Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] Parę problemów
Autor Wiadomość
Pitucha 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 88r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Łopiennik
Wysłany: 27-03-2010, 15:07   [E34A 1.8TD] Parę problemów

Witam. Zastanawiam sie, czy takie części jak np. amortyzatory można by podpasować z jakiegoś innego auta? Nie chodzi już o mocowanie, tylko o ich długość, bo mocowanie to nie problem. Nie wiecie może z jakiego autka można by przypasować?

A i czy np. pompa wtryskowa z jakiejś nowszej wersji Gala pasuje do 1,8TD?

Pytania może głupie, ale potrzebuje pomocy :)
Ostatnio zmieniony przez Pitucha 03-04-2010, 17:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 28-03-2010, 22:23   

Czemu chcesz dopasowywać amorki z innych aut do gala? Nowe amortyzatory nie są wcale takie drogie, np. Magnumy kosztują ok. 100-150zł za szt., Są też inne firmy, fakt, że może nie mają takiej wytrzymałości co np. Monroe czy KYB, ale zawsze są nowe.
Pompa od 2.0TD jest zupełnie inaczej ustawiona, ma większe dawki, początek wtrysku, itd. Na Twoim miejscu bym nie kombinował, tylko zakładał taką jak była, bo będzie Cię to kosztować więcej zachodu niż się spodziewasz.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Pitucha 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 88r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Łopiennik
Wysłany: 02-04-2010, 08:35   

Cytat:
Pompa od 2.0TD jest zupełnie inaczej ustawiona, ma większe dawki, początek wtrysku, itd. Na Twoim miejscu bym nie kombinował, tylko zakładał taką jak była, bo będzie Cię to kosztować więcej zachodu niż się spodziewasz.


To nie chodzi o to, że ja chce coś podmienić ;) Chodzi o to, że kiedyś pewni Panowie zaglądając pod machę mojego gala stwierdzili, że ta pompa nie jest od tego samochodu, bo ma czujnik na obrotomierz, i jest jakaś inna, więc przy ustawianiu trzeba by o jeden ząbek na kole przestawiać, żeby to chodziło tak jak powinno, a nigdzie w internecie nie widnieje Gal ExA z silnikiem Diesla większym niż 1,8, no i dlatego pytam, bo już zgłupiałem :) :|

A z tym zawieszeniem, to po prostu myślałem, że uda się coś dopasować np. z niemieckich aut, gdzie części są tańsze, czy coś w ten ton ;)
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-04-2010, 09:25   

Pitucha napisał/a:
gdzie części są tańsze, czy coś w ten ton

Przecież części do naszych Galów są taniutkie :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Pitucha 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 88r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Łopiennik
Wysłany: 03-04-2010, 12:20   

Dobra, pompe kupiłem drugą :) Tylko teraz takie pytanie - Co to kuźwa jest? xD







Taką ma wtyczkę, i jest wpinana w wiązkę która znajduje się pod sterownikami świec :)


A w pompie jest to montowane w tym miejscu




Bo w tej pompie co kupiłem tego nie ma :P A w tej mojej co od początku w samochodzie jest, to siedzi a za cholerę nie mogę dojść co to jest, bo miałem kiedyś drugiego Gala na części, i też tego nie było :P

Dodam, że w desce rozdzielczej mam dwie diodki - czerwoną i zieloną. Czerwona świeci się przy nieekonomicznej jeździe, i jak silnik jest zimny, a zielona jak silnik się nagrzeje i jedziemy spokojnie bez większego katowania, i o ile mi wiadomo takie coś nie było montowane seryjnie w Galach, więc może to czarne gówienko jest od tego? ?:>
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-04-2010, 12:26   

JEst to potencjometr który odczytuje położenie dżwigni gazu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 03-04-2010, 12:51   

takie cóś widziałem w pompie od 2.0 TD ;) i tak jak pisał robertdg jest to potencjometr, a że u Ciebie nie ma do czego go podłączyć, to może ktoś z niego zrobił sobie wskaźnik "ekonomiki jazdy"
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Pitucha 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 88r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Łopiennik
Wysłany: 03-04-2010, 13:41   

OK dzięki chłopaki za pomoc ;)

[ Dodano: 03-04-2010, 17:14 ]
Wy wiecie co? Tu jakaś straszna maniana musiała być odwalona, bo cześć pompy jest taka jak w 2,0TD a część tak jak oryginalnie powinno być z 1,8TD :| Nie wiem o co w tym chodzi, ani jak to zrobione, ale coś takiego jest :|

[ Dodano: 13-05-2010, 16:09 ]
Witam ;) To znowu ja ;) Jako, że prawdopodobnie całkowicie odziedziczę Gala od rodziców z racji tego, że chcą kupić inne auto, mam parę pytanek :)

Otóż, chciałbym konkretnie odremontować Miśka :)
Trzeba by zrobić konkretną blacharkę, zawieszenie ( już częściowo zrobione ) i parę innych pierdół takich jak wymiana Turbosprężarki, pompy wodnej :)

I chodzi o to, ile taka impreza może mnie kosztować :) I czy w ogóle dostane gdzieś takie części jak gotowe do wspawania progi itd? :) Nie orientujecie się? :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.