| tarcie w tylnym | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | carpezo   Forumowicz
 
 Auto: carisma 1.6 95r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 04 Kwi 2010
 Posty: 94
 Skąd: brok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-04-2010, 09:34   tarcie w tylnym |   
 |  
               | 
 |  
               | jak jade sam to nie słychać nic a jak tył troche obciążony np ze dwie osoby wsiąda i jakiś dołek w drodze to trze coś i to dość mocno w jednym tylnym kole.. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gigant87   Mitsumaniak
 
  
 Auto: BMW 3GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 14 razy
 Dołączył: 15 Gru 2005
 Posty: 1877
 Skąd: OOL & DW
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | carpezo   Forumowicz
 
 Auto: carisma 1.6 95r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 04 Kwi 2010
 Posty: 94
 Skąd: brok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-04-2010, 11:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | r14 165/65 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Saqu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Nissan s13, BMW e39
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 71 razy
 Dołączył: 28 Mar 2009
 Posty: 2233
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-04-2010, 15:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie za wąskie troche opony do cari?
 Sprawdzałeś w jakim stanie masz amorki?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | West-Cbradio [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-04-2010, 17:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | 165 to waskie opony wiec odpada tarcie przy wiekszym obciazeniu i nierownosci drogi podobny przypadek mialem w innym aucie i przyczyna byla ukruszona sprezyna (do wymiany) natomiast amortyzator ma za zadanie tlumic drgania pochodzace z nawierzchni wiec moim zdaniem odpada,jak masz mozliwosc wejdz pod samochod i  popatrz co i gdzie sie dzieje
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez West-Cbradio 18-04-2010, 17:24, w całości zmieniany 3 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | carpezo   Forumowicz
 
 Auto: carisma 1.6 95r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 04 Kwi 2010
 Posty: 94
 Skąd: brok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-04-2010, 17:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | amorki wymieniałem 2 lata temu monroe. we wrześniu na przeglądzie miały75 %. co tam jeszcze innego może ocierać ? 
 [ Dodano: 18-04-2010, 18:25 ]
 sprężyne da rade jakoś sprawdzić? po zdjeciu koła bedzie coś widac czy trzeba demotować ją ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | West-Cbradio [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-04-2010, 17:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja to zrobilem tak: 
 wlazlem pod samochod i z kanalu uwiesilem sie karoseri i zaczelem sie  z nia szarpac wtedy uslyszalem  dokladnie gdzie cos sie dzieje wtedy lampa w reke i dokladne ogledziny a dla porownania co jest grane patrzylem na sprezyna  z naprzeciwka ale i tak skonczylo sie u mechanika bo nie mialem  klucza do sciagania sprezyn
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Saqu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Nissan s13, BMW e39
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 71 razy
 Dołączył: 28 Mar 2009
 Posty: 2233
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-04-2010, 18:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak zdejmiesz koło będziesz miał sprężyne jak na dłoni widoczną całą |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |