Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
popodniecajmy się trochę HSRem, co?
Autor Wiadomość
kordiank2 
Mitsumaniak
MojTytułJestZaDługi

Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 704
Skąd: Boćki - podlaskie
Wysłany: 27-07-2005, 15:48   popodniecajmy się trochę HSRem, co?

dokładnie jak w temacie "stoi". czy może ktoś wie coś więcej o tym dziwnym futurystycznym miśku? podzielcie się jakimiś konkretami. na razie, to wiem tylko, że było tego już parę edycji
oto info zaczerpnięte z rzeszowskiej strony mitsubishi :

Od połowy lat 80-tych japoński koncern opracowuje futurystyczne prototypy HSR. Pod tym symbolem kryje się seria bardzo ciekawych, wpadających w oko, a przy tym coraz nowocześniejszych aut. Mówi się o nich, że są to najszybsze jeżdżące laboratoria na świecie. W każdym z nich owe, powyżej użyte litery HSR są inaczej interpretowane (High-Speed Research, High Sophisticated Research, Human Science Research, Harmonic Science Research, Highly Sophisticated-transport Research). Lecz niezależnie od interpretacji tego symbolu, w gruncie rzeczy, jest to tylko gra słów mająca w przybliżeniu oddawać nowatorski charakter pojazdu.

Dokładna analiza stosowanych w tych samochodach rozwiązań wymagałaby prześledzenia grubej książki technicznej i wprowadzenia wielu brakujących w naszym języku specjalistycznych odpowiedników użytych tam terminów. To najwyższej miary zaawansowanie techniczne pozwala na stwierdzenie, że począwszy od właściwości aerodynamicznych nadwozia, poprzez układ jezdno-napędowy, aż po sposób prowadzenia wszystkie HSR-y są wozami XXI wieku. Chociaż ... Jeżeli dokładnie przyjrzeć się jednemu z silników zastosowanych przez Mitsubishi w prototypowym wozie, wcale tak nie jest; przecież niemal identyczną jednostkę 1,8 GDI ma popularna Carisma. Ale być może, otrzymała ona po prostu silnik wyprzedzający swoją epokę.

Mitsubishi HSR I z roku 1987 stworzono między innymi po to, by przeprowadzać doświadczenia, mające na celu uzyskanie efektu przyziemnego. Auto odznaczające się współczynnikiem Cx=0,2 miało między innymi napęd na 4 skrętne koła, 4 kanałowy ABS, noktowizor, radar laserowy i kamery zastępujące lusterka. Uwagę zwracało silne przeszklenie kabiny (szklana kopuła). Jego długość wynosiła 460 cm, szerokość 181 cm, wysokość 118 cm a rozstaw osi 260 cm. Silnik R4 Turbo o pojemności 1997 cm3 odznaczał się mocą 295 KM.

i jeszcze parę fotek:

1. hsr model z 1987


2.hsr dwójka


3.hsr piątka


4.hsr - szóstka z 2000 roku i jego wnętrze

_________________
taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być

DZIEŁA na SZTUKI
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-07-2005, 20:03   

http://www.conceptcars.it/japan/hsr4.htm

http://auta5p.car.cz/vyst.../salon88_10.htm

http://carpictures.duble.com/Mitsubishi/HSR/1.jpg
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.