 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.8 TD] Pompa wtryskowa Pajero II 2,8TD 97rok |
Autor |
Wiadomość |
dizell
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2,8TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 7 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 15-10-2012, 17:15 [2.8 TD] Pompa wtryskowa Pajero II 2,8TD 97rok
|
|
|
Witam,
Zauważyłem w moim Pajero, że przewody doprowadzające wodę do pompy wtryskowej nie są podłączone, a co za tym idzie siłownik woskowy nie może sterować kątem wtrysku. Czy może to powodować twardsza pracę silnika zaraz po uruchomieniu gdy jest zimny, bo słychać takie stukanie po lekkim dodaniu gazu jakby stukał zawór w głowicy. Wystarczy, że silnik minimalnie się zagrzeje (wystarczy 1 min pracy) i nie ma żadnego stukania. Pali na dotyk.
Nie działa mi również obrotomierz, sprawdzałem zegary i tam wszystko ok. Czy jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie czujnika obrotów w pompie, bez jej wyciągania ? |
|
|
|
 |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 371 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 15-10-2012, 21:44 Re: Pompa wtryskowa Pajero II 2,8TD 97rok
|
|
|
dizell napisał/a: | Witam,
Zauważyłem w moim Pajero, że przewody doprowadzające wodę do pompy wtryskowej nie są podłączone, a co za tym idzie siłownik woskowy nie może sterować kątem wtrysku. Czy może to powodować twardsza pracę silnika zaraz po uruchomieniu gdy jest zimny, bo słychać takie stukanie po lekkim dodaniu gazu jakby stukał zawór w głowicy. Wystarczy, że silnik minimalnie się zagrzeje (wystarczy 1 min pracy) i nie ma żadnego stukania. Pali na dotyk. |
W dizlach wiele nie robiłem. Ale tak ogólnie: wosk zmiania parametry wtrysku dopiero po zagrzaniu się silnika, czyli ja widzę 2 możliwości: albo masz parametry już ustawione na ciepły silnik, albo nie grzeje Ci któraś ze świec.
Cytat: | Nie działa mi również obrotomierz, sprawdzałem zegary i tam wszystko ok. Czy jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie czujnika obrotów w pompie, bez jej wyciągania ? |
Tutaj nie pomogę.
Jakby coś, to możesz podskoczyć w okolice Ożarowa, gdybyś coś chciał zobaczyć czy porównać z moim. |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
dizell
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2,8TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 7 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 16-10-2012, 15:56
|
|
|
Sprawdzę jeszcze te świeczki, ale chyba masz rację co do ustawionej pompy na ciepłym silniku. |
|
|
|
 |
|
|