Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
29-05-2014, 13:55
[Carisma] Pomóżcie wybrać
Autor Wiadomość
Mirol 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Wyszków, Olsztyn
  Wysłany: 13-04-2010, 18:58   [Carisma] Pomóżcie wybrać

Zdecydowałem się na kupno Cari i mam nadzieję, że mi pomożecie.
Widzę tutaj dużo pomocnych dłoni do pomocy – więc mam nadzieję, że dzięki Wam będę już niedługo szczęśliwym posiadaczem tego fajnego Auta i pełnoprawnym użytkownikiem tego forum.
To teraz czego poszukuję.
- Musi się dać zagazować (czyli GDI i Diesel – odpadają) rocznie będę robił ponad 30 tyś.
- Cena najlepiej 10 – 12tys. (max 14tyś).
- Rocznik najlepiej od 1999 (ewentualnie dobry okaz z 1998)
- bezwypadkowy.
No i dobrze żeby miał Klimę i wolał bym Hatchback.

Wybrałem parę i mam prośbę abyście rzucili swoim fachowym okiem na moje typy i który byście wybrali:
Typ1 , Typ2 - Fakt że był już poruszany na forum ale całkiem ciekawie się prezentuję. Typ3 , Typ4 , Typ5
Oczywiście jak już wybiorę to nie obędzie się sprawdzenie w Stacji.Kontroli.P
Jeszcze jedno pytanko – czy warto się pytać o sygnalizację kontroli SRS (czy działa prawidłowo), czy jak działa to znaczy że na 99% samochód był bezwypadkowy.
I czy ta lampka jest we wszystkich modelach w których jest poduszka pow???
_________________
Miro
Ostatnio zmieniony przez Mirol 21-04-2010, 23:02, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Mario 
moderator
...............


Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3009
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-04-2010, 21:47   

Witam :)

Napisałeś, że ma być
Mirol napisał/a:
- bezwypadkowy.

to tak, z tym to ciężka sprawa, żeby auto dajmy 10 letnie nie miało jakiś przejść mniejszych lub większych. Takich aut "co nic nie przeżyły" jest na prawdę mały procent.
Co nie oznacza, że trzeba je zdyskwalifikować :)

Co do silnika, to jak pisałeś, chcesz zagazować.
Ok, a myślaleś o większej pojemności niż 1,6 ?

No i jeszcze co do tych roczników, moje zdanie jest takie.
Za tą kwotę możesz kupić za równo przed jak i po liftingu (99),
ale wydaję mi się, że jeśli się nie uparłeś bardzo na nowszą wersję to warto właśnie kupić naprawdę zadbany, wypielęgnowany egzemplarz starszy o ten rok czy dwa.

Poruszę więc np. temat typu drugiego(który podałeś)
ogólnie fakt, ładnie się prezentuje, dobrze wykonane zdjęcia :)
Przebieg jak najbardziej realny.
Uwagę w moim przypadku najbardziej zwraca jednak klapa bagażnika, a właściwie oznaczenia, znaczek powinien być przed napisem mitsubishi a oznaczenie wersji nie powinno być tam gdzie carisma tylko pod światłem (na klapie)
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88868
 
 
Mirol 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Wyszków, Olsztyn
Wysłany: 13-04-2010, 23:55   

Dzięki za trafne spostrzeżenie jeśli chodzi o typ2 (ja bym nigdy tego nie dostrzegł) dlatego Cieszę się z Twojej trafnej uwagi - dzięki.

Fakt zdaję sobie sprawę, że ciężko będzie znaleźć 10-latka bezwypadkowego - ale będę się starał kupić takiego który nie miał za bardzo naruszonej konstrukcji głównej, czy takiego od handlarza który tylko jest zrobiony na "chwile" aby sprzedać.

Nie jeśli o silnik to spokojnie może myć zarazem 1,6 lub 1,8 co tu to nie mam wymogów - zbliżone mają spalanie, a moc niewiele większą (no chyba że natrafił bym na 140KM :) )

Jeszcze raz Dzięki i czekam na dalsze uwagi :)
Jak jeszcze coś znajdę Ciekawego to dam znać.
_________________
Miro
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-04-2010, 00:18   

TYP 1

był gdzies tutaj opisywany, ogólnie rzecz biorąc auto nie wypadło źle, jedyne zastrzezenia budzi przedni prawy błotnik, ale przy tych zdjeciach i nierownomiernym świetle mozna się pomylic, takze auto warte zainetersowania

TYP 2

nie lubie przekoloryzowanych zdjęć, zwłaszcza robionych pod różnymi katami, krzywiznami, sa bardzo zgubne, o naklejkach juz było wspomniane, ja napisze o lewarku recznego hamulca, zobacz jak jest wysoko, tam pewnie wogole nie ma hamulca postojowego, silnik i jego komora myta, odpicowana, pas przedni/wzmocnienei czolowe chyba bylo ruszane, powinno być pomalowane w macie a nie w polysku

TYP 3

ten rocznik nie miał dymionych lamp przednich, wiec juz na pierwszy rzut oka widac ze jest cos nie tak, nie podoba mi sie pasowanie atrapy, brak zdjec nadwozia auta, brak zdjec komory silnika.

TYP 4

nie rzuciły mi sie w oczy jakies razace uchybienia

TYP 5

podejrzane spasowanie lewego przodu, maska, blotnik, reflektor, reflektory wyglądaja na różne, w tym lewy na świeższy, trzeba się upwenic pod tym względem.

Mirol napisał/a:
Jeszcze jedno pytanko – czy warto się pytać o sygnalizację kontroli SRS (czy działa prawidłowo), czy jak działa to znaczy że na 99% samochód był bezwypadkowy.
I czy ta lampka jest we wszystkich modelach w których jest poduszka pow???
Tego nikt Ci nie powie, takie rzeczy najlepiej sprawdzać na kompie, handlarze potrafia rózne szopki odstawiać byleby sprzedać auto, słynne mostkowanie kontrolek, etc.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Mirol 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Wyszków, Olsztyn
Wysłany: 14-04-2010, 01:05   

WIELKIE Dzięki, że mi rozwiałeś kilka wątpliwość, powoli tak czytając Waszych uwag to wyostrza mi się spostrzegawczość na niektóre "pierdółki" które dla zwykłego kierowcy są nie do wychwycenia, ale które dużo mówią o aucie.
Więc Dzięki Tobie zamiast 5 zostały mi 2 wybory i jak nic więcej dzisiaj nie znajdę konkretnego to podjadę i obejrzeć te dwa autka, :)

A z tym SRS to fakt, z elektronicznego punktu widzenia nie jest to trudne do obejścia, ale zawsze handlarz będzie musiał się trochę więcej natrudzić (a propo jak mówisz o mostkowaniu to wtedy bez stosowania wymyślnych opóźniaczy będą się jednocześnie wyłączać z inną kontrolką, a jak to jest w oryginale, też gasną jednocześnie czy jest jakieś zauważalne opóźnienie???

Jeszcze raz WIELKIE Dzięki za Pomoc.
_________________
Miro
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-04-2010, 10:10   

Mirol napisał/a:
jak to jest w oryginale, też gasną jednocześnie czy jest jakieś zauważalne opóźnienie???
raz gasną razem, raz z opóżnieniem, jednakże po przekreceniu kluczyka i odczekaniu jakiegos czasu na zegarach powinny sie swiecic jedynie kontrolki otwartych drzwi, akumulatora, cisnienia oleju, zaciagnietego hamulca postojowego
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Mirol 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Wyszków, Olsztyn
Wysłany: 15-04-2010, 01:11   

Acha to Lampka SRS gaśnie po przekręceniu kluczyka do pozycji 1 (nie trzeba zapalać silnika aby zgasła :) ) - to sprawdzę jutro, podjadę jednego obejrzeć mam po drodze to rzucę okiem, a tymczasem może Powiecie mi co o Nim sądzicie??? Ostrołęka
i jeszcze parę wynalazłem w Necie - jak byście mogli jeszcze powiedzieć coś o tych autkach :)
Typ 6
Typ 7 - obawiam się, że miał malowane prawe nadkole - zgadza się???
Typ 8 - ale coś dziwnego na kierownicy ma????
Typ 9
Typ 10
Zdaje mi się że ma nierówne szczeliny przy pokrywie
I to wszystkie mam nadzieję że mi pomożecie i w weekend już jakieś autko kupię.
Zastanawiam się czy nie pojechać na giełdę w weekend np do Słomczyna czy FSO lub do Ciechanowa, którą byście polecali????
I jak coś to będę się szykował na jakiś zlot :)
_________________
Miro
Ostatnio zmieniony przez Mirol 21-04-2010, 23:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-04-2010, 12:03   

Mirol napisał/a:
Ostrołęka
Auto z holandii, na gazie, w dodatku z hakiem :roll: no cóż ja mam awersje do takich aut, ale przy okazji jak bedziesz przejezdzal mozesz zerknac na to auto, zdjecia wiele nie mowia bo robione z daleka, ponadto barwa ciemna swietnie ukrywa jakiekolwiek niedoskonalosci, brak zdjecia komory silnika, jezeli silnik bedzie myty ja bym odpuscil, zwróc jeszcze uwage na papiery od gazu (musza byc bo auta nie zarejestrujesz) oraz date montazu haka holowniczego, moze jak to wszystko bylo niedawno montowane to wartaloby sie pokusic i pomyslec o tym aucie.

TYP 6

Chyba było lekkie bum z przodu, widac nieprawidłowosci w paru detalach, atrapki, emblemat, reflektory, zdjecia jak wyzej robione z daleka, kolejny opis dla auta z holandii j.w., no i montaż wlewu gazu w błotniku :roll: ale na zachodzie tak maja

TYP 7

Kurcze nie chciałbym Cie tutaj wprowadzać w błąd, ale wydaje mi sie ze zderzak z błotnikiem lewym maja inny odcien od reszty, dosłownie minimalnie, co moze byc spowodowane rowniez i zdjeciem, jednakze auto moglo byc obdrapane i pomalowane, brak zdjec prawego boku i komory silnika, fajnie byloby gdubu doszly te zdjecia, ale wydaje mi sie ze warto byloby na nia blizej zerknac.

P.S. Strony aut oznaczamy patrzac na auto z tyłu :-)

TYP 8

Prawy reflektor stary lewy nowy, poproś o wiecej lepszych zdjec, przebarwienie na kierownicy to najprawdopodobniej refleks swietlny, po pasie przednim widac ze malowany oryginalnie, ale zas na innych elementach montazowych nie mozna sie nic dopatrzec bo zdjecia sa slabe, wogole jakby mogly byc zrobione to bylyby zrobione z lotu ptaka.

TYP 9

Chyba coś tu jest na rzeczy, dlaczego komora silnika a dokladniej jej zdjecie jest slabej jakosci :?: chyba celowy zabieg, bo wyglada na to ze pas przedni wnetrza błotników i elementy montazowe sa pomalowane w polysku, a reflektory z kierunkami wygladaja na nowe, wiec chyba w cos "cmoknal", ale dla pewnosci mozesz poprosic o lepsze zdjecia, tak aby rozwiac watpliwosci.
Pisza ze ABS jest ale ja pompy ABS nie widze :shock:

TYP 10

Wiekszosc zdjec jest slabej jakosci, sa bardzo przeswietlone i sie powtarzaja, niestety bez wiekszej ilosci lepszych zdjec nic nie powiem na temat tego auta :-(

Mirol napisał/a:
Zdaje mi się że ma nierówne szczeliny przy pokrywie
Uważam ze auto warte uwagi, nie dopatrzyłem sie jakichś rażących uchybień, ale przebieg podejrzewam ze krecony, pedał sprzegla troszke wyslizgany (znajomy ma blisko 200 000km ori przebiegu i jest podobnie wyslizgany) ale jezeli mechanicznie auto zadbane to powinno sluzyc
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-04-2010, 12:24   

w 8 nie wiem czy Ci o to chodzi ale jak na moje oko to kierownice ma obszywaną skórą,
w 9 grill jest od wersji EXE a wyposażenie wskazuje na wersje GLX no ale może to być zachciewajka właściciela jak i białe kierunki boczne. Sprzedający też nic nie wspomniał o haku a wygląda jak by miał na niego mocowanie pod zderzakiem
 
 
 
kosek 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 158
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-04-2010, 17:43   

Co do aut z LPG. Osobiście nie proponuję kupna sprowadzonego auta z już zamontowaną instalacją gazową.
W interesującym Cię przedziale wiekowym instalacja LPG kończy już swój żywot a to oznacza wymiany, naprawy, legalizację butli etc, etc.
Lepiej kupić bez i założyć nową z gwarancją.
pozdrawiam i życzę udanych "łowów".
 
 
Mario 
moderator
...............


Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3009
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-04-2010, 20:11   

Co do tego gazu, również wydaję mi się, że lepiej kupić auto i samemu je zagazować (jeśli to się zwróci, a w Twoim przypadku powinno). Choć z pozoru to może się wydawać droższa wersja od kupna juz zagazowanego auta, ale jak już pisał kosek, instalacja taka sprawia, że więcej rzeczy w takim aucie może ulec awarii, co dalej wiąże się z kosztami napraw.

A jeśli uparłbyś się na auto z gazem lub jakiś by Ci się szczególnie spodobał itp, to przy zakupie warto zwrócić uwagę na komplet dokumentów od gazu - wymagają tego niektóre stacje diagnostyczne przy przeglądzie. A sam zapytaj o zmiany kabli, świec,filtrów, ile ma przejechane instalacja, to takie podstawowe rzeczy.

pozdrawiam :)
__________________
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88868
 
 
Mirol 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Wyszków, Olsztyn
Wysłany: 16-04-2010, 18:57   

Oglądałem to autko z Ostrołęki, niestety właściciela komisu nie było, ma być dopiero w poniedziałek i tyle co z zewnątrz obejrzałem, no i faktycznie gaz pewnie dawno montowany bo rdza wychodzi na błotniku, koło wlewu do gazu, a tak po za tym, błotnik tylni też dawno malowany bo aż farba odchodzi, no i podobno przedni zderzak był jeszcze niedawno robiony - więc sobie go daruję.
Zgadzam się z Wami co to gazu - też chciałem kupić autko bez gazu i dopiero potem go zagazować, ale jak się jakiś dobry by trafił z gazem to też się zastanawiam, no i oczywiście wolał bym samochodzik bez haka, ale jak jest jakiś okaz jest pod ręka to czasami warto zwrócić uwagę.

Jutro podjadę na giełdę do Ciechanowa i jak się uda to podjadę spr. Typ 7, Typ 10 i Typ4.

Jeszcze raz DZIĘKI ZA POMOC.

Mam pytanko macie jakieś ciekawe artykuły lub tematy na forum o sprawdzeniu elementów (szyb, światła i jakieś inne elementy), czy są z tego samego rocznika (modelu), i czy często się zdarza, że samochód oryginalnie od nowości ma jedne elementy z innego rocznika niż inne (bo słyszałem o jednym takim przypadku) pewnie gdy samochód jest z początku roku.
_________________
Miro
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-04-2010, 21:58   

Mirol, oczywiście na lampach, reflektorach sa asygnaty rocznikowe, ale w takich miejscach, że musiałbys te lampy wyciagać aby je spostrzec, na szybach mozesz sie dopatrywać rocznika, powinien byc na samym dole szyby, pojedyncza cyferka, dobrze slyszales ze roczniki przejsciowe pomiedzy starym i nowym rokiem moga miec elementy i z tego i z tego roku, zalezy wszystko jeszcze od stanów magazynowych.
Reflektory, lampy i temu podobne rzeczy najlepiej sprawdzac takze pod katem nazwy producenta, ktora powinna widniec w dostepnym miejscu, najczesciej na kloszu, w oryginale była to chyba Hella dla reflektora przedniego, lampa tylna SAXO SCINTEX, ale głowy sobie nie dam uciac, wiec najlepiej wedle producentów niech wypowiedza sie posiadacze Carism.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Mirol 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Wyszków, Olsztyn
Wysłany: 21-04-2010, 18:45   

Byłem na giełdzie w weekend w Ciechanowie były dwie Cari ale obie w dieslu, w Słomczynie jeszcze gorzej - wcale nie było, a na FSO tylko jedna ale nie w moich granicach cenowych (kiepski okres trafiłem pożegnanie Prezydenta),
Ale dalej szukam i mam kolejne na oku: jak byście powiedzieli coś o Tych:

TYP 11 , TYP 12 , TYP 13 , TYP 14 , TYP 15 , TYP 16 , TYP 17 , TYP 18

Mam nadzieję, że któraś z Tych będzie zadowalająca :)
_________________
Miro
 
 
bodzio1607 
Mitsumaniak


Auto: Carisma Dynamics GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 35
Skąd: Syrynia
Wysłany: 21-04-2010, 19:12   

Hejka Mirol!
Typ 11 jest w całkiem dobrym stanie. Zewnętrznie tak bez zarzutu prócz lekkich nieścisłości przy lewej lampie "patrząc na wprost przodu", no i jakiś przedziwna naklejka "Mitsu" na tylnej klapie. Poza tym rozwala mnie "kradzież" bo inaczej nie mozna o tym powiedzieć oryginalnego radia. Jak sobie nie dokupisz to nie będzie Ci chodził komputer, który tylko i wyłącznie sterowany jest z oryginalnego radia.
Przebieg realny na ten rocznik, gdyż podobnie mam nakręcone na swojej.

Typ 12. Autko chyba godne polecenia choć uboga wersja, ale samochód użytkowany i można na jego temat porozmawiać z użytkownikiem. No i ten niebieski kolor wnętrza, lecz może się do tego przyzwyczaisz. Ja swojej szukałem tak długo aż natrafiłem na czarno-szare wnętrze.
Poza tym wydaje mi się, że bez zarzutów.

Typ 13. Chłopie, wydaje mi sie na pierwszy rzut oka, że to ta sama co typ 11. Bankowo ta sama.

Typ 14. Brak marki auta pod prawą lampą, skradzione radio no i założone pokrowce na siedzeniach - nie widać co pod spodem. Silnik i nie tylko chyba po gruntowym myciu. Nie mam zdania na temat tego egz.

Typ 15. Zapewne ktos ingerował w tył pojazdu.I takie jeakiej duże szparki przy tylnych drzwiach. Coś też przedni zderazk mi nie pasuje do błotnika. Pod uszczelką zaworów widać trochę tłustego ale to fakt, że nikt nie czyścił silnika na glanc. Po takim przebiegu troszkę tłustego może być widać. No i znów to radio. :twisted:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.