Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
tarcie w tylnym
Autor Wiadomość
carpezo 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 94
Skąd: brok
Wysłany: 18-04-2010, 10:34   tarcie w tylnym

jak jade sam to nie słychać nic a jak tył troche obciążony np ze dwie osoby wsiąda i jakiś dołek w drodze to trze coś i to dość mocno w jednym tylnym kole..
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 18-04-2010, 11:28   

jakie masz felgi i opony?
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
carpezo 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 94
Skąd: brok
Wysłany: 18-04-2010, 12:05   

r14 165/65
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-04-2010, 16:15   

Cytat:
r14 165/65

Nie za wąskie troche opony do cari?
Sprawdzałeś w jakim stanie masz amorki?
 
 
 
West-Cbradio
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2010, 18:21   

165 to waskie opony wiec odpada tarcie przy wiekszym obciazeniu i nierownosci drogi
podobny przypadek mialem w innym aucie i przyczyna byla ukruszona sprezyna (do wymiany) natomiast amortyzator ma za zadanie tlumic drgania pochodzace z nawierzchni wiec moim zdaniem odpada,jak masz mozliwosc wejdz pod samochod i popatrz co i gdzie sie dzieje
Ostatnio zmieniony przez West-Cbradio 18-04-2010, 18:24, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
carpezo 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 94
Skąd: brok
Wysłany: 18-04-2010, 18:21   

amorki wymieniałem 2 lata temu monroe. we wrześniu na przeglądzie miały75 %. co tam jeszcze innego może ocierać ?

[ Dodano: 18-04-2010, 18:25 ]
sprężyne da rade jakoś sprawdzić? po zdjeciu koła bedzie coś widac czy trzeba demotować ją ?
 
 
West-Cbradio
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2010, 18:31   

ja to zrobilem tak:

wlazlem pod samochod i z kanalu uwiesilem sie karoseri i zaczelem sie z nia szarpac wtedy uslyszalem dokladnie gdzie cos sie dzieje wtedy lampa w reke i dokladne ogledziny a dla porownania co jest grane patrzylem na sprezyna z naprzeciwka ale i tak skonczylo sie u mechanika bo nie mialem klucza do sciagania sprezyn
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-04-2010, 19:42   

Jak zdejmiesz koło będziesz miał sprężyne jak na dłoni widoczną całą
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.