 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C62A 1.5] Osłony nadkoli |
Autor |
Wiadomość |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
|
|
|
 |
filll
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3->5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Lis 2007 Posty: 241 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-04-2010, 12:14
|
|
|
Na wymiar pasują, ale z montażem bezproblemowo nie będzie. Nie mają żadnych mocowań więc trzeba troszkę pokombinować.
Kupiłem takie w zeszłym roku do swojego, jak remontowałem przód auta, myśląc ze będą dobrym zabezpieczeniem przed wodą i innymi czynnikami atmosferycznymi, które zjadły mi poprzednie błotniki i zderzak.
Koniec końców założyłem jednak oryginalne, bo po tygodniu pracy nad autem nie chciało mi się już rzeźbić mocowań do tych. Jednak dla chcącego nic trudnego
Jak chcesz, to mogę oddać Ci te nadkola za jakąś symboliczną kwotę. Mi tylko zawalają piwnicę |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 06-04-2010, 14:11
|
|
|
filll, no właśnie rozbiega się o to że mam orginalne nadkole lecz nie przylegają do końca do błotnika, w efekcie jest mała szpara i boje się że będzie tam chlapać woda. Coż zrobić? |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
filll
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3->5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Lis 2007 Posty: 241 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-04-2010, 15:15
|
|
|
No to dokładnie tak jak u mnie Oryginalne osłony są płytkie, nie wypełniają całego nadkola i nie przylegają wszędzie do błotnika.
Ja uszczelniłem szpary i łączenia jakimś siuwaksem na badzie gumy do zabezpieczania podwozi.
Nie wiem na ile to skuteczne rozwiązanie, ale lepsze to niż nic Rdza jakoś po roku nigdzie się nie pojawiła, ale auto dostało zdowiusieńkie błotniki i rdzoodporny plastikowy zderzak przedni od GTI
Te uniwersalne nadkola wydawały mi się dobrym pomysłem, ale jak już wcześniej pisałem, zabrakło mi cierpliwości, żeby je założyć. Jeśli Ty masz czas i chęć żeby się w to bawić to napisz mi na priv swój adres i masz je ode mnie za koszty wysyłki i opakowania |
|
|
|
 |
|
|