Przesunięty przez: akbi 28-04-2010, 15:38 |
problem z Uniqa |
Autor |
Wiadomość |
kugel
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-04-2010, 09:10 problem z Uniqa
|
|
|
Witam,
W trakcie zimy wiechał mi w tył facet ubezpieczony w Uniqa. Uniqa wyceniała wymiane zderzaka na 3200PLN i w ciągu 3 tygodni pieniądze miałem na koncie. Naprawę zderzaka robiłem w Mitcar W-wa. Niestety gotówkowo za 5200PLN, ale Uniqa zaakceptowała tą sumę.
22.03 wysłalem faktury do Uniqa w Warszawie i od tamtej pory Uniqa mnie zlewa, a właściwie osoba prowadząca sprawę. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na wysłane Maile, nie mogę sie tam nawet dodzwonić. Gdybym mieszkał w Warszawie to po prostu wpadłbym tam osobiście, a że nie jestem to pytanie co mogę zrobić aby wyegzekwować należną reszte kasy?
pozdrowienia |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
|
|
|
 |
macior
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8cvt'10,Micra1.0cvt00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: Kraków NH
|
Wysłany: 27-04-2010, 10:39
|
|
|
Uniqa wypłacania odszkodowań |
_________________
 |
|
|
|
 |
mkrawcz1
Mitsumaniak 01975/KMM

Auto: CY3A/CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 257 Skąd: Wa-wa Wilanów
|
Wysłany: 27-04-2010, 10:46
|
|
|
http://rzu.gov.pl/skargi/dyzury-telefoniczne
Ja bym wysłał przedsądowe wezwanie do zapłaty poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Żaden mail ani telefon. |
_________________ Mitsubishi Outlander II INSTYLE 2.0 DiD 4x4 (2016-)
Mitsubishi Lancer INTENSE sedan 1,8 MIVEC (2009-) |
|
|
|
 |
waldinio
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 391 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-04-2010, 11:34
|
|
|
też miałem ten przypadek, wylozyłem kase z własnej kieszeni a potem czekałem 1,5 miesiaca na wypłatę, może w końcu się doczekasz |
|
|
|
 |
fargo
Mitsumaniak

Auto: 2.0 GTS '08 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 347 Skąd: KrakówNH
|
Wysłany: 27-04-2010, 14:03
|
|
|
Polecam w korespondencji wspomnieć że w dalszych sporach bedzie cię już reprezentował RU To działa !!! |
|
|
|
 |
mkrawcz1
Mitsumaniak 01975/KMM

Auto: CY3A/CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 257 Skąd: Wa-wa Wilanów
|
Wysłany: 27-04-2010, 14:20
|
|
|
fargo napisał/a: | Polecam w korespondencji wspomnieć że w dalszych sporach bedzie cię już reprezentował RU To działa !!! |
Nie działa. RzU nie może Cię reprezentować, może tylko pismo napisać i tyle. |
_________________ Mitsubishi Outlander II INSTYLE 2.0 DiD 4x4 (2016-)
Mitsubishi Lancer INTENSE sedan 1,8 MIVEC (2009-) |
|
|
|
 |
jan1994
Mitsumaniak 02505/KMM
Auto: ASX 1,6 Intense
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 339 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 27-04-2010, 20:08
|
|
|
W takiej sytuacji powinieneś skorzystać ze swojego AC - te wszystkie kłopoty by Cię ominęły |
|
|
|
 |
Radassss
Forumowicz

Auto: Lancer 08 1.8 invite,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 571 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 27-04-2010, 20:53
|
|
|
jan1994 napisał/a: | W takiej sytuacji powinieneś skorzystać ze swojego AC - te wszystkie kłopoty by Cię ominęły |
a kogo to byla wina?? wiec po co sobie zmniejszac ulgi??
lepiej nie brac kasy na konto tylko zalatwiac takie sprawy w taki sposob, ze warsztat i ubezpieczyciel miedzy soba wszysko zalatwiaja wtedy Ty sie o nic nie musisz martwic, bo tak na prawde to nie jest juz wtedy Twoj problem czy oni poprzelewaja miedzy soba kase czy za paczke fajek to zrobia... |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-04-2010, 22:16
|
|
|
Radassss napisał/a: |
lepiej nie brac kasy na konto tylko zalatwiac takie sprawy w taki sposob, ze warsztat i ubezpieczyciel miedzy soba wszysko zalatwiaja wtedy Ty sie o nic nie musisz martwic, bo tak na prawde to nie jest juz wtedy Twoj problem |
Dokładnie, a jeżeli już bierzesz forsę to w przypadku gdy wiesz że jesteś w stanie naprawić to taniej np. kupując potrzebne części z rozbitka. Forma rozliczeń gotówkowych w przypadku korzystania z serwisu ASO właśnie tak się kończy. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 27-04-2010, 22:27
|
|
|
Radassss napisał/a: | jan1994 napisał/a: | W takiej sytuacji powinieneś skorzystać ze swojego AC - te wszystkie kłopoty by Cię ominęły |
a kogo to byla wina?? wiec po co sobie zmniejszac ulgi??
|
Jeśli sprawdza jest znany a sprawa jest "czysta" to nie zmniejszasz sobie ulg. Korzystasz z AC a firma w której masz AC robi regres z OC sprawcy. Sam tak ostatnio wymieniłem zderzak bo nie chciało mi się ganiać (chyba Link4) tylko skorzystałem ekspresowo z PZU które miało podpisane umowę z ASO i do tego w ASO powiedzieli że z Linkiem mogły by być problemy z PZU nie ma problemu i po naprawie nie czekają na wypłatę tylko wydają auto. Dodatkowo jest jeden plus. Mając wykupioną opcję "warsztat" (naprawa na oryginalnych częściach w ASO) skorzystałem z tego a z OC miał bym zamiennik. |
|
|
|
 |
jan1994
Mitsumaniak 02505/KMM
Auto: ASX 1,6 Intense
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 339 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-05-2010, 18:55
|
|
|
Dobrze piszesz krzychu, tylko nie wszyscy o tym wiedzą, że firmie ubezpieczeniowej nie zależy na tym aby zwiększyć opłaty za AC (przecież AC na następny rok możesz nie wykupić) tylko znaleźć osobę lub firmę, która pokryje tę szkodę |
|
|
|
 |
|