Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Pompa wtryskowa Pajero II 2,8TD 97rok
Autor Wiadomość
dizell 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2,8TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 7
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 15-10-2012, 17:15   [2.8 TD] Pompa wtryskowa Pajero II 2,8TD 97rok

Witam,

Zauważyłem w moim Pajero, że przewody doprowadzające wodę do pompy wtryskowej nie są podłączone, a co za tym idzie siłownik woskowy nie może sterować kątem wtrysku. Czy może to powodować twardsza pracę silnika zaraz po uruchomieniu gdy jest zimny, bo słychać takie stukanie po lekkim dodaniu gazu jakby stukał zawór w głowicy. Wystarczy, że silnik minimalnie się zagrzeje (wystarczy 1 min pracy) i nie ma żadnego stukania. Pali na dotyk.

Nie działa mi również obrotomierz, sprawdzałem zegary i tam wszystko ok. Czy jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie czujnika obrotów w pompie, bez jej wyciągania ?
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 371
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 15-10-2012, 21:44   Re: Pompa wtryskowa Pajero II 2,8TD 97rok

dizell napisał/a:
Witam,

Zauważyłem w moim Pajero, że przewody doprowadzające wodę do pompy wtryskowej nie są podłączone, a co za tym idzie siłownik woskowy nie może sterować kątem wtrysku. Czy może to powodować twardsza pracę silnika zaraz po uruchomieniu gdy jest zimny, bo słychać takie stukanie po lekkim dodaniu gazu jakby stukał zawór w głowicy. Wystarczy, że silnik minimalnie się zagrzeje (wystarczy 1 min pracy) i nie ma żadnego stukania. Pali na dotyk.


W dizlach wiele nie robiłem. Ale tak ogólnie: wosk zmiania parametry wtrysku dopiero po zagrzaniu się silnika, czyli ja widzę 2 możliwości: albo masz parametry już ustawione na ciepły silnik, albo nie grzeje Ci któraś ze świec.

Cytat:
Nie działa mi również obrotomierz, sprawdzałem zegary i tam wszystko ok. Czy jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie czujnika obrotów w pompie, bez jej wyciągania ?


Tutaj nie pomogę.
Jakby coś, to możesz podskoczyć w okolice Ożarowa, gdybyś coś chciał zobaczyć czy porównać z moim.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
dizell 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2,8TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 7
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 16-10-2012, 15:56   

Sprawdzę jeszcze te świeczki, ale chyba masz rację co do ustawionej pompy na ciepłym silniku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.