslu?
Jest realizowane poprzez zmianę kąta wtrysku na pompie, jeżeli świece żarowe będą padnięte, wystarczy jedna to będą duże trudności z uruchomieniem silnika, zwłaszcza w temperaturach ponizej 0, ponadto przy padniętych świecach auto w trakcie długiegi kręcenia i tuż po odpaleniu kopci na biało.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mskiba03 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2010, 01:30   

Świece mam nówki sztuki.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-01-2010, 16:36   

mskiba03, najlepiej byłoby jakbys podjechał do jakiegos pompiarza, może wtryski nie rozpylają jak powinny, albo trzeba wyregulować pompe, ile autko ma najechane km :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mskiba03 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2010, 16:54   

Autko ma (przynajmniej na liczniku) 154 tys kilometrow. Do pompiarza chętnie bym podjechał, tylko pytanie gdzie w wawie jest taki, który bedzie sie na tym znal, a nie na dzien dobry bedzie chcial regenrowac wtryski i pompe :)

PS. Padł pomysł na to, że może to być problem luzów na zaworach? Jak w silniku 1.9TD 90KM sprawdzić jakie są luzy i jak je ustawic?
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-01-2010, 17:34   

mskiba03, jak sie nie myle to tam sa hydrauliczne kasatory luzów, a regulacje przeprowadza sie poprzez wymiane plytek szklanek, sciagasz pokrywe zaworów, podnosisz powiedzmy prawa strone auta wbijasz 5ty bieg i jedziesz z koksem sprawdzajac luzy zaworowe szczelinomierzem w instrukcji wdle manuala, jednak ja uwazam ze to nie bedzie wina luzów zaworowych tylko regulacji pompy, ewentualnie zle rozpylajacych wtryskiwaczy, ostatecznie potrzebowałbys mechanika co robi przy silnikach Renault, bo to wkoncu silnik Renault, nie wiem czy serwis Bosch sie tego podejme, zapytaj na kanale regionalnym o polecanego pompiarza, moze Bartek bedzie wiedzial gdzie mozna zrobic taka usluge porzadnie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-01-2010, 19:04   

mskiba03, czy po odpaleniu zimnego silnika obroty są ok?

Co do głośnej pracy silnika. Na jakim oleju jeździsz? Głośniejsza praca na zimnym silniku jest raczej objawem normalnym. Ale jeśli uważasz że jest zbyt głośny to trzeba sprawdzić wtryski czy przypadkiem któryś nie leje jak jest zimny.
 
 
mskiba03 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2010, 22:41   

Zraz po odpaleniu zimnego silnika to gasnie, za drugim razem juz smiga, obroty sa powiedzmy ze ok, jak sie rozgrzeje to ida troche do gory jak to podobno w dieslach :) Olej to castrol magnatec 10w40
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-01-2010, 22:46   

mskiba03, możesz spróbowac jeszcze z Elf Competiton STI 10W40
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
loidd 
Mitsumaniak
KMM


Auto: carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 71
Skąd: pomorskie
Wysłany: 06-01-2010, 16:43   

robertdg napisał/a:
mskiba03, jak sie nie myle to tam sa hydrauliczne kasatory luzów


Nieprawda
 
 
mskiba03 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-01-2010, 23:28   

loidd, skoro nie sa hydrauliczne to jak je wyregulowac?
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6100
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-01-2010, 23:33   

kąt wtrysku przestawiony na 99,9 % , bardzo czesta usterka tych motorów :)
Ostatnio zmieniony przez deejay 06-01-2010, 23:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-01-2010, 23:35   

mskiba03, sprawdzasz szczelinomierzem i jak potrzeba wymieniasz plytke od szklanki na taka odpowiedniej grubosci.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
adamk4
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2010, 08:14   

No ja tez mam problem z odpaleniem. Jak dobrze pojdzie to za 4-5 razem odpali ale to jak długo trzymam kluczyk i dodaje gazu jeszcze. Kupiłem nowy aku bo stary już nie dawał rady i zdechł. Teraz świece będę sprawdzał ale mają rok. Bo dalej mam problemy z odpaleniem nawet przy temperaturze -1.????
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.