 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Szary Daily Outlander Turbo |
Autor |
Wiadomość |
Adix_Cupra
Nowy Forumowicz Turbo Lover

Auto: Outlander Turbo `05
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2020 Posty: 2 Skąd: Lipsko (WLI)
|
Wysłany: 28-09-2020, 10:01 Szary Daily Outlander Turbo
|
|
|
Cześć wszystkim!
Od ponad dwóch miesięcy jestem posiadaczem Outlandera Turbo. Stało się tak, gdyż planowałem zmianę mojego codziennego auta na coś w turbo benzynie, który lubi LPG. Całkiem przypadkiem trafiłem na O1T, bo nawet nie wiedziałem, że wychodzi w nim 2.0T.
Zacząłem poszukiwania... Obejrzałem chyba 7 sztuk i żaden z nich nie przekonał mnie do siebie. Jak silnik w miarę okej to blacharka tragiczna, jak blacharka okej to z silnikiem coś nie tak.
Któregoś razu przypadkowo wpisałem frazę "outlander turbo" w wyszukiwarce FB i znalazłem ogłoszenie prywatnej osoby, która wrzuciła je do siebie na tablicę. Zadzwoniłem, obejrzałem i stało się, Misiek w moim posiadaniu
Zrobiłem nim już jakieś 15 tysięcy kilometrów i jak to z samochodem używanym coś trzeba było zrobić, na szczęście nic poważnego.
Co już zrobiłem:
- nowy rozrząd,
- druga wymiana oleju na Liqui Moly 5W40,
- nowe świece,
- wymiana krzyżaka na wale,
- wymiana mechanizmu szyby prawy przód,
- wymiana kolektora na customowy + nowe uszczelki z ASO (podziękowania dla Staszka),
- nałożony wosk Collinite + QD Gtechniq.
W najbliższym czasie planuję założyć customowy DP i może jakiś wydech końcowy i najprawdopodobniej jakiś Stage 1, co by się przyjemniej jeździło
No i muszę w końcu ogarnąć temat "dzwoniącego" wału. Odkąd kupiłem auto powyżej 4 tys obrotów, czy to podczas gazowania na postoju, czy podczas jazdy wał wpada w straszny rezonans, co strasznie wkurza ucho... Może ktoś coś podpowie?
No i pora na zdjęcia
 |
Ostatnio zmieniony przez Adix_Cupra 30-09-2020, 09:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
majchas01T
Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2015 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 28-09-2020, 12:21
|
|
|
B fajnie się prezentuje. Lubię ten kolor w Outlanderze.
Co do dzwoniącego wału... To nie wał, tylko najprawdopodobniej wałek balansowy. Było o tym kilka razy na forum. Mechanicy zapominają, albo nawet nie wiedzą, że trzeba zablokować go podczas wymiany rozrządu i później takie kwiatki...
Miałem to samo 😁 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-09-2020, 07:39
|
|
|
Jak coś dzwoni i wpada w rezonans przy oddawaniu gazu to układ wydechowy, pewnie jakieś osłony na/nad nim. Wał napędowy nie, bo na postoju się nie obraca. Powodem może być też to o czym wspomniał kolega majchas01T, bo wtedy naturalnie cały silnik w pewnym przedziale obrotów wpada w wibracje, a od tego reszta auta wibruje. |
|
|
|
 |
Turbocbr
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Paź 2019 Posty: 229 Skąd: brodnica
|
Wysłany: 29-09-2020, 09:46
|
|
|
Witam . Bardzo ładne auto tylko pogratulować . Z tymi rezonansami to stawiam na źle ustawiony rozrząd, U mnie było to samo ( lekko wyczuwalne rezonansy i buczenie) , założyłem nowy ustawiony tak jak powinno być i jest oki |
_________________ Turbocbr |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5353 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
|
|