 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] POWAZNY CYRK Z OBROTAMI- NIETYPOWE!! POMOZCIE |
Autor |
Wiadomość |
joukipauki [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 19:08 [Cari 1.8 GDI] POWAZNY CYRK Z OBROTAMI- NIETYPOWE!! POMOZCIE
|
|
|
WITAM!! JESTEM WLASCICIELEM CARISMY 1.8GDI SPECJAL. SUPER AUTKO, ALE MAM CH...RNIE POWAZNY PROBLEM- PRZY WLACZANIU SWIATEL LUB, NP KLIMY SPADAJA OBROTY, PRAKTYCZNIE DO ZERA; OBROTY FALUJA- SREDNIO OD 400- 700; CARISMA SIE PRZYDUSZA, MA PROBLEMY Z USTAWIENIEM STALYCH OBROTOW; WLACZAM SWIATLA- SPADEK; PODCZAS JAZDY PRZY DOHAMOWYWANIU OBROTY SPADAJ PRAKTYCZNIE DO ZERA POCZYM PO DLUZSZEJ CHWILI SIE USTAWIAJA BADZ TEZ ZACZYNAJ FALOWAC. PODCZAS JAZDY CHARAKTERYSTYCZNE JEST CZASAMI LEKKIE SZARPNIECIE DO PRZODU, JAKBY ZYSKIWALA MOC. NA BIEGU JALOWYM CO DO ZASADY OBROTY SPADAJA DO ZERA- PRZYGASZAJA SIE SWIATLA, A NASTEPNIE SAME SIE REGULUJA BADZ TEZ FALUJA. SWIATLA W WIEKSZOSCI PRZYPADKOW DOPIERO POWYZEJ 1000OBR SWIECA MAX MOCA, A CZASEM JUZ PRZY 700...
PRZEPUSTNICA CZYSZCZONA, EGR ROWNIEZ, ALTERNATOR PO REGENERACJI, FILTRY NOWE-WLACZNIE Z FILTREM PALIWA, TLUMIK NOWY, NOWE OPROGRAMOWANIE.... 112 000TYS PRZEJECHANE... ;(
OBROTY SPADAJ DOSC DRASTYCZNIE ROWNIEZ W MOMENCIE KRECENIA KIEROWNICA NA POSTOJU, BADZ ZABAWY ELEKTRYKA A NAWET WCISNIECIA HAMULCA!!
PODCZAS PRZYSPIESZANIA CARI RAZ NATYCHMIASTOWO REAGUJE NA WCISNIECIE GAZU A RAZ JEST EFEKT MOLA, BADZ TEZ DZIURY.. NA 1SZYM BIEGU PODCZAS LEKKIEGO DODAWANIA GAZU POTRAFI ZASZARPAC... OBROTY NAJCZESCIEJ GLUPIEJA PODCZAS DYNAMICZNIEJSZEJ JAZDY LUB WIEKSZEJ ILOSCI KILOMETROW.
POMOZCIE!!! SAMOCHOD W SERWISIE, KOMP NIC NIE POKAZUJE, NIE MOGA ZNALEZC PROBLEMU. SILNICZEK KROKOWY BYL PRZEKLADANY I DALEJ TO SAMO!!! |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 27-09-2007, 19:35
|
|
|
A świece kiedy wymieniane? Mi to jeszcze wygląda na to że musisz kompa zresetować i nauczyć go obrotów.Odpinasz klemy z akumulatora najakis czas.Potem podlaczasz zapalsz sielnik i wlaczasz nawiewy swaitla radio i tak zostawaiasz az sie nie wlaczy wentylator na chlodnicy.Potem uczysz granicznych położeń szyb i śmigasz. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 27-09-2007, 19:48
|
|
|
Obstawiam na zwaloną pompę i zbyt niskie ciśnienie wtrysku paliwa - było mierzone? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
joukipauki [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 20:16 OBROTY- ODPOWIEDZ
|
|
|
SERDECZNIE DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZI!!
CO DO SWIEC- OSOBISCIE ICH JESZCZE NIE WYMIENIALEM, A KOMP BYL RESETOWANY. POWIEM WIECEJ- PO WGRANIU NOWEGO SOFTU NA JAKIS CZAS BYL NAWET SPOKOJ,ALE PO ZROBIENIU TRASY- PONAD 300KM, WSZYSTKO WROCILO DO NORMY..
CISNIENIE NIE WIEM CZY BYLO MIERZONE, W KAZDYM BADZ RAZIE NAPEWNO JEST NOWY FILTR. PO JEGO ZALOZENIU SMIGALO ROWNO, ALE PO TRASIE PROBLEM POWROCIL...
JAKA JEST CENA POMPY- NOWEJ LUB UZYWANEJ. I GDZIE MOGE DOSTAC DOBRA!! UZYWANA POMPE ZA ROZSADNA CENE??
SERDECZNIE DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZI I PROSZE O DALSZE RADY!!
POZDRAWIA!! |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 27-09-2007, 20:29
|
|
|
1. Wyłącz CAPS_LOCK i pisz normalnie.
2. Nie kupuj w ciemno bo szkoda kasy - niech mechanior podepnie się do listwy od wtrysków i zmierzy ciśnienie jakie jest - co i jak w Workshop Manualu - do ściągnięcia z naszego forum z działu download. Jak ciśnienie będzie OK to jeszcze kontrola wtrysków - także opis w tej dokumentacji. Jak wszystko będzie OK to będziemy szukać co dalej.
Cytat: | PRZEPUSTNICA CZYSZCZONA, EGR ROWNIEZ, ALTERNATOR PO REGENERACJI, FILTRY NOWE-WLACZNIE Z FILTREM PALIWA, TLUMIK NOWY, NOWE OPROGRAMOWANIE.... 112 000TYS PRZEJECHANE... ;( | i dobrze bo tak ma byc tyle że ECu powinno je w tym momencie podbić
Lambda była sprawdzana?
Krokowiec przepustnicy? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 20:47
|
|
|
joukipauki, napewno przepustnica Ci padła. Znaczy się pada. Koszt nowej w serwisie ok. 8000.
Ale Bartek (Junior Admin na forum) napewno Ci ją naprawi. Skontaktuj się z nim i napewno Ci naprawi. W Polsce wiem że tylko on i goście z Opola potrafią to naprawić.
joukipauki napisał/a: | NOWE OPROGRAMOWANIE |
co to znaczy nowe oprogramowanie. Wydaje mi się iż skasował Cię ktoś za coś czego nie zrobił. W kompach (ECU) nie bardzo wgrywa się nowe oprogramowanie. |
|
|
|
 |
joukipauki [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 21:20
|
|
|
A z CAPS_LOCKiem to nie jest ''normalnie''??
Problem jest w tym, ze obroty przy np zmianie biegow nie zawsze sa podbijane obroty- mimo regeneracji alternatora!! Poprostu- zmieniam z 3 na 2 a w tym czasie obroty spadaja do zera i sie odbijaja- raz na 400, raz na 600- jak mu sie podoba... Przy wlaczonych swiatlach, jak np wlaczam szyby elek, lub klime- obroty spadaja dosc drastycznie, a swiatla przygasaja... Dlaczego kazdy sie czepia przepustnicy?? byla czyszczona i jak narazie MARGO-serwis miska w 3miescie, nic od niej nie chce. Poinformowali mnie dzisiaj ze przeczyscili ja jeszcze raz, a teraz zabieraja sie do rozrzadu.. chyba przesadzaja.. Przy podlaczeniu do kompa- nic nie wykazal. Wariuja obroty- wylaczam silnik i wlaczam a one dalej to samo... Faluja- od zera do 400... raz sie ustawia na 700, raz ponizej 500.. I pisz tu wiersze...
POZDRAWIAM |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-09-2007, 21:26
|
|
|
zauwaz, ze pierwsza kreska na obrotomierzu oznacza 500 rpm a nie 100, wiec wszystko ponizej 500 rpm jest nieodczytywalne |
|
|
|
 |
joukipauki [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 22:02
|
|
|
Wiem, ze kreska to 500. Napisalem 400 poniewaz obroty spadaja minimalnie ponizej tej kreski.. generalnie tak jak napisalem- raz sa na 700 a raz ponizej 500- praktycznie na zerze...
pozdrawiam
[ Dodano: 27-09-2007, 22:12 ]
Cecha charakterystyczna jest fakt ze na zimnym silniku jest wszystko ok, dopiero po przejechaniu x kilometrow i zabawie biegami, przy wlaczonych swiatlach, cos jej zaczyna niepasowac... czesto bywa tak ze jak jest przygazuje na postoju- jak ma za niskie obroty,to czasem jest efekt ''kaszlniecia'', jakby cos odpuszczalo, odskakiwalo i sie nastawia na wlasciwy pozimo obrotow.. niestety nie zawsze to pomaga.. podobnie podczas jazdy- wlaczam klimy- czuje lekkie szarpniecie, jakby spadek mocy, wylaczam- szybciej zaczyna reagowac na gaz, jest dynamiczniejsza.. dzieje sie tak czasemnawet bez wlaczania klimy i obciazania silnka elektryka podczas jazdy..
pozdrawiam |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 22:53
|
|
|
joukipauki napisał/a: | Dlaczego kazdy sie czepia przepustnicy?? byla czyszczona i jak narazie MARGO-serwis miska w 3miescie, nic od niej nie chce |
Chłopaki widocznie nie znają się na GDI. Przepustnicę w GDI siadają na maksa. Wielu osobom Bartek już to naprawił. Nowa kosztuje 8600 i wiele osób nie ma pojęcia że to siada. Jeżeli przepustnica siądzie na maksa to pokaże się błąd. U ciebie są objawy iż ona powoli zaczyna wysiadać. Jeszcze trochęwyskoczy błąd, auto przejdzie w tryb pracy awaryjny i nie będzie jechał więcej niż 60 km/h. Słuchaj co ci piszemy. Jak zimny to przpeustnica zimna i może chodzić mało wiele. Ale jak się nagrzeje to zaczyna zmieniać ustawienia. To jest elektorniczna przpustnica.
Bardzo niewielu mechaników zna się na tych przepustnicach. Obstawiam iż żadne ASO Mitsubishi tego nie potrafi naprawić. W Wawce napewno. Poza Bartkiem. Poszukaj osoby którym w tym temacie Bartek pomógł i zapytaj się jakie mieli objawy jak ty. Bardzo podobne. W dziele Kupię był kiedyś user który chciał kupić przepustnicę. Napisałem że ma napisać do Bartka. I naprawił mu ją łącznie z demontażem i montażem. Koleś zadowolony chyba z tydzień chodził |
|
|
|
 |
joukipauki [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 23:14
|
|
|
Drogi kolego cy_cek!!
Spotkalem sie z opinia ze jest to przepustnica, ale gdy przedstawilem ten problem w ASO, to poinformowali mnie ze niby u mnie jest wszystko ok z przepustnica- chociaz nie wiem jak to sprawdzili... Jednoczesnie poinformuj mnie na czym polega naprawa tego- wymianie magnesow czy co?? Skoro jest to tak powszechne to dlaczego w ASO poinformowali mnie ze od 2 lat nikt do nich z przep nie wpadal?? Mimo wszystko boje sie ze masz ch...rna racje...!! a nie bede wydawal 8.000tys...
Dlatego prosze Cie o kontakt do osoby ktora sie tym zajmuje, czyli BARTKA. znalazlem jego nick w uzytkownikach ale nie wiem jak sie z nim skontaktowac- jestem swiezakiem na forum. Jednoczesnie nie wiesz na czym naprawa moze polegac?? Jakie sa tego koszty u Bartka??
pozdrawiam i dzieki za namiary!! |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2007, 00:05
|
|
|
joukipauki napisał/a: | jak sie z nim skontaktowac- jestem swiezakiem na forum. Jednoczesnie nie wiesz na czym naprawa moze polegac?? Jakie sa tego koszty u Bartka?? |
pod jego postem lub w profilu masz przycisk PW. Piszesz do niego wiadomość prywatną, coś w stylu email. ASO żadne nie porafi naprawić przpustnicy. I nie wiedzą że to właśnie ona jest za takie objawy jak ty masz odpowiedzialna. Nie znają się na tym. Nie wymienia się magnesów. Bartek zrobił doktorat z tych przpeustnic elektronicznych od GDI. Bartek wie co zrobić. Magnesy się przesuwają.
Co do naprawy to Bartek dokładnie Ci to opowie. Ja nigdy nie robiłem tego. Powie Ci jak ją wymontować, wyślesz, on naprawi, zamontujesz spoworotem i po problemie.
A ASO będzie Ci wymieniać wszystko tylko nie przpustnicę i dalej będzie to samo. Tylko będą Cię kasować nieziemsko. Usługa u Bartka nie wiem ile kosztuje ale napewno mniej niż 1000 zł. I tak to jest taniej niż w Opolu. |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 28-09-2007, 02:31
|
|
|
cy_cek napisał/a: | Koszt nowej w serwisie ok. 8000 |
joukipauki napisał/a: | a nie bede wydawal 8.000tys... | skąd ta cena ?
Na Allegro nówka sztuka z serwisu 2 tys. |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2007, 09:06
|
|
|
turek61 napisał/a: | skąd ta cena ?
Na Allegro nówka sztuka z serwisu 2 tys. |
tyle w ASO to kosztuje |
|
|
|
 |
joukipauki [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2007, 09:17
|
|
|
W serwisie mnie wlasnie poinformowano ze to nie jest raczej przepustnica gdyz samochod nie gasnie, a faluja mu tylko obroty.. stwierdzili ze jakbym mial walnieta badz brudna przepustnice to cari bysie zaduszala i gasla, a u mnie spadaja obroty i sie reguluja... Wystepuje u mnie efekt charakterystycznego zamulenia, tzn czasem po wcisnieciu gazu pijawia sie efekt dziury, wolno reaguje, jest zamulona, a czasem reaguje na kazde nacisniecie, nawet najdrobniejsze...
obroty przy wlaczaniu swiatel, badz wyhamowywaniu nie zawsze sa podbijane..!!
ludzie, wymyslcie cos bo juz glupieje!!!
dzieki za pomoc, pozdro!! |
|
|
|
 |
|
|