Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co to za 3000GT!?
Autor Wiadomość
SPiDi 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi 3000GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: Swarzędz / Poznań
Wysłany: 02-09-2010, 14:25   Co to za 3000GT!?

Witam,
Jestem nowy na forum, od kilku dni posiadam Miśka 3000GT, w wersji wolnossącej, ale o tym to za chwile. :)

Pierw jak to wypada, chciałbym się z Wami przywitać i powiedzieć, że mam nadzieje, że zabawie u Was dłużej i że spotkamy się na jakimś zlocie :) .

Wracając do mojego Miśka. Problem leży w tym, że wg. dokumentacji, jest to wersja Twin Turbo, wg. oznakowania auta, też Twin Turbo, silnik jest wolnossący, ale podobno był swapowany (dlaczego? - nie wiem, podejżewam, że poprzedni mógł paść). Wg. Vinu, z tego co udało mi się wyczytać na różnych stronach sprawdzających vin, jest to wersja wolnossąca. Jestem w nostalgii :) , jak można najlepiej to sprawdzić? Pytam, ponieważ jeżeli jest to buda od Twin Turbo, to na pewno chciałbym wrócić do silnika TT, ponieważ reszta osprzętu typu, pół osie, mosty itp powinny być od TT, więc raczej problemu ze Swapem by nie było. Prosze o porade. Pozdrawiam! Ps. Mój Misiek siedzi bardzo wysoko, a zauważyłem, że odpięte jest sterowanie zawieszeniem pod maską, czy może to być tego przyczyną?

Pozdrawiam!

ps. Chciałbym jeszcze dodać, że wg. Vin jest to wersja Japońska złożona w Nagoya (o ile dobrze pamiętam), czy takie wersje były produkowane na rynek europejski z kierownicą po lewej stronie? Pytam ponieważ nie ma żadnego śladu żeby była robiona przekładka.
_________________
... Ja Nie Myśle Co Mówie ... Ja Mówie Co Myśle ...
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 02-09-2010, 14:42   

Witam, jeśli vin mówi że to wersja wolnossąca to znaczy że tak jest, napisz po czym wnosisz że to twin turbo albo najlepiej wklej kilka fotek auta bo np. panele boczne z napisem twin turbo można sobie bez problemu założyć do każdego 3kgt, druga sprawa to nie ma możliwości podmiany samego silnika na wolnossący ponieważ w twin turbo jest zupełnie inna skrzynia, napęd na 4 koła i sporo innych gratów więc jeśli masz w tej chwili silnik wolnossący to i całe przeniesienie napędu jest od wolnossaka. Sterowanie zawieszeniem odpowiada tylko za twardość amortyzatorów nie ma możliwości regulacji wysokości zawieszenia.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 02-09-2010, 16:09   

niedawno widzialem na allegro stala 3000gt twin turbo ale wyplula silnik i koles zamontowal z SLa. Tyle, ze jawnie o tym pisal w aukcji.
 
 
 
SPiDi 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi 3000GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: Swarzędz / Poznań
Wysłany: 02-09-2010, 16:28   

Witam,
Tak też widziałem te 3000GT Twin Turbo o silniku z SL'a. Porobie niedługo fotki i powrzucam, ew. znacie kogoś z Poznania lub z okolic, kto pomógłby mi ogarnąć co nie co z moim Miśkiem?
_________________
... Ja Nie Myśle Co Mówie ... Ja Mówie Co Myśle ...
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 02-09-2010, 20:55   

Skoro był tam przełożony silnik z sl to tylko razem ze skrzynią wiec i napęd tylko na przód no i wtedy to juz nie było twin turbo hehe
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-09-2010, 22:02   

Cytat:
Skoro był tam przełożony silnik z sl to tylko razem ze skrzynią


a możesz mi wyjaśnić czemu wolnossący niby nie może pracować ze skrzynia 4x4? bardzo te info może mi się przydać w przyszłości :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 02-09-2010, 22:37   

Poprostu skrzynia od TT ma inny kształt przy łączeniu z silnikiem (wymusza do między innymi większe sprzęgło) Aczkolwiek o ile mnie pamięć nie myli wychodziły również z fabryki wolnossaki w 4x4?? Lecz to już zapewne inna skrzynia niż w TT.
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 03-09-2010, 00:11   

tak byly wersje vr4 z SLem , jak sie nie myle szly na anglie
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 03-09-2010, 08:16   

Wszyc napisał/a:
a możesz mi wyjaśnić czemu wolnossący niby nie może pracować ze skrzynia 4x4?


Może ale ze skrzynią W5M33 z modelu GTO z wolnossakiem a nie ze skrzynią z modelu twin turbo getrag W5MG1 czy W6MG1.



Devill napisał/a:
tak byly wersje vr4 z SLem , jak sie nie myle szly na anglie


To był model GTO produkowany tylko na rynek japoński i angielski z kierą po prawej stronie i wolnossakiem najczęsciej występował z automatem ale były tez manuale jednak to całkiem inny manual niż w twin turbo inna jest także skrzynka kątowa, półosie, wał i tylny most, przeniesienie napędu w twin turbo jest inne niż w podstawowym GTO począwszy od większego sprzęgła i koła zamachowego a na tylnym moście kończąc. Była też wersja GTO TWIN TURBO która oprócz braku skórzanej tapicerki niczym nie różniła się od 3000gt twin turbo a także wersja GTO MR tylko na rynek japoński która przez usunięcie active aero, active exhaust i ecs była odelżona o 40kg do wagi 1680kg
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 03-09-2010, 09:55   

n3000,

mam GTO TwinTurbo i mam skóre seryjną, tyle, ze jest to ponoć limitowana wersja
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 03-09-2010, 09:59   

W standardowym wyposażeniu w GTO TWIN TURBO nie było skóry ale oczywiście jak klient sobie zażyczył to za dopłatą mógł sobie w nią doposażyć auto, natomiast w 3000gt twin turbo skórzana tapicerka była w standardowym wyposażeniu.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Cyber2020 
Forumowicz

Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 36
Skąd: Koscierzyna
Wysłany: 08-09-2010, 15:47   

n3000 napisał/a:
Skoro był tam przełożony silnik z sl to tylko razem ze skrzynią wiec i napęd tylko na przód no i wtedy to juz nie było twin turbo hehe



to niebieskie mitsu 3k z allegro ma silnik SL ale reszte od TT wiem cosik akurat o tym pojezdzie skrzynia od TT podpasowala naped tez zostal ten sam :>:>
 
 
 
n3000gt 
Forumowicz

Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: szczecin
Wysłany: 08-09-2010, 20:12   

Skoro znasz to auto to napisz jak rozwiązano montaż rozrusznika skoro koło zamachowe od twin turbo ma 2,5cm większą śrenicę, grubszy jest też wałek wychodzący ze skrzyni na sprzęgło większa tarcza i docisk, napęd tam może i jest na 4 koła ale pewnie od gto ze skrzynia W5M33.
 
 
Cyber2020 
Forumowicz

Auto: mitsubishi 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 36
Skąd: Koscierzyna
Wysłany: 09-09-2010, 23:22   

n3000gt napisał/a:
Skoro znasz to auto to napisz jak rozwiązano montaż rozrusznika skoro koło zamachowe od twin turbo ma 2,5cm większą śrenicę, grubszy jest też wałek wychodzący ze skrzyni na sprzęgło większa tarcza i docisk, napęd tam może i jest na 4 koła ale pewnie od gto ze skrzynia W5M33.


ano znam bo jestem jego posiadaczem...jak to zostalo rozwiazane nie mam pojecia. ale dziala ...bynajmniej sprawia takie wrazenie...4x4 dziala a bieg numer 5 praktycznie nie ma sily z silnikiem SL na rozpedzenie miska... na 5 biegu misiek przy 120 milach ma 4 tys obrotow moge dostarczyc fotki bo z tym nie ma problemu wiec chyba jednak ktos tam to jakos zlozyl...
 
 
 
n3000gt 
Forumowicz

Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: szczecin
Wysłany: 10-09-2010, 08:44   

Jak możesz to cyknij fotki silnika i skrzyni z kanału od spodu i tabliczki z modelem na skrzyni bo ciekaw jestem co tam jest za rzeźba zrobiona.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.