Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Autoalarmy do Mitsubishi
Autor Wiadomość
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2007, 22:19   Autoalarmy do Mitsubishi

Cytat:


Firma DIGITAL SYSTEMS, realizując politykę, którą wyraża motto „Stać Cię na jakość”, w ramach rozszerzania oferty autoalarmów dedykowanych do poszczególnych modeli samochodów „wzięła pod lupę” bieżącą ofertę MITSUBISHI MOTORS CORPORATION POLSKA.

W rezultacie, przygotowano dwa modele autoalarmów dla pojazdów znajdujących się obecnie w sprzedaży oraz schematy instalacyjne.

Do modeli MITSUBISHI: PAJERO, PAJERO 2007, L200, LANCER i OUTLANDER przeznaczono alarm bezpilotowy TYTAN DS 300R ze specjalnie opracowanym algorytmem. Alarm ten jest sterowany fabrycznym pilotem centralnego zamka umieszczonym w kluczyku pojazdu. Rozwiązanie takie jest wygodne i eleganckie – nie wymaga stosowania dodatkowych pilotów do alarmu. W związku z tym, że wspomniane pojazdy są wyposażone w dwa fabryczne piloty centralnego zamka, spełniony jest jeden z warunków ubezpieczenia AC, wymagający posiadania przez właściciela dwóch kompletów pilotów sterujących.

W przypadku modelu MITSUBISHI COLT, które mogą być dostarczane w kompletacji z jednym pilotem fabrycznym centralnego zamka, zastosowanie alarmu bezpilotowego byłoby:

- po pierwsze ryzykowne (w przypadku uszkodzenia jedynego fabrycznego pilota),

- po drugie nie spełniałoby wymagań ubezpieczyciela.

Wychodząc naprzeciw potrzebom, firma DIGITAL SYSTEMS opracowała specjalnie dla tego pojazdu alarm bezpilotowy z pilotem dodatkowym. Alarm ten jest sterowany z jedynego pilota fabrycznego oraz z dodatkowego pilota TYTAN. Dodatkowy pilot TYTAN, oprócz załączania i wyłączania alarmu może także sterować fabrycznym centralnym zamkiem. Zaproponowane rozwiązanie spełnia wymagania ubezpieczycieli, a ponadto wydatnie podnosi komfort użytkowania pojazdu.

Dla pojazdów pierwszej grupy wymagany jest alarm TYTAN DS 300R w wersji oprogramowania powyżej REV. 1404. Należy zaprogramować typ pojazdu 14 w parametrze 1. Dla modelu MITSUBISHI COLT niezbędna jest dedykowana centralka z dodatkowym pilotem, przeznaczona wyłącznie do Mitsubishi Colt (TYTAN DS 300R REV. 1200).

Warto również wspomnieć, że znajdujący się w ofercie firmy autoalarm TYTAN DS 300R może być instalowany, na podstawie dostarczanych schematów montażowych także w starszych pojazdach firmy MITSUBISHI MOTORS oraz wielu innych.


Autoalarmy TYTAN montuję od ponad dwóch lat. Rewelacyjnie nadają sie rówież do starszych modeli.

W tym temacie udzielam porad odnośnie autoalarmu do Twojego Mitsubishi.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 13-03-2007, 22:44   

To tak zapytam ile toto cudo kosztuje wraz z montażem do Carismy?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 13-03-2007, 22:54   

Cytat:
Rozwiązanie takie jest wygodne i eleganckie – nie wymaga stosowania dodatkowych pilotów do alarmu.
Czyli nie ma funkcji powiadamiania "zwrotnie do pilota" jaki jest stan alarmu (włamanie, naruszenie strefy, itd).
Co sądzisz o takich alarmach z powiadamianiem zwrotnym :?:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2007, 23:26   

JCH, tutaj jest mowa o alarmie współpracującym z fabtycznym kluczykiem, w którym znajduje się już oryginalny pilot.

Co sądzę o powiadomieniu zwrotnym? Hmmmm. Przedewszystkim mały zasięg tego typu urządzeń, bardzo wysoka cena jeśli chodzi o urządzenia atestowane, bo tych NO NAME lub MADE IN CHINA nawet nie podejmuję sie montować - szkoda mojej pracy i Twoich pieniędzy.
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 14-03-2007, 12:07   

bartek_nkm napisał/a:
Przedewszystkim mały zasięg tego typu urządzeń, bardzo wysoka cena jeśli chodzi o urządzenia atestowane, bo tych NO NAME lub MADE IN CHINA
Nie oczekuję, że alarm "powie" mi co się dzieje z autem jak jestem na wczasach ;) Zwykle kilkaset metrów wystarczy (parkowanie pod domem, pracą, zakupy, spacer po mieście).
Nie mam już tych danych na temat alarmu i jego ceny... szkoda - oceniłbyś czy to no name made in china, czy coś godnego uwagi.
Cytat:
tutaj jest mowa o alarmie współpracującym z fabtycznym kluczykiem, w którym znajduje się już oryginalny pilot
No jasne że alarm nie będzie gadał do kluczyka :badgrin: ... ale mógłby do czegoś gadać, no nie?
Wiem, wiem .... chciałbym dwie pieczenie na jednym ogniu :P 8)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2007, 18:36   

W miejscu bez zakłuceń radiowych, wszelkiego rodzaju masztów telekomunikacyjnych a nawet parkingów lub innych monitorowanych obiektów zasięg takiego urządzenia to max 150m. Nie sprawdza się w marketach (nawet radio przestaje grać, a co dopiero wiele słabszy nadajnik z alarmu).
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 14-03-2007, 18:57   

Chyba że się ma alarm sprzężony z modułem GSM i po prostu w razie ,,W'' wyśle ci smsa.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2007, 19:18   

Za taki zestaw trzeba płacić abonament lub regularnie doładowywać pre-paid.
Wielu klientów z tego względu rezygnuje z zestawu GSM.
 
 
xor 
Mitsumaniak
handlarz żywopłotem


Auto: Galant 2.5 '98 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 653
Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
Wysłany: 16-03-2007, 12:31   

Mi przydałby się jakiś alarm. Ile kosztuje w miarę przyzwoity ?
_________________
Rekin bulwarowy
 
 
konrad1704 
Mitsumaniak


Auto: Colt`95 CA0 1.6 16 V benzyna
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 1002
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-03-2007, 12:55   

ostatnio zakladalem w swoim misku, alarm ELITA z modulem domykajacym okna i czujnikime ultradzwiekowym i za calosc z montazem zaplacilem 400 zlociszy.
_________________

 
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2007, 23:15   

Średnia cena autoalarmu w warsztacie to około 350zł za wersje podstawową, tzw "gołą".
Mowa tu o alarmie atestowanym, honorowanym przez wszystkie ubezpieczalnie (ja tylko takie zakładam).

Jeśli chodzi o kasę to 300zł za alarm, 50zł za czujniki ultradźwiękowe (wykrywające ruch w kabinie), około 100zł za czujnik położenia/holowania. Ceny podlegają negocjacji, na wszystko jest gwarancja europejska, tylko alarm 5 lat ;)

Ceny brutto z montażem :D

[ Dodano: 16-03-2007, 23:18 ]
xor napisał/a:
Mi przydałby się jakiś alarm. Ile kosztuje w miarę przyzwoity ?


Do EA można zamontować alarm, który będzie współpracował z orygonalnymi pilotami o ile takie posiadasz. Jedyby warunek to posiadanie dwóch sprawnych! Z jednym jest niebezpieczeństwo braku możliwości wyłączenia alarmu w razie jego uszkodzenia.

Cenowo około 350-400zł za wersje z czujnikami ultradźwiękowymi.
 
 
cider55 
Mitsumaniak
cider55


Auto: carisma 1,8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 202
Skąd: Radzionkow
Wysłany: 17-03-2007, 11:47   

bartek_nkm, Witam witam.W mojej cari 1,8GDI mam 2 kluczyki i jednego pilota taki wkształcie banana sterowanie tylko dużym przyciskiem miewiem do czego są 2 małe?Kiedś je nacisnąłem i po wyłączeniu zapłonu włączając ponownie resetowały sięwszystkie wskazania na wyświetlaczu komputera oraz licznik dziennych przebiegów.Po kilku dniach znowu naciskałem te małe przyciski i wróciło do normy.
alarm włącza się tylko po cichu.
2.niewiadoma to zamykanie drzwi kluczykiem-blokuje wszystkie drzwi i tylną klapę.Natomiast otwieranie drzwi otwarte atylną klapę trzeba otworzyć kluczykiem.Pytanie czy tak ma być?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10684
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-03-2007, 12:21   

Bartku,
ZCy odradzasz w Galancie EA zamontowanie innego alarmu?
ja mam swojego Pythona z Carismy, z dwoma pilotami, oryginalny pilot jest w tragicznym stanie i tylko jeden - jedział kobieta, wydłubała paznokciami gumki:). Czy samodzielny mntaz to bardzo duzo zachodu?
Po ewnetulane porady jak cos to chyba pepiej na PW.
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2007, 13:15   

spietryga, na naszym rynku jest około 400 różnych modeli alarmów. Nie znam wszystkich ;-) , a co za tym idzie nie potrafie odpowiedzieć jednoznacznie do czego są dwa pozostałe przyciski. Mogą one być związane z blokadą zapłony, która wnioskując po zachowaniu samochodu została źle podłączona i robia się tzw "jaja".
Rada:
1. Nie naciskaj tych przycisków
2. Jeśli posiadasz syrenkę z własnym zasilaniem (piszczy po odłączeniu akumulatora) i dostałeś do niej kluczyk to włącz alarm i poczekaj aż się uzbroi, wejdź do auta otwierając je kluczykiem niech sie wyzwoli. Będą mrugały tylko kierunkowskazy, ale p o dźwięku będziesz w stanie zlokalizować umiejscowienie centralki i odczytać nazwę jej producenta. Bez tej wiedzy nikt nie jest w stanie Ci pomóc.
3. Wymień alarm na nowy, z dwoma pilotami i instrukcja obsługi.
4. Każdy autoalarm jest urządzeniem dodatkowym i NIE MA PRAWA zmieniac działania jakichkolwiek urządzeń w samochodzie. Zamek centralny powienien dziełac tak samo z kluczyka jak i z alarmu.

Marcino, jeśli jestes pewny tego alarmu to smiało moższ go zamontować u siebie w Galancie. Nie powinno byc żadnego problemu z montażem, ale jeśli nie czjesz się na siłach zleć to fachowcowi. Niestey nie znam nikogo godnego polecenia :(

PS
Bydgoszcz nie jest tak daleko :D
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 17-03-2007, 20:39   

Ta ja tez musze cos zamontować, a nawet nie mam firmowych pilotów, tak ze drzwi z klucza zapodaje.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.