 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pytania rozne i dziwne |
Autor |
Wiadomość |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2006, 13:38 Pytania rozne i dziwne
|
|
|
Zakladam temat, bo nie widze podobnego, a szkoda za kazda pierdola tworzyc nowy watek. Jak sie nie przyjmie to najwyzej poleci.
Zastanawiaja mnie 2 rzeczy w moim Galu i tu pytanie czy Wy tez tak macie w swoich, a jesli nie to co to moze byc
1. Jak skrecam szybko kierownica w ktoras strona, to ona troszke buczy, piszczy, no w kazdym razie wydaje taki charakterystyczny dzwiek.
2. Jak ustawie najmniejsza temp. i wylacze klime to powinno leciec powietrze o takiej temp. jak na dworze prawda, a ono zawsze jest cieplejsze, nie tak cieple jak przy ogrzewaniu, ale takie jakby ogrzane i jak jada 4 os. to szyby paruja i klima - odparowywanie czy chce czy nie to musi byc caly czas wlaczona.
3. Konia z rzedem temu, kto wie gdzie to jest, bo ja wiem tylko ze gdzies we wnetrzu (w sensie nie pod maska)  |
|
|
|
 |
bobekm [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2006, 18:59
|
|
|
1.Tez tak mam u siebie
2.jak dam najnizsza temperature 17 stopni, a na dworze tez jest 17 stopni to leci mniej wiecej takie samo powietrze, moze troszke cieplejsze. Szyby mi sie ladnie odparowuja, ale zawsze wlaczam do tego klime, raz dwa i odparowane, wlaczaj sobie opcje "eco" do klmy
3. nie bardzo wiem o co ci chodzi, jakbys mogl troszke rozwinac;P |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2006, 20:31
|
|
|
Keyless Entry System to nic innego jak zdalnie sterowany catralny zamek - tzw. na pilota. Rysunek zapewne pokazuje modul sterowania tym zamkiem, a potrzebuje sie do niego dostac zeby przy otwieraniu/zamykaniu migaly kierunkowskazy, a nie (jak to jest standardowo) oswietlenie wnetrza, ktorego nie widac w dzien. Poprostu mam dosc nasluchiwania czy aby napewno auto sie zamknelo, ale rysunek jest tak niefortunnie zrobiony, ze wogole mi nie uzmyslawia dokladnego miejsca przebywania tegoz modulu i stad moje pytanie: gdzie to jest |
|
|
|
 |
Colto [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2006, 21:03
|
|
|
Musi to byc gdzieś pod deską rozdzielczą, czytaj co do Ciebie tam piszą, odwołuja do Grupy 52A - deska rozdzielcza. Zapewne w tej grupie w manualu będzie napisane co i gdzie trzeba odkręcić żeby tam się dostać |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-09-2006, 21:21
|
|
|
ad 2. Przy skręconych kołach pewnie słychać pompe wspomagania.... a moze płyn nalezałoby wymienic? W carismie nie zelcal dłużej na max skreconych niz 10 sekund... nie wiem moze coś z pompą sie wtedy dzieje, ad 1 i 3 nie odpowiem.
POzdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2006, 21:25
|
|
|
Colto no prosze Cie, czytaj co do Ciebie pisze - wiem ze to we wnetrzu i zapewne nie w podlokietnikach, ale pytanie gdzie pod tym kokpitem, bo pudelko jest male, widocznosc znikoma, a deska rozdzielcza kryje wieeeeele tajemnic Sek w tym, ze sekcja do ktorej sie odwoluja to wlasnie cala deska rozdzielcza i jest tam opis jak rozebrac ja i wszystko pod nia na czesci pierwsze.
Marcino, to by bylo slychac pod maska, a to jest ewidentnie pod kierowajka, dluzej nie mozna trzymac skreconych do oporu niz 10s, bo sie ATF zaczyna gotowac i mozna uszkodzic pompe wspomag. |
|
|
|
 |
piwkotom
moderator mitsumaniak maruda

Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Sie 2005 Posty: 1620 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-09-2006, 22:12
|
|
|
ad. 3. W srodkowym panelu. Wyraznie widac stelaz. |
_________________
 |
|
|
|
 |
zyziowaty
Forumowicz

Auto: EA3A '99, EA3W '02 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Cze 2006 Posty: 62 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-09-2006, 22:13
|
|
|
Zacznij od zdjęcia bocznych osłon konsoli centralnej - odbiornik pilota jest pod spodem. Mając rysunek pod ręką powinieneś go namierzyć.
pzdr
zyziowaty
<edit> piwkotom: ale się zgraliśmy w czasie |
|
|
|
 |
pa_pi
Mitsumaniak Piotrek

Auto: Galant 2.0 16 V + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Sie 2006 Posty: 123 Skąd: Olkusz / Krzywopłoty
|
Wysłany: 30-09-2006, 15:18
|
|
|
Simons, jak już się dostaniesz do konsoli śrokowej to możesz zerknąć czy nie ma tam przekaźnika pompy paliwa, którego to szukam i oczywiście liczymy wszytscy na pełen opis podłączenia sygnalizacji zamknięcia/otwarcia centralnego zamka na kierunki. |
_________________ Piotrek
Dzięki Ci ... za to forum ...
Ursus - dziękuję
Mój Galant!
 |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2006, 22:17
|
|
|
Dzieki chlopaki oczywiscie bede szukal i dam znac o wynikach sledztwa, ale najpierw musze sie wykurowac do konca, a dzisiejsze kartingowe szalenstwa mi w tym specjalnie nie pomogly, wiec cierpliwosci |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 30-09-2006, 22:44
|
|
|
Simones napisał/a: | 1. Jak skrecam szybko kierownica w ktoras strona, to ona troszke buczy, piszczy, no w kazdym razie wydaje taki charakterystyczny dzwiek. | dziwne u mnie nie ma tego
Simones napisał/a: | 2. Jak ustawie najmniejsza temp. i wylacze klime to powinno leciec powietrze o takiej temp. jak na dworze prawda, a ono zawsze jest cieplejsze, nie tak cieple jak przy ogrzewaniu, ale takie jakby ogrzane i jak jada 4 os. to szyby paruja i klima - odparowywanie czy chce czy nie to musi byc caly czas wlaczona. | wszystko zależy jaka jest różnica temperatur
W takim ustawieniu (w lecie) nie wymagaj żeby Ci leciało zimne powietrze przy wyłaczonej klimie
Dla przykładu jak ustawiasz temp na min z rana to powinno dmuchać zimnym powietrzem, jeżeli jednak robisz to samo po południu, gdy auto stało na słońcu to nigdy z wyłaczoną klima nie bedzie leciało zimne powietrze
Od tego masz funkcję ECO --> schłodzi autko po czym wyłaczy i znowu jak temp wzrośnie to załaczy się kompresor
ad. 3 już wiesz
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2006, 00:05
|
|
|
Nie nie nie Roch, nie zrozumielismy sie, w zyciu bym nie wpadl na to zeby bez wlaczaia klimy lecialo powietrze chlodniejsze niz jest na dworze. Myslalem tylko, ze bedzie mialo taka sama temp. a odnioslem wrazenie jakby bylo nieco ogrzane (choc z ustawien wynika, ze nie powinno) ale mniejsza o to. Bardziej mnie zastanawia ta "kierowniczka" tymbardziej, ze bobekm ma tak samo u siebie... hmm co to moze byc... Wiem, ze to pierdolka, ale skoro nie ma narazie powazniejszych problemow to moze podjade kiedys do serwisu i zapytam - moze oni cos wiedza w tym temacie |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 01-10-2006, 00:17
|
|
|
Simones napisał/a: | 2. Jak ustawie najmniejsza temp. i wylacze klime to powinno leciec powietrze o takiej temp. jak na dworze prawda, a ono zawsze jest cieplejsze, nie tak cieple jak przy ogrzewaniu | Konkretny przypadek trzeba opisać odnoszac się do temp na zewnątrz i wewnątrz auta
Simones napisał/a: | Myslalem tylko, ze bedzie mialo taka sama temp. a odnioslem wrazenie jakby bylo nieco ogrzane (choc z ustawien wynika, ze nie powinno) | ciepłe powietrze może wynikać z nagrzania się przewodów wentylacyjnych
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
pa_pi
Mitsumaniak Piotrek

Auto: Galant 2.0 16 V + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Sie 2006 Posty: 123 Skąd: Olkusz / Krzywopłoty
|
Wysłany: 01-10-2006, 13:15
|
|
|
Panowie to ja dołącze do dyskusji a mianowicie cieplejsze powietrze zawsze będzie leciało ze względu na ogrzane przewody zgadzam się i u mnie tak jest, natomiast ostatnio moja żona zauważyła że po dłuższej jeździe tak jakby ogrzewanie było włączone, pomimo że z zewnątrz wpadało zimne powietrze około 17 C to w aucie było ciepło, więc zacząłem szukać przyczyny, a przyczyna jest wydaje mi się w ciepłym tunelu środkowym, który się nagrzewa przy dłuższej jeździe czy u was też tak jest ? Proszę sprawdzić miejsce gdzie kończy się tapierka a zaczyna plastik obok przednich siedzień. |
_________________ Piotrek
Dzięki Ci ... za to forum ...
Ursus - dziękuję
Mój Galant!
 |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2006, 14:32
|
|
|
pa_pi napisał/a: | po dłuższej jeździe tak jakby ogrzewanie było włączone |
dokladnie identyczne odnioslem wrazenie, czyli poprostu ten typ tak ma (swoja droga radio tez potrafi oddac troche ciepla ) |
|
|
|
 |
|
|