 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Podbicie obrotów przy zmianie biegu:( zgrzyt |
Autor |
Wiadomość |
badyl/pl
Nowy Forumowicz
Auto: 1.8 gdi 98/
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 2 Skąd: łowicz
|
Wysłany: 11-03-2010, 12:16 [Cari 1.8 GDI] Podbicie obrotów przy zmianie biegu:( zgrzyt
|
|
|
Witam wszystkich jako nowy użytkownik
Napisze że przeszukałem już chyba wszystkie wątki związane z obrotami,przepustnicami itd. i odpowiedzi oraz podobnego problemu nie udało mi sie znależć!!!
A więc przy każdej zmianie biegu podbija mi obroty o powiedzmy zakres 1000-1500 w górę, jadąc powiedzmy na pierwszym biegu wciskam sprzęgło i obroty wzrastają i powtarza sie to cały czas....
Wczoraj za sprawą przewertowania forum wyczyściłem przepustnice i tu mam kolejne pytanie ponieważ jest tam przykręcona 4 śrubkami metalowa obudowa(czegoś:)) i czy to też powinno sie odkręcić i wyczyścić czy nie ma to znaczenia? Po tym zabiegu poprawy zero przejechane ponad 100km i nic... Pozostało wypiąć kleme i go ustawić ale tego nie robię ponieważ nie jestem pewien czyszczenia
Kolejny problem to zgrzytający drugi bieg ale z tego co czytałem na forum przyczyn może być masa
-olej
-cięgna
-synchronizator
-sprzęgło-ale to odpowietrzyłem i wydaje mi sie dobre
Eh ciekawe gdzie ja znajdę kogoś kto mi zrobi skrzynie, u mnie graniczy to z cudem a ASO odpada ze względu na koszta.
pozdrawiam maniaków i prosze o pomoc
A jak doprowadzę ją do porządku idzie do sprzedania jak ktoś zainteresowany prosze pisać:D |
|
|
|
 |
kozuch2
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 Gdi LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 142 Skąd: Kostrzyn nad Odrą
|
Wysłany: 11-03-2010, 14:45
|
|
|
Witam
Po czyszczeniu przepustnicy musisz odłączyć klemę minusową,co z tego ze wyczysciłes jak komp nadal pamięta tamte ustawienia,odepnij klemę i ucz obrotów.Przepustnice musisz wyciągnąc całą i wyczyscic z 2 stron,zrób to dokładnie aby nic nie pozostało.Najlepiej do czyszczenia przepustnicy użyć wg. mnie środka do czyszczenia przepływomierza,przerabiałem wiele srodków a ten przez przypadek okazał się najlepszy,napsikaj na przepustnice i pozostaw na pare minut,pożniej delikatnie pocieraj kawałkiem drewna (ja uzyłem patyczka) wszystko ładnie puszcza bez zadnego skrobania.Co do 2 biegu to napewno synchronizator 2 biegu,ja z tym jezdze juz prawie 2 lata,poprostu z przezucania z biegu 1 na 2 robie przerwe i wtedy nie zgrzytaza 2 miesiące bede zmieniał olej w skrzyni,wiec zobacze czy coś się zmieni,choć wątpie |
|
|
|
 |
badyl/pl
Nowy Forumowicz
Auto: 1.8 gdi 98/
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 2 Skąd: łowicz
|
Wysłany: 11-03-2010, 15:23
|
|
|
No tak tylko u mnie pozostaje jeszcze jedna kwestia,sprzedaż auta.Kto nie przyjedzie to marudzi na 2 bieg i na te podbijające obroty przy zmianie biegu!!!Autko chce zrobić i dopiero sprzedać bo zaczyna mnie to męczyć:D
ps.zmieniam na cari po lifcie GDi oczywiście ale będe wiedział na co zerkać:D:D:D |
|
|
|
 |
|
|