Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
O2 2.0DiD Czujnik ciśnienia doładowania - p0238
Autor Wiadomość
maariaan 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2007 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 22
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 23-05-2017, 20:14   O2 2.0DiD Czujnik ciśnienia doładowania - p0238

Cześć,
Autko weszło mi w tryb awaryjny, komputer pokazał problem P0238 (jeśli dobrze pamiętam)
problem z czujnikiem cisnienia doładowania.
Po wyłączeniu kontrolki check - auto nadal nie przyśpieszało ... a po krótkiej trasce, przy kolejnym odpaleniu check nadal się pali...
Pytanie czy czujnik jest walnięty i czy wystarczy jego wymiana czy też może to być oznaka czegoś poważniejszego?
Wymienić czujnik i zobaczyć co się stanie? Jak uważacie?
Z góry dzięki za informacje i pozdrawiam,

[ Dodano: 26-05-2017, 11:45 ]
maariaan napisał/a:
Cześć,
Autko weszło mi w tryb awaryjny, komputer pokazał problem P0238 (jeśli dobrze pamiętam)
problem z czujnikiem cisnienia doładowania.
Po wyłączeniu kontrolki check - auto nadal nie przyśpieszało ... a po krótkiej trasce, przy kolejnym odpaleniu check nadal się pali...
Pytanie czy czujnik jest walnięty i czy wystarczy jego wymiana czy też może to być oznaka czegoś poważniejszego?
Wymienić czujnik i zobaczyć co się stanie? Jak uważacie?
Z góry dzięki za informacje i pozdrawiam,



Odpowiem sobie sam :-)

do kupienia z Bosha są dwa modele czujników,
281002976
281002401
mają takie same zastosowanie jeśli chodzi o 2.0 140KM. BSY.

Przy wymianie łatwo jest wyrwać gwint z podstawy czujnika, mi się to udało bo śruba była konkretnie zapieczona, z pomocą przychodzi wkładka gwintowana, taka mosiężna rozporowa.

Po wymianie czujnika pacjent poczuł się o niebo lepiej... jeździ jak dawniej :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.