Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CK1A 1.3] Gaśnie gdy zimny silnik
Autor Wiadomość
rydzu25 
Forumowicz


Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 106
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
  Wysłany: 06-09-2009, 11:39   [CK1A 1.3] Gaśnie gdy zimny silnik

:cry:
Witam wszystkich.
Mam problem z Lancerkiem z 97 r. z silnikiem 1,3 gdy jest zimny to mi gaśnie i trudno wchodzi na obroty wszystko mija jak się rozgrzeje silnik.
Sprawdzałem już silniczek krokowy wydaje się że juz jest wszystko wporządku ale mogie się mylić :?
Wychodzi na to że chyba padło ssanie ale nie wiem gdzie i do czego się zabrać a zbliża się zimna pora więc będe się wkurzał jeszcze bardziej :(
Proszę Was o jakieś propozycje i pomoc
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez mkm 04-10-2009, 11:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 09-09-2009, 22:55   

Mozesz w ciemno jechac do mechanika ktory wyregyluje ci luzy zaworowe i bedzie cacy.

Tylko pamietaj aby je regulowac na cieplym silniku.

Standard value (hot engine):
intake valve: 0.20 mm
exhaust valve: 0.25 mm

http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
rydzu25 
Forumowicz


Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 106
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
  Wysłany: 26-09-2009, 08:23   

Dzieki kolego za link bardzo mi pomógł. Wczoraj nastąpiła regulacja luzów zaworów a dziś autko chodzi jak nowe 8)
POZDRAWIAM
 
 
jurek600 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 6
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 23-03-2015, 01:44   [CK0] Bardzo niskie wolne obroty. Robiłem już wszystko

Witam.
Dalej mam problem z moim autkiem mianowicie na zimnym silniku autko ma bardzo niskie obroty i potrafi zgasnąć (po takim samoistnym zgasnięciu nie da się go odpalić bez wcisniecia pedału gazu i po odpaleniu możn a puscic i jakoś tam trzyma te bardzo niskie obroty).
Jeśli przejade około kilometra wtedy auto z czasem ma coraz wyższe obroty i gdy silnik ma optymalną temperature to autko pracuje idealnie lecz wtedy Mitsu przełącza się na LPG i od nowa ten sam problem tylko na gazie. Znowu trzeba troche pojezdzic na gazie mimo ,że silnik jest ciepły i wtedy już na PB i LPG jest okej.

Co do tej pory zrobiłem/wymieniłem:

-swiece
-kable
-czyszczenie przepustnicy z polerowaniem
-pompa paliwa
-reset kompa

i żadna z tych czynnosci nie pomogła. Nie wiem już co moge jeszcze sprawdzić. Auto zachowuje się jak by nie miało wogóle ssania. Dodam ,że spalanie,moc itd.. wszystko jest w normie. Błędów nie ma.

Dzisiaj poraz kolejny rozebrałem całą przepustnice,wyciągnąłem i przeczyscilem też silniczek krokowy,zaslepiłem EGR i zabrałem się do składania. Przykręciłem silniczek krokowy,TPS,wężyki wszystko poskladałem i poprawy nie widzę. Gdy wyciągnięty silniczek krokowy po wyczyszczeniu podłączyłęm do wtyczki i przekreciłem na zapłon było słyszalne takie cykanie krokowca ,ale tylko wtedy ,a jak już wszystko poskładałem to nic tam nie cyka tzn jest tylko jedno cyknięcie. Ustawiłem sobie obroty srubką w przepustnicy na troche wyższe ,ale nie wiem jak auto będzie się zachowywało na zimnym silniku bo aktualnie jest ciepły.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-03-2015, 08:23   

Trzeba sprawdzić parametry silniczka krokowego oraz jego sterowanie z ECU
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
jurek600 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 6
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 23-03-2015, 16:06   

Podkręciłem troszke obroty i ustawiłęm prawidłowo zapłon i jest dużo lepiej auto już nie gasnie ,ale itak ma troche falujące obroty.
 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 30-03-2015, 21:16   

Kolego nie widze regulacji luzow zaworowych na twojej liscie :-) Jesli nie masz wiecej pomyslow co moze byc nie tak z twoim miskiem, to ja sprobowal bym z regulacja zaworow. Szczegoly na poczatku tego watku.
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.