Lancer 2400cm z USA |
Autor |
Wiadomość |
martin01 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-03-2008, 22:35 Lancer 2400cm z USA
|
|
|
Witam,
Rok produkcji 2004, silnik 2,4 16V MIVEC. Czy szanowni forumowicze powiedzą coś na temat sensu zakładania gazu do tego silniczka, potrzebuję także opinie jeżeli są - o tym jak ten silnik to znosi. Czy taki sam silnik jest w outlanderze ??
pozdrawiam;
Mariusz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-03-2008, 22:55
|
|
|
martin01 napisał/a: | silnik 2,4 16V MIVEC |
Tak jest to ten sam silnik co w Outlanderze.
Tak - nie wolno zakładać do niego gazu jak chcesz go długo mieć. Te silniki nie wytrzymują gazowania. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
martin01 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2008, 20:43
|
|
|
Co przemawia za tym aby go nie gazować ?? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 09-03-2008, 21:04
|
|
|
Gniazda zaworów......im lepiej zestrojona instalacja, tym dłużej żyją, ale i tak są częścią zamienną jak klocki hamulcowe (ale troszkę trudniejszą w wymianie ) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-03-2008, 22:01
|
|
|
martin01 napisał/a: | Co przemawia za tym aby go nie gazować |
Bartek napisał/a: | Gniazda zaworów |
Ze względu na MIVEC gniazda zaworowe sa wykonane ze innego stopu niż w silniku bez zmiennych faz rozrządu. Bardziej miękkiego i mniej odpornego na temperaturę. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kamil14 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2008, 22:12
|
|
|
Może ma ktoś silnik 2.4 16V MIVEC w gazie i może się podzielić opiniami jak ta sprawa wygląda? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 09-03-2008, 22:21
|
|
|
To dalej to samo 4g69 i ta sama głowica......nie ważne Lancer, Galant czy Outlander |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
martin01 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-05-2008, 18:44
|
|
|
Piszemy o silniku 2,4 16V Mivec,
Jeżeli to ten sam silnik co w Outlanderze to ile tam oleju wchodzi ?? Przygotowuje sie do wymiany a serwis u mnie nie jest profesjonalny, mam już bańkę 5 litrów i potrzebuję tylko potwierdzenia czy to nie mało, do silnika 1,6 wchodiło mi 3,5 litra (ale do francuza ), a tutaj ??
Dzięki z góry i pozdrawiam;
Mariusz |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-05-2008, 21:30
|
|
|
martin01 napisał/a: | Rok produkcji 2004, silnik 2,4 16V MIVEC. Czy szanowni forumowicze powiedzą coś na temat sensu zakładania gazu do tego silniczka, potrzebuję także opinie jeżeli są - o tym jak ten silnik to znosi. |
Gaz bardzo ładnie radzi sobie z zaworami i gniazdami w tym silniku. Jeździć będzie ale regulacja zaworów konieczna! co 15 000km. Bez gazu korekta luzu dokonywana jest po około 75 000km i to przeważnie kosmetyczna.
martin01 napisał/a: | o w Outlanderze to ile tam oleju wchodzi ?? |
4.5 litra do MAX |
_________________
 |
|
|
|
 |
glowix [Usunięty]
|
Wysłany: 26-05-2008, 17:07
|
|
|
martin01 napisał/a: | Co przemawia za tym aby go nie gazować ?? |
Power! Ten silnik sie calkiem dobrze zbiera z tego co kojarze, 7.4 do 60 mil, czy jakos tak.
Jak chcesz oszczedzac to poszukaj 2.0 OZ, albo europejskiego 1.6. |
|
|
|
 |
martin01
Forumowicz
Auto: Lancer Ralliart 2.4L Mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 39 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 23-03-2010, 15:53
|
|
|
Jeżeli mój silnik to 4G69 to gdzie jest to wyryte na bloku ?? Doczytałem gdzieś na forum że można to na bloku silnika potwierdzić. |
_________________ Mario Lancerownik |
|
|
|
 |
|