Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Nie będę wzmacniał silnika !!
Autor Wiadomość
rykuj 
Nowy Forumowicz

Auto: MOII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-04-2010, 22:59   [II 2.0 DID] Nie będę wzmacniał silnika !!

W mojej historii m.in. 1,9 TDI (OK, koło dwumasowe, ale praktycznie na gwarancji), bez żadnych ulepszeń dojechał do 130kkm bez innych problemów. Przy sprzedaży - nie było żadnych obiekcji do silnika - a to głównie sprawdzał nabywający.

Teraz 2,0 TDI - nie jeżdzę jak kapelusznik, ale nie sądzę , abym potrzebował więcej niż 103 kW. Opisywane na tym forum rzesze ludzkich problemow potuningowych powodują, że moje coraz rzadsze włosy akcelerują w siwieniu. Po co ? Misiek outek nie stanie się wyścigówką.

W mojej ocenie 140 KM outka zupełnie wystarcza. Bez problemów wyprzedzam ciężarówki, a z lepszymi nie staję w szranki.

Może dobra nowa mapa silnika ... może. Box - never !!

rykuj
 
 
bono 
Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 50
Skąd: z Polski
Wysłany: 18-04-2010, 07:27   

ten post to chyba swiadectwo tego jak bardzo targaja Toba uczucia - chipowac czy nie chipowac

nie musisz nic zmieniac w Twoim samochodzie, tego nikt na tym forum nie oczekuje

pozdr
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 18-04-2010, 08:49   

ja w swoim mam w tym momencie odpięty REAALL ARTa i stwierdzam że 140 KM to całkiem przyzwoity wynik.W końcu nie jest to wyścigówka
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 18-04-2010, 10:59   

13zbyszek13 napisał/a:
ja w swoim mam w tym momencie odpięty REAALL ARTa i stwierdzam że 140 KM to całkiem przyzwoity wynik.W końcu nie jest to wyścigówka


Tylko ze ten ciągnik wymaga stoperów do uszu w trakcie jazdy......
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-04-2010, 11:20   

13zbyszek13 napisał/a:
ja w swoim mam w tym momencie odpięty REAALL ARTa i stwierdzam że 140 KM to całkiem przyzwoity wynik.W końcu nie jest to wyścigówka


Zbyszek, przy chipie (ja mam 167KM) to też nie jest wyścigówka :) , ale można normalnie jeździć, samochód zupełnie inaczej się zachowuje już na pierwszy biegu - pracuje zdecydowanie lżej ;) Nie wyobrażam sobie w tej chwili jazdy nim ze 140KM. Spróbuj, a sam się przekonasz i zmienisz zdanie :mrgreen:
 
 
gajduss
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2010, 11:20   

mitsu nie przesadzaj, ostatnio wiozłem mamę moim 2.0 i stwierdziła ze silnika nie słychac :wink: dodam ze ona ma 4007 2,2 HDI :P
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 18-04-2010, 11:22   

mit
gajduss napisał/a:
mitsu nie przesadzaj, ostatnio wiozłem mamę moim 2.0 i stwierdziła ze silnika nie słychac dodam ze ona ma 4007 2,2 HDI


mitsu00 zawsze chwalił tylko swoje 2,2 reszta to szmelc
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 18-04-2010, 11:27   

13zbyszek13 napisał/a:
mitsu00 zawsze chwalił tylko swoje 2,2 reszta to szmelc

2.0 napewno bo jeździlem więc mogłem porownać. Czy reszta to szmelc? Nie powiedziałbym. Brak mocy mogę przeżyć, tylko od klekotu TDI dostaję gęsiej skórki :twisted:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
gajduss
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2010, 12:22   

troszke klekocze jak zimny reszta ujdzie, przejedz sie rangerem 2,5 TDCI to usłyszysz co to klekot, niby cr ale jak zimy to tragednia.
 
 
ZbigniewD 
Forumowicz


Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 130
Skąd: Wien
Wysłany: 18-04-2010, 16:07   

klekocze ale jedzie a nie jak ten parch 2.2 a to koło a to filtr a to wtryski ropa mu sie nie podoba FAP sie rozlatuje
badziew i jeszcze raz bardziew a w serii jedzie tak samo kiepsko jak 2.0
ten silnik od PSA powinni pokazywać w muzeum techniki i zabronić dalszej sprzedaży
jak ktoś szuka wysokiej kultury pracy to nie kupuje diesla koniec kropka ,bo nic nie zastąpi dźwieku V10 czy V12 nawet te badziewne biturbo od bmw czy merca w których kolektory padają jak muchy na atrapie.
Kolego chipuj i nic sie nie przejmuj wszystkie auta jakie miałem uturbione czy to była benzyna czy diesel (tfu bmw) było po modyfikacjach i zupełnie nic sie nie działo a w samochodzie z tak małą mocą jak w outku te 20 koni bedzie zbawiennie wpływało na dynamikę tego czołgu.
Tylko jak już wgrasz program to tutaj sie nie chwał bo zaraz wielki brat będzie sie starał Ciebie wyśledzić i skracić .
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 18-04-2010, 16:42   

ZbigniewD napisał/a:
a nie jak ten parch 2.2 a to koło a to filtr a to wtryski ropa mu sie nie podoba FAP sie rozlatuje
badziew i jeszcze raz bardziew a w serii jedzie tak samo kiepsko jak 2.0
ten silnik od PSA powinni pokazywać w muzeum techniki i zabronić dalszej sprzedaży


Weź ty te swoje żale nt tego silnika wystosuj do dealera ktory ci sprzedal ten felerny egzemplarz, a nie generalizuj.... Mialem wcześniej 2 egz. 2.2 HDI i z zadnym nie mialem jakichkolwiek problemów jeśli chodzi o silnik. Pierwszym nawinąłem 140 tys. km, 2-gim 90 tys. km zanim je sprzedałem, a obecny ma 82 tys. km i smigają bezproblemowo.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 18-04-2010, 19:30   

ZbigniewD napisał/a:
dźwieku V10 czy V12


:shock:
 
 
ZbigniewD 
Forumowicz


Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 130
Skąd: Wien
Wysłany: 18-04-2010, 19:46   

mitsu00 napisał/a:
ZbigniewD napisał/a:
a nie jak ten parch 2.2 a to koło a to filtr a to wtryski ropa mu sie nie podoba FAP sie rozlatuje
badziew i jeszcze raz bardziew a w serii jedzie tak samo kiepsko jak 2.0
ten silnik od PSA powinni pokazywać w muzeum techniki i zabronić dalszej sprzedaży


Weź ty te swoje żale nt tego silnika wystosuj do dealera ktory ci sprzedal ten felerny egzemplarz, a nie generalizuj.... Mialem wcześniej 2 egz. 2.2 HDI i z zadnym nie mialem jakichkolwiek problemów jeśli chodzi o silnik. Pierwszym nawinąłem 140 tys. km, 2-gim 90 tys. km zanim je sprzedałem, a obecny ma 82 tys. km i smigają bezproblemowo.
PSA powoli wycofuje się na całe szczęscię z tych silników ale jak wiadomo skoro można jeszcze zarobić to czemu nie opchnąć jeszcze głupim japończykom
Mitsu ja nie miałem jednej sztuki ba dwóch czy trzech ,mamy sporą firmę budowlaną i trochę tych aut transportowych sie przewija a flotowy zakup tego dziadostwa 2.2 był najgorszym pomysłem jaki mógł wymyślić człowiek za to odpowiedzialny .
Powoli albo sie rozpadają te wozy albo za grosze je sprzedajemy i przechodzimy sukcesywnie na T5 z klekoczącym ale jezdzącym TDI od VW .
Wychodzi na to że akurat Ty miałeś szczęscie bo wystraczy zapytać byle mechanika w każdym ASO o silnik 2.2 to określi go jednym słowem.
Gadasz non stop na tdi że klekocze a mnie nic nie przekona do tej francuskiej kupy tym bardziej że w polsce za ten rozpadajacy sie motor chcą ponad 30 kafli więcej niż za 2.0 i sie pytam co poza rozpadającym sie dwu masem dostajemy więcej ,aha no i niedobór mocy ,ale za to niutona trochę trzyma tylko że co z tego jak sie sprzęgło rozpada .
Dlatego silnika nie ma sensu chipować bo sprzęgło rozpadnie sie w trybie ekspresowym chyba że założymy LUKa to wtedy na jakieś 50 tys mamy spokój i czas na sprzedanie tego wynalazku .
W Outlanderze czy będzie 156 koni czy 147 to i tak jest to za mało o stówke żeby jezdzić po autostradach w miarę sprawnie.
Zbyszek czemu sie dziwisz ???Miałem starego v12 w coupe dzwięku tego silnika nie jest w stanie zastąpić nawet 550 koni z v8 po prostu poezja .Niestety teraz ksiegowi i ekolodzy projektują auta i zabiaja te piękne dźwięki katalitazorami normai itd ,całe szczęscie że można kupić jeszcze srt8 czy inne fajne bezyniaczki a diesle można zostawić farmerom .
 
 
pretor 
Forumowicz


Auto: 2,2 diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-04-2010, 21:43   

ZbigniewD napisał/a:
klekocze ale jedzie a nie jak ten parch 2.2 a to koło a to filtr a to wtryski ropa mu sie nie podoba FAP sie rozlatuje
badziew i jeszcze raz bardziew a w serii jedzie tak samo kiepsko jak 2.0
ten silnik od PSA powinni pokazywać w muzeum techniki i zabronić dalszej sprzedaży
jak ktoś szuka wysokiej kultury pracy to nie kupuje diesla koniec kropka ,bo nic nie zastąpi dźwieku V10 czy V12 nawet te badziewne biturbo od bmw czy merca w których kolektory padają jak muchy na atrapie.
Kolego chipuj i nic sie nie przejmuj wszystkie auta jakie miałem uturbione czy to była benzyna czy diesel (tfu bmw) było po modyfikacjach i zupełnie nic sie nie działo a w samochodzie z tak małą mocą jak w outku te 20 koni bedzie zbawiennie wpływało na dynamikę tego czołgu.
Tylko jak już wgrasz program to tutaj sie nie chwał bo zaraz wielki brat będzie sie starał Ciebie wyśledzić i skracić .



Nie masz racji, albo wybitnie miałeś pecha i trafiłeś na taki egzemplarz, w końcu to tylko maszyna.

Silnik 2,2 od P.S.A. jest udaną konstrukcją, na tyle, że kilka firm montuje go w swoich autach. Cichy, dynamiczny i przede wszystkim mało awaryjny w porównaniu do konkurencji. Z resztą pogadaj ze światłymi mechanikami, jeśli opinie ludzi w internecie wydają Ci się podejrzane.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 18-04-2010, 21:46   

pretor napisał/a:
Nie masz racji, albo wybitnie miałeś pecha i trafiłeś na taki egzemplarz, w końcu to tylko maszyna.

Silnik 2,2 od P.S.A. jest udaną konstrukcją, na tyle, że kilka firm montuje go w swoich autach. Cichy, dynamiczny i przede wszystkim mało awaryjny w porównaniu do konkurencji. Z resztą pogadaj ze światłymi mechanikami, jeśli opinie ludzi w internecie wydają Ci się podejrzane.


Nie ma sensu bić piany dla kogoś kto nie lubi bezów..... :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.