 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Autoalarmy do Mitsubishi |
Autor |
Wiadomość |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2007, 22:19 Autoalarmy do Mitsubishi
|
|
|
Cytat: |
Firma DIGITAL SYSTEMS, realizując politykę, którą wyraża motto „Stać Cię na jakość”, w ramach rozszerzania oferty autoalarmów dedykowanych do poszczególnych modeli samochodów „wzięła pod lupę” bieżącą ofertę MITSUBISHI MOTORS CORPORATION POLSKA.
W rezultacie, przygotowano dwa modele autoalarmów dla pojazdów znajdujących się obecnie w sprzedaży oraz schematy instalacyjne.
Do modeli MITSUBISHI: PAJERO, PAJERO 2007, L200, LANCER i OUTLANDER przeznaczono alarm bezpilotowy TYTAN DS 300R ze specjalnie opracowanym algorytmem. Alarm ten jest sterowany fabrycznym pilotem centralnego zamka umieszczonym w kluczyku pojazdu. Rozwiązanie takie jest wygodne i eleganckie – nie wymaga stosowania dodatkowych pilotów do alarmu. W związku z tym, że wspomniane pojazdy są wyposażone w dwa fabryczne piloty centralnego zamka, spełniony jest jeden z warunków ubezpieczenia AC, wymagający posiadania przez właściciela dwóch kompletów pilotów sterujących.
W przypadku modelu MITSUBISHI COLT, które mogą być dostarczane w kompletacji z jednym pilotem fabrycznym centralnego zamka, zastosowanie alarmu bezpilotowego byłoby:
- po pierwsze ryzykowne (w przypadku uszkodzenia jedynego fabrycznego pilota),
- po drugie nie spełniałoby wymagań ubezpieczyciela.
Wychodząc naprzeciw potrzebom, firma DIGITAL SYSTEMS opracowała specjalnie dla tego pojazdu alarm bezpilotowy z pilotem dodatkowym. Alarm ten jest sterowany z jedynego pilota fabrycznego oraz z dodatkowego pilota TYTAN. Dodatkowy pilot TYTAN, oprócz załączania i wyłączania alarmu może także sterować fabrycznym centralnym zamkiem. Zaproponowane rozwiązanie spełnia wymagania ubezpieczycieli, a ponadto wydatnie podnosi komfort użytkowania pojazdu.
Dla pojazdów pierwszej grupy wymagany jest alarm TYTAN DS 300R w wersji oprogramowania powyżej REV. 1404. Należy zaprogramować typ pojazdu 14 w parametrze 1. Dla modelu MITSUBISHI COLT niezbędna jest dedykowana centralka z dodatkowym pilotem, przeznaczona wyłącznie do Mitsubishi Colt (TYTAN DS 300R REV. 1200).
Warto również wspomnieć, że znajdujący się w ofercie firmy autoalarm TYTAN DS 300R może być instalowany, na podstawie dostarczanych schematów montażowych także w starszych pojazdach firmy MITSUBISHI MOTORS oraz wielu innych. |
Autoalarmy TYTAN montuję od ponad dwóch lat. Rewelacyjnie nadają sie rówież do starszych modeli.
W tym temacie udzielam porad odnośnie autoalarmu do Twojego Mitsubishi. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 13-03-2007, 22:44
|
|
|
To tak zapytam ile toto cudo kosztuje wraz z montażem do Carismy? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 13-03-2007, 22:54
|
|
|
Cytat: | Rozwiązanie takie jest wygodne i eleganckie – nie wymaga stosowania dodatkowych pilotów do alarmu. | Czyli nie ma funkcji powiadamiania "zwrotnie do pilota" jaki jest stan alarmu (włamanie, naruszenie strefy, itd).
Co sądzisz o takich alarmach z powiadamianiem zwrotnym |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2007, 23:26
|
|
|
JCH, tutaj jest mowa o alarmie współpracującym z fabtycznym kluczykiem, w którym znajduje się już oryginalny pilot.
Co sądzę o powiadomieniu zwrotnym? Hmmmm. Przedewszystkim mały zasięg tego typu urządzeń, bardzo wysoka cena jeśli chodzi o urządzenia atestowane, bo tych NO NAME lub MADE IN CHINA nawet nie podejmuję sie montować - szkoda mojej pracy i Twoich pieniędzy. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 14-03-2007, 12:07
|
|
|
bartek_nkm napisał/a: | Przedewszystkim mały zasięg tego typu urządzeń, bardzo wysoka cena jeśli chodzi o urządzenia atestowane, bo tych NO NAME lub MADE IN CHINA | Nie oczekuję, że alarm "powie" mi co się dzieje z autem jak jestem na wczasach Zwykle kilkaset metrów wystarczy (parkowanie pod domem, pracą, zakupy, spacer po mieście).
Nie mam już tych danych na temat alarmu i jego ceny... szkoda - oceniłbyś czy to no name made in china, czy coś godnego uwagi.
Cytat: | tutaj jest mowa o alarmie współpracującym z fabtycznym kluczykiem, w którym znajduje się już oryginalny pilot | No jasne że alarm nie będzie gadał do kluczyka ... ale mógłby do czegoś gadać, no nie?
Wiem, wiem .... chciałbym dwie pieczenie na jednym ogniu |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2007, 18:36
|
|
|
W miejscu bez zakłuceń radiowych, wszelkiego rodzaju masztów telekomunikacyjnych a nawet parkingów lub innych monitorowanych obiektów zasięg takiego urządzenia to max 150m. Nie sprawdza się w marketach (nawet radio przestaje grać, a co dopiero wiele słabszy nadajnik z alarmu). |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 14-03-2007, 18:57
|
|
|
Chyba że się ma alarm sprzężony z modułem GSM i po prostu w razie ,,W'' wyśle ci smsa. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2007, 19:18
|
|
|
Za taki zestaw trzeba płacić abonament lub regularnie doładowywać pre-paid.
Wielu klientów z tego względu rezygnuje z zestawu GSM. |
|
|
|
 |
xor
Mitsumaniak handlarz żywopłotem

Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 653 Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-03-2007, 12:31
|
|
|
Mi przydałby się jakiś alarm. Ile kosztuje w miarę przyzwoity ? |
_________________ Rekin bulwarowy |
|
|
|
 |
konrad1704
Mitsumaniak

Auto: Colt`95 CA0 1.6 16 V benzyna
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 1002 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16-03-2007, 12:55
|
|
|
ostatnio zakladalem w swoim misku, alarm ELITA z modulem domykajacym okna i czujnikime ultradzwiekowym i za calosc z montazem zaplacilem 400 zlociszy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 16-03-2007, 23:15
|
|
|
Średnia cena autoalarmu w warsztacie to około 350zł za wersje podstawową, tzw "gołą".
Mowa tu o alarmie atestowanym, honorowanym przez wszystkie ubezpieczalnie (ja tylko takie zakładam).
Jeśli chodzi o kasę to 300zł za alarm, 50zł za czujniki ultradźwiękowe (wykrywające ruch w kabinie), około 100zł za czujnik położenia/holowania. Ceny podlegają negocjacji, na wszystko jest gwarancja europejska, tylko alarm 5 lat
Ceny brutto z montażem
[ Dodano: 16-03-2007, 23:18 ]
xor napisał/a: | Mi przydałby się jakiś alarm. Ile kosztuje w miarę przyzwoity ? |
Do EA można zamontować alarm, który będzie współpracował z orygonalnymi pilotami o ile takie posiadasz. Jedyby warunek to posiadanie dwóch sprawnych! Z jednym jest niebezpieczeństwo braku możliwości wyłączenia alarmu w razie jego uszkodzenia.
Cenowo około 350-400zł za wersje z czujnikami ultradźwiękowymi. |
|
|
|
 |
cider55
Mitsumaniak cider55

Auto: carisma 1,8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2007 Posty: 202 Skąd: Radzionkow
|
Wysłany: 17-03-2007, 11:47
|
|
|
bartek_nkm, Witam witam.W mojej cari 1,8GDI mam 2 kluczyki i jednego pilota taki wkształcie banana sterowanie tylko dużym przyciskiem miewiem do czego są 2 małe?Kiedś je nacisnąłem i po wyłączeniu zapłonu włączając ponownie resetowały sięwszystkie wskazania na wyświetlaczu komputera oraz licznik dziennych przebiegów.Po kilku dniach znowu naciskałem te małe przyciski i wróciło do normy.
alarm włącza się tylko po cichu.
2.niewiadoma to zamykanie drzwi kluczykiem-blokuje wszystkie drzwi i tylną klapę.Natomiast otwieranie drzwi otwarte atylną klapę trzeba otworzyć kluczykiem.Pytanie czy tak ma być? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-03-2007, 12:21
|
|
|
Bartku,
ZCy odradzasz w Galancie EA zamontowanie innego alarmu?
ja mam swojego Pythona z Carismy, z dwoma pilotami, oryginalny pilot jest w tragicznym stanie i tylko jeden - jedział kobieta, wydłubała paznokciami gumki:). Czy samodzielny mntaz to bardzo duzo zachodu?
Po ewnetulane porady jak cos to chyba pepiej na PW.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2007, 13:15
|
|
|
spietryga, na naszym rynku jest około 400 różnych modeli alarmów. Nie znam wszystkich , a co za tym idzie nie potrafie odpowiedzieć jednoznacznie do czego są dwa pozostałe przyciski. Mogą one być związane z blokadą zapłony, która wnioskując po zachowaniu samochodu została źle podłączona i robia się tzw "jaja".
Rada:
1. Nie naciskaj tych przycisków
2. Jeśli posiadasz syrenkę z własnym zasilaniem (piszczy po odłączeniu akumulatora) i dostałeś do niej kluczyk to włącz alarm i poczekaj aż się uzbroi, wejdź do auta otwierając je kluczykiem niech sie wyzwoli. Będą mrugały tylko kierunkowskazy, ale p o dźwięku będziesz w stanie zlokalizować umiejscowienie centralki i odczytać nazwę jej producenta. Bez tej wiedzy nikt nie jest w stanie Ci pomóc.
3. Wymień alarm na nowy, z dwoma pilotami i instrukcja obsługi.
4. Każdy autoalarm jest urządzeniem dodatkowym i NIE MA PRAWA zmieniac działania jakichkolwiek urządzeń w samochodzie. Zamek centralny powienien dziełac tak samo z kluczyka jak i z alarmu.
Marcino, jeśli jestes pewny tego alarmu to smiało moższ go zamontować u siebie w Galancie. Nie powinno byc żadnego problemu z montażem, ale jeśli nie czjesz się na siłach zleć to fachowcowi. Niestey nie znam nikogo godnego polecenia
PS
Bydgoszcz nie jest tak daleko |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 17-03-2007, 20:39
|
|
|
Ta ja tez musze cos zamontować, a nawet nie mam firmowych pilotów, tak ze drzwi z klucza zapodaje. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
|
|