Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] cieknąca pompka ABS-u
Autor Wiadomość
andre1981 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0,BMW 535
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: orzesze,Zory
Wysłany: 15-04-2010, 13:25   [1G 90-94] cieknąca pompka ABS-u

witam
ostatnio zauwazyłem małe ubytki płynu hamulcowego i słabszy pedał hamulca ,wię wziołem sie za odpowietrzenie ,zuwazyłem ze cieknie z pompki absu od strony aku,idzie to jakoś naprawić ????czy raczej zamnianka ?
pozd
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 16-04-2010, 20:04   

ale cieknie z korpusu ABS'u czy na przewodach jak na przewodach to sprobowac okrecic oczyscic konce przewodow i skrecic od nowa a jak gdzies z sekcji to reanimacja moze byc kosztowna i nie wiadomo jakie przyniesie skutki :P
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-04-2010, 21:33   

kafar_1989 napisał/a:
jak gdzies z sekcji to reanimacja moze byc kosztowna


Całą używaną pompę można kupić już od 49 zł więc tragedii nie ma. Musisz odnaleść źródło wycieku i go zlikwidować, nic innego nie wymyślimy :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
andre1981 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0,BMW 535
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: orzesze,Zory
Wysłany: 17-04-2010, 03:28   

stawiałbym na cieknący korpus (tuleja taka tam osadzona )dokładnie niewiem bo nie mam tez czasu to sprawdzić bo co dzień jezdze do roboty ,wiem tyle ze sie zapowietrzył ,przewody też odpadają bo widac by było już na pierwszy zut oka ( bo sa na górze ) a mi coś przecieka na dolnej czesci od strony aku ,
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 17-04-2010, 12:29   

to sekcja tloczaca na to wyglada :( zakladaj druga pompe
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.