Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:03
[I 2.0] Przewód wspomagania kierownicy
Autor Wiadomość
sionia 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 136 KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
  Wysłany: 21-03-2010, 12:58   [I 2.0] Przewód wspomagania kierownicy

Witam,
mam walnięty przewód wspomagania kierownicy, mianowicie cieknie mi na tym zakuciu:
http://img13.imageshack.u.../dsc00089na.jpg

jednak mam wątpliwość czy to zakucie jest oryginalne, czy przypadkiem ten przewód nie był sztukowany (bo po co na środku przewodu ciśnieniowego łączenie) , w związku z tym prośba jak to u Was wygląda (outek I silnik 2,0 136 KM przed liftingiem z 2006roku)
mój majster sugeruje że to może być zawór zwrotny, co mnie martwi bo trzeba będzie chyba kupić oryginalny (zamienników nie ma) przewód, i odpada możliwość zakucia za 30 zł :(
 
 
tomek.rzepek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 239
Skąd: polska
Wysłany: 21-03-2010, 19:07   

troche kiepska ta fotka, czy chodzi o ten najdłuzszy przewód wspomagania? wyglada na oryginalne. (taką ma końcówkę i taki sam oplot) Nowy przewód kosztuje 1,7k, proponowałbym dorobić taki sam, koszt ok. 100zł tylko że musisz uważac żeby nie dali ci żadnej zwężki po srodku (nie każdy zakład ma odpowiednią maszynę)
_________________
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 
 
 
Pawmitsu 
Forumowicz

Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 210
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-03-2010, 20:52   

Pytanie jest takie, czy przewod jest tylko wilgotny, czy tez rzeczywiscie cieknie z niego. jesli jest tylko minimalne saczenie i plynu nie ubywa ze zbiorniczka, moze to byc tylko mala nieszczelnosc i - sledzac czy schodzi plyn ze zbiorniczka, czy nie - mozna temat albo olac, albo drazyc dalej, czyli zaryzykowac nawet kilka dorobek w warsztacie, niz bulic 1,7 kafla, ale to tylko moje zdanie. Mam cos podobnego - gdy kupilem auto, przewod byl wilgotny, ale plyn ze zbiormiczka nie schodzi, nie ma widocznych ubytkow i w dosc dobrym warsztacies mi powiedzieli, zeby sie tym nie przejmowac.
_________________
Mój taki
 
 
sionia 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 136 KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Wysłany: 22-03-2010, 15:45   

tomek.rzepek napisał/a:
troche kiepska ta fotka, czy chodzi o ten najdłuzszy przewód wspomagania? wyglada na oryginalne. (taką ma końcówkę i taki sam oplot) Nowy przewód kosztuje 1,7k, proponowałbym dorobić taki sam, koszt ok. 100zł tylko że musisz uważac żeby nie dali ci żadnej zwężki po srodku (nie każdy zakład ma odpowiednią maszynę)


tak chodzi o ten najdłuższy który idzie od pompy do maglownicy,
właśnie zamierzam dorobić tylko ta zakuwka na środku mnie zbija z pantałyku,
bo po co na środku byłoby łączenie w oryginalnym przewodzie

[ Dodano: 22-03-2010, 16:20 ]
Pawmitsu napisał/a:
Pytanie jest takie, czy przewod jest tylko wilgotny, czy tez rzeczywiscie cieknie z niego. jesli jest tylko minimalne saczenie i plynu nie ubywa ze zbiorniczka, moze to byc tylko mala nieszczelnosc i - sledzac czy schodzi plyn ze zbiorniczka, czy nie - mozna temat albo olac, albo drazyc dalej, czyli zaryzykowac nawet kilka dorobek w warsztacie, niz bulic 1,7 kafla, ale to tylko moje zdanie. Mam cos podobnego - gdy kupilem auto, przewod byl wilgotny, ale plyn ze zbiormiczka nie schodzi, nie ma widocznych ubytkow i w dosc dobrym warsztacies mi powiedzieli, zeby sie tym nie przejmowac.


jak jest nieszczelność, to będzie ubywać, fizyki nie oszukamy :)
płyn nie sika, ale przewód jest mocno wilgotny na długośći około 40 cm, także raczej nie jest to mała nieszczelność. Co do tego nie przejmowania się to wszystko fajnie tylko jak się pojedzie na saksy z 1000-1500 kilosów i przewód strzeli to wtedy do śmiechu nie będzie
generalnie chodzi mi tylko o ustalenie czy ta zakuwka jest faktycznie oryginalna, a jeśli jest to czy to nie jest przypadkiem zawór zwrotny ( bo podobno w niektórych markach robią takie zawory na przewodach) a ewentualnie taki zawór zwrotny powoduje że nie komplikuje się sprawa dorobienia przewodu
 
 
tomek.rzepek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 239
Skąd: polska
Wysłany: 22-03-2010, 22:05   

ale gdzie masz tam zakuwkę po środku? ta zakuwka znajduję się tam gdzie przewód przechodzi w metalowy, o ile pamiętam. Co do zaworu nie pomogę. Natomiast tak wygląda oryginalna zakuwka.
_________________
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 
 
 
Pawmitsu 
Forumowicz

Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 210
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-03-2010, 22:14   

Trudno Ci pomoc w tym temacie, daj maila to Ci podesle 3 schematy Outka z tymi czesciami, moze cos wydedukujesz. Wg mojej analizy on tam cos takiego ma, jak to przewezenie. Albo/i podeslij zdjecie z innej nieco perspektywy, zeby bylo widac przod bloku silnika i ten przewod, to zajrze do mojego pod maske.
_________________
Mój taki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.