 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:55 |
Prosze o ocenę |
Autor |
Wiadomość |
qbahc
Mitsumaniak
Auto: Colt CA0 1,3 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 31 Skąd: Silesia/Łaziska Górne
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-05-2010, 11:43
|
|
|
qbahc, jestem z dabrowy, jak chcesz w wolnej chwili moge Ci sprawdzic to auto |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 14-05-2010, 11:48
|
|
|
Ciekawią mnie dwie rzeczy:
1. Jak bardzo lało się z silnika że ktoś postanowił go wysprzątać
2. Dlaczego taki piękny i nowy tłumik w aucie, które ma przejechane "tylko" 160 tyś.
"czarownik, czarownik..." Ale w ten przebieg to ja nie wierzę. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Faraday
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 252 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 14-05-2010, 14:55
|
|
|
cns80 napisał/a: | Ciekawią mnie dwie rzeczy:
1. Jak bardzo lało się z silnika że ktoś postanowił go wysprzątać
2. Dlaczego taki piękny i nowy tłumik w aucie, które ma przejechane "tylko" 160 tyś.
"czarownik, czarownik..." Ale w ten przebieg to ja nie wierzę. |
Silnik rzeczywiście wygląda na "wysprzątany"
Wycieki oleju łatwo można sprawdzić, bo to cholerstwo trudno usunąć. Podczas oglądania silnika warto zabrać ze sobą klucz torx i odkręcić plastikową pokrywę. To na niej odkłada się olej jeśli są nieszczelności w pewnych miejscach
Tłumik mógł być tylko pomalowany..
Przebieg... czy ja wiem... ja nie wierzę w przebieg żadnego auta sprowadzanego z zagranicy.
Nawet co do mojej Cari mam wątpliwości
Autko z ogłoszenia wydaje się stanowić dość ciekawą propozycję... Tylko dlaczego jest tak drogie? Po zarejestrowaniu będzie z tego ponad 18.500zł
P.S.
"*** 2 podłokietniki" Wyraźnie widać, że z przodu żadnego podłokietnika nie ma... no cóż - lista wyposażenia ma dzięki temu jeden dodatkowy punkt |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-05-2010, 19:12
|
|
|
Faraday napisał/a: | Wycieki oleju łatwo można sprawdzić, bo to cholerstwo trudno usunąć. |
Trochę chęci i nie ma problemu są środki do tego, "zapsikać, odczekać, umyć karcherem" i będzie lśnić
Denaturatem dobrze się czyści np przepustnice z nagaru w GDI |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 14-05-2010, 20:45
|
|
|
Ponadto trochę sie nie zgadza z tym co pisze gościu:
Nie dwa podłokietniki tylko 1.
Lustereczka domalowywane.
+ dodać papierologię to wyjdzie ok. 20tyś.
Ale wygląda całkiem całkiem, |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
mmichalowski
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 97r. 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2010 Posty: 14 Skąd: Śrem/Poznań
|
Wysłany: 14-05-2010, 22:32
|
|
|
Z samej formy wypowiedzi wnioskuję, że to handlarz i to po pierwsze. Teksty typu nic nie stuka nic nie puka to ja już kilka razy słyszałem i rzeczywiście nie stukało tylko dzwoniło ;]
Auto ewidentnie przyszykowane na handel- silnik a w zasadzie osłona/pokrywa świeci się jak psu jaja ;]
Po trzecie auto w takim stanie spokojnie dostaniesz za 15 jak nie lepiej ;]
Cena sugeruje a to że auto rzeczywiście nie było bite. Kupił prawdopodobnie za 14, sprowadzone. koszt kolo 500-100zł. Poszprzątał, zrobił polerkę i chce zarobić sobie te 3 tys.
Z opłarta wyjdzie ci 20 tyś. Moim zdaniem poszukaj tańszego egzemplarza- chociaż to auto rzeczywiście zdaje się nie odbyło żadnych większych przygód w przeszłości ;]
Takie jest moje zdanie |
|
|
|
 |
Faraday
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 252 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 15-05-2010, 07:44
|
|
|
Co do ceny, to zgadzam się z przedmówcą. Z tego rocznika można kupić Cari z jakieś 5 tys. mniej.
Szczerze mówiąc, unikam handlarzy jak ognia! Nigdy nie wiesz, co Ci sprzedają.
Auto może być rzeczywiście niezniszczone z zewnątrz... ale nigdy nie masz 100% pewności, co siedzi w środku. Wiele usterek można zamaskować na czas sprzedaży. Po kilkuset kilometrach może okazać się, że coś nie działa tak, jak powinno.. |
|
|
|
 |
kirbi
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma, 1.9 TD,99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 106 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-05-2010, 11:14
|
|
|
z moich obserwancji wynika, że bardzo rzadko trafia się zagraniczna igła. Dlaczego? Po prostu się to nie opłaca. Handlarz nie może kupić 10-letniej serwisowanej i garażowanej igły, bezwypadkowej i z małym przebiegiem. Bo jak je kupi i przywiezie do PL to będzie musiał za nią wziąć ładnych parę tyś. zł. więcej niż średnia cena rynkowa i nikt mu nie kupi takiego autka. Opłaca się wziąć zajeżdżone za dużo mniejsze pieniądze, albo stuknięte. Jakbym miał do wyadania 20k to bym chyba pofatygował się za zachodnią granicę i sam sprowadził |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-05-2010, 16:06
|
|
|
Byłem widziałem, można chwalić i ganić, jednakże pierwsze co się rzuca w oczy to auto troszkę przesadnie wymyte i wypakowane, ale tragedii nie ma.
Karoseria
Powłoka lakiernicza w oryginalne, średnie wartości pomiaru to okolice 100ym.
Wady lakiernicze:
-placki na dachu, nie rzucają się w oczy, ale są i są widoczne w dobrym świetle, pokurcz na lakierze tylnych prawych drzwi, jakby od ptasiej kupy popękał lakier, ogólnie lakier też jest trochę poobdrapywany,
- zderzak przedni nadaje się do malowania, był już malowany i nie było to zrobione ekstra, jednakże zderzak jest poobdzierany miejscami,
- maska przednia nosi ślady obić po kamyczkach i też posiada pokurcz lakieru po lewej stronie w centralnym miejscu lewej polówki bliżej szyby, podejrzewam też że jest to od ptasiej kupy nieściągniętej na czas, zagniecenie maski nad lewą atrapą, wygląda jakby ktoś spuścił maskę na coś, skutkiem tego jest lekkie odgięcie maski do zewnątrz z napęknięciem masy elastycznej od wewnętrznej strony zawinięcia maski.
- prawy przedni błotnik, leciutki dołeczek z odpryskiem lakieru,
- lewy przedni błotnik, obdrapany i zapraw kowany w miejscu pasowania ze zderzakiem
Karoseria ogólnie w oryginale, łącznie z komorą silnika, jednakże pasowanie przedniego zderzaka trzebaby poprawić, ze względu na to że auto musiało się gdzieś o coś oprzeć naprawdę delikatnie, o czym świadczy zarysowanie na lewym reflektorze, na pewno nie było tam dzwona, tylko delikatny dotyk.
Pozostałe elementy karoserii w nienajgorszym stanie, podłoga bagażnika oryginał, spód czyściutki, poraża oczy swym blaskiem i świeżością.
Silnik
Odpala na dotyk, chodzi jak zegareczek, nie kopci, jednakże troszkę zaskoczył mnie dźwięk który przypomina zaterkotanie zaworów, jeżeli na biegu jałowym przekroczy się ponad 3000rpm, wtedy jak obroty zejdą do wartości znamionowej jest zaterkotanie, jednakże sądzę, że to nie jest jakaś wada poważna, gdyż w czasie jazdy obroty schodzą o wiele łagodniej i nic takiego nie wynika.
Olej na bagnecie 2/3 stanu, zawór EGR założony na pastę uszczelniającą wysokotemperaturową, silnik wymyty Karcherem, także żadnych śladów oleju z żadnej części silnika nie widać, nawet plam po olejowych nie dostrzegłem.
Podczas jazdy silnika zachowuje się jak szatan, poraził mnie swoją dynamiką, niby 116KM, a pracuje jakby miał ze 140KM, szkoda tylko że skrzynia biegów to 5, naprawdę przyspieszenie wbija w fotel, dynamika na wysokim plusie, zero gwizdania z turbiny, 100km/h osiąga w momencie, zwieracze mogą popuścić z wrażenia, naprawdę bardzo przyjemnie, i to przy aucie załadowanym w 3 osoby i przy włączonej klimie
Mechanika, koła, opony
Nie czuć żadnych luzów, auto płynie, nie stuka zawieszenie, nie szarpie kierownica, nie ściaga.
Przednie tarcze jak nowe, klocki jakieś 2/3 okładziny.
Tylne tarcze to już padaka, klocki jakaś połowa, nadają się do dojeżdżenia do zera i wymiana tylnego kompletu hamulcowego, czyli tarcz włącznie z klockami.
Klima sprawna, wspomaganie sprawne, ładowanie na poziomie.
Opony to końcówka 2001r, bieżnika mają jeszcze trochę, ale nadają się na dokończenie obecnego sezonu i na następny sezon wymiana na nowe, tylne opony mają poprzycierane boki.
Tłumik końcowy pomalowany srebrzanką, alby wyglądał estetycznie.
Wnętrze
Bardzo ładnie utrzymane, czyściutkie, niepowycierane, przyciski na desce pracują prawidłowo, przełączniki zespolone też, schowki też, wycieraczki i spryskiwacze także, fakt faktem bardzo dużo plaka użyto aby nabłyszczyć, podsufitka wyprana, ale zrobione jest to troszkę nadgorliwie, bo się pokosmaciła.
Ogólne
Auto bardzo przyjemnie i dynamiczne, w jeździe sprawuje się super, skazy lakiernicze jedynie bardzo nie cieszą oka, ale wiadomo auto ma już swoje lata, uważam że auto warte uwagi, zwłaszcza wtedy kiedy chce się dla siebie samochodzik na dłuższy okres czasu, może cena nie jest zachęcająca, jednakże podejrzewam że jeżeli komuś wady lakiernicze nie będą przeszkadzały to auto się sprzeda bardzo szybko.
Jeżeli są jakieś pytania proszę zadawać je śmiało, bo są na pewno fakty o których nie napisałem. Jeżeli jest ktoś naprawdę zainteresowany to zapraszam do wspólnej inspekcji. Chętnie pomogę osobiście w oględzinach gdyż raźniej jest z kimś podejmować decyzje i targować się, ponadto nie trzeba błąkać po mieście.
Pozdrawiam |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Faraday
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 252 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 15-05-2010, 21:35
|
|
|
Być może i ładnie wygląda... ale jest bardzo droga!
Nie wiem czy zdecydowałbym się na Cari gdybym miał tyle za nią zapłacić. |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 15-05-2010, 21:51
|
|
|
Cari nie jest droga za to co daje.
W porównaniu do Skody czy innych niemców to super samochodzik ze świetnym silnikiem.
Cari ma jedną wadę: głośne zawieszenie.
Reszta to same plusy. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-05-2010, 22:17
|
|
|
Czy ja wiem czy to zawieszenie jest głośne jak dla mnie (a majac porownania z o wiele bogatszymi autami, etc.,) to wcale nie jest źle, auto testowalem na każdej mozliwej nawierzchni, w skład której wchodziła nawierzchnia:
asalt gładki jak stół
asfalt jak po bombardowaniu
osiedlowe spowalniacze
szuter,
koleiny
według mnie zawieszenie sprawuje sie dzielnie
Nie wspomnialem o jeszcze jednej rzeczy, przy mocnych nierownosciach potrafi byc denerwujacy dzwiek tylnych plastykow, obilo mi sie o uszy ze to ponoc przypadlosc Carism w takim nadwoziu, ale dla kogos sprytnego mozliwe do usuniecia.
Wiadomo ze nie ma to porownania do zawieszenia audi czy bmw, bo jakby chciec wygluszyc to auto jak poprzednio wspomniane przytyloby o jakies 70kg, widzieliscie kiedys jak wyglada podwozie np w Audi A4 z tego rocznika co ta Carisma No nie ma porownania, Carisma to golas pod wzgledem wygluszenia, a wedlug mnie poziom wygluszenia jak na takie auto jest nienajgorszy.
Opinie tak czy inaczej pozostawiam dla przyszłego kupujacego, jednakze po przejazdzce probnej moge napisac ze chodzi jak przecinak i zostalem bardzo mile zaskoczony dynamika i wygoda tego auta, szkoda tylko ze nie ma klimatyzacji automatycznej, oraz bubel osobiscie mi sie nie podobajacy, czyli tylne szyby na korbke. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Faraday
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 252 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 15-05-2010, 22:54
|
|
|
Student napisał/a: | Cari nie jest droga za to co daje.
W porównaniu do Skody czy innych niemców to super samochodzik ze świetnym silnikiem. |
Miałem na myśli konkretnie egzemplarz z ogłoszenia, który oglądał robertg Ja za swoją zapłaciłem znacznie mniej
Wiem, że Cari nie jest droga w porównaniu z innymi autami używanymi.
Co ciekawe, jako nowa była znacznie droższa od np. Skody Octavii z podobnym silnikiem i wyposażeniem. Różnica wynosiła kilkanaście tys. o ile się nie mylę. Po kilku latach Cari jest już dużo tańsza od Octavii - po prostu szybciej traci na wartości. Ale czy to źle? - Wręcz przeciwnie - dzięki temu stać mnie na takie auto
A Skody i tak bym nie kupił. Wolę Mitsu
Co do szybek na korbę - w mojej Cari jest to samo i olewam
Najlepsza metoda aby nie denerwować się niepotrzebnie - nie jeździć z tyłu
Ja tak robię i jak na razie działa
Jak pasażer będzie chciał otworzyć szybę, to niech sobie kręci. Ja nie będę, bo z przodu mam okna w prądzie |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-05-2010, 23:00
|
|
|
Cena to jest kwestia sporna i jeden będzie uważał, że dobra jak na poziom tej furki inny będzie uważał, że jest stanowczo za droga. Decyzję pozostawmy zainteresowanym.
Wg mnie np czytając to co opisał robertdg, uważam, że warto się nim zainteresować.
No ale to tak jak piszę, zostawmy tą decyzję kupującemu bądź osobie zainteresowanej nabyciem tej cari .. |
|
|
|
 |
|
|