[II 2.0 DID] Nie będę wzmacniał silnika !! |
Autor |
Wiadomość |
rykuj
Nowy Forumowicz
Auto: MOII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 15 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17-04-2010, 22:59 [II 2.0 DID] Nie będę wzmacniał silnika !!
|
|
|
W mojej historii m.in. 1,9 TDI (OK, koło dwumasowe, ale praktycznie na gwarancji), bez żadnych ulepszeń dojechał do 130kkm bez innych problemów. Przy sprzedaży - nie było żadnych obiekcji do silnika - a to głównie sprawdzał nabywający.
Teraz 2,0 TDI - nie jeżdzę jak kapelusznik, ale nie sądzę , abym potrzebował więcej niż 103 kW. Opisywane na tym forum rzesze ludzkich problemow potuningowych powodują, że moje coraz rzadsze włosy akcelerują w siwieniu. Po co ? Misiek outek nie stanie się wyścigówką.
W mojej ocenie 140 KM outka zupełnie wystarcza. Bez problemów wyprzedzam ciężarówki, a z lepszymi nie staję w szranki.
Może dobra nowa mapa silnika ... może. Box - never !!
rykuj |
|
|
|
 |
bono
Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 50 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 18-04-2010, 07:27
|
|
|
ten post to chyba swiadectwo tego jak bardzo targaja Toba uczucia - chipowac czy nie chipowac
nie musisz nic zmieniac w Twoim samochodzie, tego nikt na tym forum nie oczekuje
pozdr |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 18-04-2010, 08:49
|
|
|
ja w swoim mam w tym momencie odpięty REAALL ARTa i stwierdzam że 140 KM to całkiem przyzwoity wynik.W końcu nie jest to wyścigówka |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 18-04-2010, 10:59
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | ja w swoim mam w tym momencie odpięty REAALL ARTa i stwierdzam że 140 KM to całkiem przyzwoity wynik.W końcu nie jest to wyścigówka |
Tylko ze ten ciągnik wymaga stoperów do uszu w trakcie jazdy...... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Grzesq
Forumowicz

Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-04-2010, 11:20
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | ja w swoim mam w tym momencie odpięty REAALL ARTa i stwierdzam że 140 KM to całkiem przyzwoity wynik.W końcu nie jest to wyścigówka |
Zbyszek, przy chipie (ja mam 167KM) to też nie jest wyścigówka , ale można normalnie jeździć, samochód zupełnie inaczej się zachowuje już na pierwszy biegu - pracuje zdecydowanie lżej Nie wyobrażam sobie w tej chwili jazdy nim ze 140KM. Spróbuj, a sam się przekonasz i zmienisz zdanie |
|
|
|
 |
gajduss [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2010, 11:20
|
|
|
mitsu nie przesadzaj, ostatnio wiozłem mamę moim 2.0 i stwierdziła ze silnika nie słychac dodam ze ona ma 4007 2,2 HDI |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 18-04-2010, 11:22
|
|
|
mit gajduss napisał/a: | mitsu nie przesadzaj, ostatnio wiozłem mamę moim 2.0 i stwierdziła ze silnika nie słychac dodam ze ona ma 4007 2,2 HDI |
mitsu00 zawsze chwalił tylko swoje 2,2 reszta to szmelc |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 18-04-2010, 11:27
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | mitsu00 zawsze chwalił tylko swoje 2,2 reszta to szmelc |
2.0 napewno bo jeździlem więc mogłem porownać. Czy reszta to szmelc? Nie powiedziałbym. Brak mocy mogę przeżyć, tylko od klekotu TDI dostaję gęsiej skórki |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
gajduss [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2010, 12:22
|
|
|
troszke klekocze jak zimny reszta ujdzie, przejedz sie rangerem 2,5 TDCI to usłyszysz co to klekot, niby cr ale jak zimy to tragednia. |
|
|
|
 |
ZbigniewD
Forumowicz

Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 130 Skąd: Wien
|
Wysłany: 18-04-2010, 16:07
|
|
|
klekocze ale jedzie a nie jak ten parch 2.2 a to koło a to filtr a to wtryski ropa mu sie nie podoba FAP sie rozlatuje
badziew i jeszcze raz bardziew a w serii jedzie tak samo kiepsko jak 2.0
ten silnik od PSA powinni pokazywać w muzeum techniki i zabronić dalszej sprzedaży
jak ktoś szuka wysokiej kultury pracy to nie kupuje diesla koniec kropka ,bo nic nie zastąpi dźwieku V10 czy V12 nawet te badziewne biturbo od bmw czy merca w których kolektory padają jak muchy na atrapie.
Kolego chipuj i nic sie nie przejmuj wszystkie auta jakie miałem uturbione czy to była benzyna czy diesel (tfu bmw) było po modyfikacjach i zupełnie nic sie nie działo a w samochodzie z tak małą mocą jak w outku te 20 koni bedzie zbawiennie wpływało na dynamikę tego czołgu.
Tylko jak już wgrasz program to tutaj sie nie chwał bo zaraz wielki brat będzie sie starał Ciebie wyśledzić i skracić . |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 18-04-2010, 16:42
|
|
|
ZbigniewD napisał/a: | a nie jak ten parch 2.2 a to koło a to filtr a to wtryski ropa mu sie nie podoba FAP sie rozlatuje
badziew i jeszcze raz bardziew a w serii jedzie tak samo kiepsko jak 2.0
ten silnik od PSA powinni pokazywać w muzeum techniki i zabronić dalszej sprzedaży |
Weź ty te swoje żale nt tego silnika wystosuj do dealera ktory ci sprzedal ten felerny egzemplarz, a nie generalizuj.... Mialem wcześniej 2 egz. 2.2 HDI i z zadnym nie mialem jakichkolwiek problemów jeśli chodzi o silnik. Pierwszym nawinąłem 140 tys. km, 2-gim 90 tys. km zanim je sprzedałem, a obecny ma 82 tys. km i smigają bezproblemowo. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 18-04-2010, 19:30
|
|
|
ZbigniewD napisał/a: | dźwieku V10 czy V12 |
|
|
|
|
 |
ZbigniewD
Forumowicz

Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 130 Skąd: Wien
|
Wysłany: 18-04-2010, 19:46
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | ZbigniewD napisał/a: | a nie jak ten parch 2.2 a to koło a to filtr a to wtryski ropa mu sie nie podoba FAP sie rozlatuje
badziew i jeszcze raz bardziew a w serii jedzie tak samo kiepsko jak 2.0
ten silnik od PSA powinni pokazywać w muzeum techniki i zabronić dalszej sprzedaży |
Weź ty te swoje żale nt tego silnika wystosuj do dealera ktory ci sprzedal ten felerny egzemplarz, a nie generalizuj.... Mialem wcześniej 2 egz. 2.2 HDI i z zadnym nie mialem jakichkolwiek problemów jeśli chodzi o silnik. Pierwszym nawinąłem 140 tys. km, 2-gim 90 tys. km zanim je sprzedałem, a obecny ma 82 tys. km i smigają bezproblemowo. | PSA powoli wycofuje się na całe szczęscię z tych silników ale jak wiadomo skoro można jeszcze zarobić to czemu nie opchnąć jeszcze głupim japończykom
Mitsu ja nie miałem jednej sztuki ba dwóch czy trzech ,mamy sporą firmę budowlaną i trochę tych aut transportowych sie przewija a flotowy zakup tego dziadostwa 2.2 był najgorszym pomysłem jaki mógł wymyślić człowiek za to odpowiedzialny .
Powoli albo sie rozpadają te wozy albo za grosze je sprzedajemy i przechodzimy sukcesywnie na T5 z klekoczącym ale jezdzącym TDI od VW .
Wychodzi na to że akurat Ty miałeś szczęscie bo wystraczy zapytać byle mechanika w każdym ASO o silnik 2.2 to określi go jednym słowem.
Gadasz non stop na tdi że klekocze a mnie nic nie przekona do tej francuskiej kupy tym bardziej że w polsce za ten rozpadajacy sie motor chcą ponad 30 kafli więcej niż za 2.0 i sie pytam co poza rozpadającym sie dwu masem dostajemy więcej ,aha no i niedobór mocy ,ale za to niutona trochę trzyma tylko że co z tego jak sie sprzęgło rozpada .
Dlatego silnika nie ma sensu chipować bo sprzęgło rozpadnie sie w trybie ekspresowym chyba że założymy LUKa to wtedy na jakieś 50 tys mamy spokój i czas na sprzedanie tego wynalazku .
W Outlanderze czy będzie 156 koni czy 147 to i tak jest to za mało o stówke żeby jezdzić po autostradach w miarę sprawnie.
Zbyszek czemu sie dziwisz ???Miałem starego v12 w coupe dzwięku tego silnika nie jest w stanie zastąpić nawet 550 koni z v8 po prostu poezja .Niestety teraz ksiegowi i ekolodzy projektują auta i zabiaja te piękne dźwięki katalitazorami normai itd ,całe szczęscie że można kupić jeszcze srt8 czy inne fajne bezyniaczki a diesle można zostawić farmerom . |
|
|
|
 |
pretor
Forumowicz

Auto: 2,2 diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 46 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-04-2010, 21:43
|
|
|
ZbigniewD napisał/a: | klekocze ale jedzie a nie jak ten parch 2.2 a to koło a to filtr a to wtryski ropa mu sie nie podoba FAP sie rozlatuje
badziew i jeszcze raz bardziew a w serii jedzie tak samo kiepsko jak 2.0
ten silnik od PSA powinni pokazywać w muzeum techniki i zabronić dalszej sprzedaży
jak ktoś szuka wysokiej kultury pracy to nie kupuje diesla koniec kropka ,bo nic nie zastąpi dźwieku V10 czy V12 nawet te badziewne biturbo od bmw czy merca w których kolektory padają jak muchy na atrapie.
Kolego chipuj i nic sie nie przejmuj wszystkie auta jakie miałem uturbione czy to była benzyna czy diesel (tfu bmw) było po modyfikacjach i zupełnie nic sie nie działo a w samochodzie z tak małą mocą jak w outku te 20 koni bedzie zbawiennie wpływało na dynamikę tego czołgu.
Tylko jak już wgrasz program to tutaj sie nie chwał bo zaraz wielki brat będzie sie starał Ciebie wyśledzić i skracić . |
Nie masz racji, albo wybitnie miałeś pecha i trafiłeś na taki egzemplarz, w końcu to tylko maszyna.
Silnik 2,2 od P.S.A. jest udaną konstrukcją, na tyle, że kilka firm montuje go w swoich autach. Cichy, dynamiczny i przede wszystkim mało awaryjny w porównaniu do konkurencji. Z resztą pogadaj ze światłymi mechanikami, jeśli opinie ludzi w internecie wydają Ci się podejrzane. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 18-04-2010, 21:46
|
|
|
pretor napisał/a: | Nie masz racji, albo wybitnie miałeś pecha i trafiłeś na taki egzemplarz, w końcu to tylko maszyna.
Silnik 2,2 od P.S.A. jest udaną konstrukcją, na tyle, że kilka firm montuje go w swoich autach. Cichy, dynamiczny i przede wszystkim mało awaryjny w porównaniu do konkurencji. Z resztą pogadaj ze światłymi mechanikami, jeśli opinie ludzi w internecie wydają Ci się podejrzane. |
Nie ma sensu bić piany dla kogoś kto nie lubi bezów..... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
|