Pajero Pinin 1.8 - Co to jest za silnik |
Autor |
Wiadomość |
Sokon
Nowy Forumowicz
Auto: Ford Focus Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 7 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 22-04-2010, 14:20 Pajero Pinin 1.8 - Co to jest za silnik
|
|
|
Panie i Panowie, trzy pytanka:
http://moto.gratka.pl/tre...a-11681994.html
1. Jaki to coś ma silnik, GDI, MPI, czy coś innego jeszcze?
2. Napisane 4x4 ale lewarka zmiany napędów nie widać, jak się go zmienia?
3. Czy zdaniem użytkownika jakiegoś, czy taki Pinin jest wart zainteresowania? |
Ostatnio zmieniony przez Sokon 22-04-2010, 23:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zuk21
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 2.0 GDI 5D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-04-2010, 14:50
|
|
|
Witam,
ewidentnie wygląda to na MPI. Kupiony w Polsce, a z tego co wiem to w naszych salonach GDI nie było (a szkoda), stały napęd 4x4 (wiskoza).
A czy warty zainteresowania? Wg mnie warty. Ale to Ty musisz sobie na to pytanie odpowiedzieć... No i oczywiście zależy to od konkretnego egzemplarza. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hudini
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI 16V 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 77 Skąd: Kościelisko
|
Wysłany: 23-04-2010, 11:23
|
|
|
Wygląda to na MPI - czyli stały napęd. Gość napisał że to ma 129KM - tyle koni ma 2.0 GDI 16V.
Jak chcesz go kupić to sprawdz dokładnie VIN z tym co jest w rzeczywistości.
... i wg mnie przód był walony.
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
zuk21
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 2.0 GDI 5D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 23-04-2010, 13:49
|
|
|
Cytat: | ... i wg mnie przód był walony. |
ciekawe po czym kolega Hudini to wnioskuje
no chyba, że go widziałeś na żywca...
P.S. GDI miałby reduktor. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hudini
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI 16V 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 77 Skąd: Kościelisko
|
Wysłany: 23-04-2010, 14:39
|
|
|
zuk21, a po tym że gdi ma na atrapie znaczek chociażby. Bo to że nie ma drążka od reduktora to każdy zobaczy. A to że wersja 129KM była tylko z silnikami 2.0 to też w opisach modelu jest. Wersja 1.8 GDI 120KM ma.
a to że napisałem że wg mnie , to według mnie, każdy może myśleć inaczej.
W 2002 roku chyba nie było w salonach w kraju wersji z halogenami, ESP czy sześcioma poduszkami i tempomatem.- według mnie... |
_________________
 |
|
|
|
 |
zuk21
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 2.0 GDI 5D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 23-04-2010, 16:07
|
|
|
Hudini,
ja GDI w tym przypadku nie biorę pod uwagę, z wiadomych względów... więc i nie doszukuję się znaczka GDI na atrapie.
halogen w zderzaku też wg mnie o niczym nie świadczy, bo seryjnie też nie było orurowania...
Gość napisał 129KM, bo może nie ma o tym pojęcia i gdzieś znalazł taką informację, a nawet nie chciało mu się jej weryfikować... A z resztą, z tego co widzę to jest handlarz/komis i z doświadczenia wiem, że w ofertach wypisują głupoty, żeby tylko klient przyjechał...
i Hudini, oczywiście, że każdy może myśleć jak chce, nie odbieraj tego źle, po prostu byłem ciekawy z czego tak wnioskujesz.
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
Wysłany: 23-04-2010, 21:10
|
|
|
1.8 MPI miały 114KM |
|
|
|
 |
Hudini
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI 16V 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 77 Skąd: Kościelisko
|
Wysłany: 24-04-2010, 14:24
|
|
|
1.8 GDI 120KM,
1.8 i 16V 114KM
2.0 GDI 16V 129KM,
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 25-04-2010, 22:17
|
|
|
Sygnatura Gdi mieściła by się również po prawej stronie przy zawiasach tylnej klapy, może to jakaś konfidencka przekładka angola? |
|
|
|
 |
Sokon
Nowy Forumowicz
Auto: Ford Focus Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 7 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 26-04-2010, 01:11
|
|
|
Ja się staram upolować GDI za przystępną cenę, MPI odpada.
Raz, że lubię mieć większą kontrolę dwa, że moim zdaniem ma lepsze opinie od MPI, choć jestem totalnym laikiem i mogę się mylić.
A propos przekładek, to ostatnio zacząłem się zastanawiać, czy nie kupić angola za jakieś małe pieniądze i nie zrobić przekładki, co o tym sądzicie? |
|
|
|
 |
Hudini
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI 16V 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 77 Skąd: Kościelisko
|
Wysłany: 26-04-2010, 07:45
|
|
|
Wersja GDI ma kłopoty z elektryką i silnikiem - wystarczy spojrzeć na forum. A poza tym to wszyscy tu są użytkownikami GDI więc złego słowa nie powiedzą |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2010, 12:29
|
|
|
|
|
|
|
 |
Sokon
Nowy Forumowicz
Auto: Ford Focus Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 7 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 26-04-2010, 12:50
|
|
|
rozumiem że takie pogłoski szerzą uzytkownicy MPI |
|
|
|
 |
Sk00tie [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2010, 15:43
|
|
|
Któż by się przyjmował taką licytacją. |
|
|
|
 |
Hudini
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI 16V 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 77 Skąd: Kościelisko
|
Wysłany: 26-04-2010, 16:31
|
|
|
Sk00tie - dokładnie |
_________________
 |
|
|
|
 |
|