Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] wymiana lewarka zmiany biegów
Autor Wiadomość
sunefi 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 8
Skąd: piła
Wysłany: 13-03-2010, 06:46   [1G 90-94] wymiana lewarka zmiany biegów

Właśnie kupiłem lewarek zmiany biegów i mam pytanie. Czy to można w prost sposób zamienić chodzi mi konkretnie czy jak odłączę tą linkę na samym dole nic się nie rozreguluje w biegach i co jeszcze czy dam rade to zrobić bez rozkręcania podłokietnika bo wydaje się mało miejsca żeby to się udało. Prosiłbym o mały poradnik jak się za to zabrać w wersji dla początkującego :)
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 15-04-2010, 17:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-03-2010, 21:00   

po pierwsze mówisz myślę o 1G bo taki masz w avatarze ale na przyszłość napisz to w temacie, po drugie na jaki lewarek wymieniasz? na taki sam (stary uszkodziłeś) czy jakiś inny tuningowy (nie widziałem takich)? napisz albo załącz zdjęcie co to masz za lewarek

jak chcesz dokładny poradnik mogę ci zrobić photo story bo będę zdejmował podłokietnik i całą konsolę w przyszłym tygodniu, narazie powiem Ci co wiem, a rozkręcałem to kilka razy

cięgna regulujesz przy lewarku po jego montażu, jak wymieniasz na oryginalny to niebędziesz miał problemów lecz wymontowanie podłokietnika jest nieodzowne, jego demontaż niejest skomplikowany, zaczynasz od śrub na krzyżaki znajdujące się na bokach podłokietnika pod plastikowymi zaślepkami, potem wyciągasz czarny plastikowy pasek w miejscu łączenia podłokietnika z konsolą (pod radiem) po bokach ta listewka ma zaczepy wystarczy na końcach podważyć palcami, tam są 2 śrubki czarne na krzyżaka, potem wyciągasz ramkę mieszka skrzyni biegów, podważasz plastkikowym płaskim śrubokrętem żeby nie poniszczyć, ale można też wyszarpać za skórę mieszka przy rantach, potem w schowku masz jeszcze 4ry śruby do odkręcenia i podnosisz cały podłokietnik od tyłu i wyjmujesz. Jak będziesz miał lewarek przed oczyma bez problemu sobie poradzisz z wymianą. Czas wyjęcia konsoli około 10-15minut.
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.