 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] wymiana lewarka zmiany biegów |
Autor |
Wiadomość |
sunefi
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 8 Skąd: piła
|
Wysłany: 13-03-2010, 06:46 [1G 90-94] wymiana lewarka zmiany biegów
|
|
|
Właśnie kupiłem lewarek zmiany biegów i mam pytanie. Czy to można w prost sposób zamienić chodzi mi konkretnie czy jak odłączę tą linkę na samym dole nic się nie rozreguluje w biegach i co jeszcze czy dam rade to zrobić bez rozkręcania podłokietnika bo wydaje się mało miejsca żeby to się udało. Prosiłbym o mały poradnik jak się za to zabrać w wersji dla początkującego |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 15-04-2010, 17:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14-03-2010, 21:00
|
|
|
po pierwsze mówisz myślę o 1G bo taki masz w avatarze ale na przyszłość napisz to w temacie, po drugie na jaki lewarek wymieniasz? na taki sam (stary uszkodziłeś) czy jakiś inny tuningowy (nie widziałem takich)? napisz albo załącz zdjęcie co to masz za lewarek
jak chcesz dokładny poradnik mogę ci zrobić photo story bo będę zdejmował podłokietnik i całą konsolę w przyszłym tygodniu, narazie powiem Ci co wiem, a rozkręcałem to kilka razy
cięgna regulujesz przy lewarku po jego montażu, jak wymieniasz na oryginalny to niebędziesz miał problemów lecz wymontowanie podłokietnika jest nieodzowne, jego demontaż niejest skomplikowany, zaczynasz od śrub na krzyżaki znajdujące się na bokach podłokietnika pod plastikowymi zaślepkami, potem wyciągasz czarny plastikowy pasek w miejscu łączenia podłokietnika z konsolą (pod radiem) po bokach ta listewka ma zaczepy wystarczy na końcach podważyć palcami, tam są 2 śrubki czarne na krzyżaka, potem wyciągasz ramkę mieszka skrzyni biegów, podważasz plastkikowym płaskim śrubokrętem żeby nie poniszczyć, ale można też wyszarpać za skórę mieszka przy rantach, potem w schowku masz jeszcze 4ry śruby do odkręcenia i podnosisz cały podłokietnik od tyłu i wyjmujesz. Jak będziesz miał lewarek przed oczyma bez problemu sobie poradzisz z wymianą. Czas wyjęcia konsoli około 10-15minut. |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
|
|