Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Pajero II GLS
Autor Wiadomość
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
Wysłany: 06-06-2010, 22:23   Mitsubishi Pajero II GLS

Moje "Mitsu" kupiłem już dawno temu - mam go praktycznie od nowości :lol: Absolutnie jest to najlepszy samochód jaki posiadałem, gdybym zmieniał to tylko na Pajero. Nie miałem z nim żadnych grubszych problemów (oczywiście rutynowe wymiany), jednak od czasu kiedy chciałem go sprzedać obraził się na mnie :twisted: I teraz wymienione ma prawie wszystko oprócz karoserii, silnika, i ramy :mrgreen:
Jak narazie nie mam zamiaru go oddać chyba, że nadarzy się okazja na Pajero IV :wink:
Mam pewne pytanie do znawców tematu... Czy orurowanie mojego samochodziku to oryginalnie fabryczny element (ta wytłoczka PAJERO -jakoś do mnie przemawia że tak :P )
Poniżej zdjęcia mojego cudu na 4 kołach:
Jakieś miejskie klimaty :wink: i zimowe opony (szkoda że nie fabryczne felgi ale co tam).

Zdjęcia w żaden sposób nie koloryzowane w żadnym programie, a w nich samych po prostu się zakochałem :P








Tutaj troszkę inaczej, bo w górach ( przyczepa to wierny towarzysz takich wypraw):






Co do ciekawostek.. Od początku woziłem nim co się dało :P (dosłownie) Rekordem było przewiezienie workowanego węgla na raz ok. 700kg może więcej może mniej ale pamiętam że jechałem wtedy powoli :twisted: - tapicerka była po tym nadal biała (właściwie to ma odcień szarości), ale używam pokrowców z poprzedniego samochodu :P (dlatego na zdjęciach są czarne)

Poradźcie mi jak wyrównać przdnie zderzaki (tak opadły trochę) i psują troszkę wygląd samochodu. Nie mówię już o braku emblematu, ale niestety został skradziony a nie potrafię znaleźć takiego który by pasował (albo za mały roztaw śrób albo za duży ;/)

P.S Przepraszam za jakość niektórych zdjęć
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-06-2010, 19:20   

Ale masz przyczepę w pyte :D

Odkręcałeś zderzaki? znaczy się czy je zdejmowałeś? może po urywały się zaczepy i trzeba by było je poprawić, przyspawać.
 
 
 
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
Wysłany: 08-06-2010, 20:31   

Spróbuje coś rozkręcić w weekend. Co myślicie o tych rurach? Naprawde są oryginalne :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.