Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ciekawostka i ew dawca częsci
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 03-02-2008, 00:48   ciekawostka i ew dawca częsci

widział moze ktos kiedys taka wersje Diamante?
http://allegro.pl/show_item.php?item=300575950

Jak dla mnie zupełny dziwoląg bo przód jak w wersjach po lifcie a środek tez jakiś taki inny, jakby miał kierownice z prawej to można by się domyślać że to przekładka z wersji japońskiej ale z czymś takim się jeszcze nie spotkałem
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Szymon82 
Mitsumaniak
Szymon

Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
Wysłany: 03-02-2008, 09:56   

Inność środka wg. mnie polega na tym że kierownica pochodzi z omegi A- w wersji diamond :)
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 03-02-2008, 16:31   

Szymon82 napisał/a:
Inność środka wg. mnie polega na tym że kierownica pochodzi z omegi A- w wersji diamond :)

no moze, to wlasnie kierownice mialem na mysli a pozatym tapicerka jest chyba taka jak w sedanie
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 03-02-2008, 21:25   

moze to skladak? w 93 roku nie było jeszcze takiego przodu a diamante wygląda trochę nie tak...bo na europę szła sigma .moze tylko klapa zmieniona i papiery gośc miał na diamante ...karoseria sigmy ....i gdyby to było diamante to większy wypas byłby chyba bo amerykanie lubią komort ....ale moge się mylić - dla mnie to składak jakiś ?pozdro
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 03-02-2008, 22:02   

zbyszek05 napisał/a:
moze to skladak? w 93 roku nie było jeszcze takiego przodu a diamante wygląda trochę nie tak...bo na europę szła sigma .moze tylko klapa zmieniona i papiery gośc miał na diamante ...karoseria sigmy ....i gdyby to było diamante to większy wypas byłby chyba bo amerykanie lubią komort ....ale moge się mylić - dla mnie to składak jakiś ?pozdro

Amerykanskie Diamante w wersji kombi czyli Wagon nie rózni sie niczym od Sigmy poza wlasnie tylną blendą, wyposażenie był zasadniczo podobne, z tym że amerykanskie wersje miały tylko automat. oba auta były produkowane w australii. Swojego czasu kolega Poler miał wlasnie taką wersje i na zdjęciach nie różniła sie niczym w srodku. Tak czy inaczej to z tej aukcji mnie zaciekawiło bo dziwne, za 3600 mozna by sie zastanowić w sumie mimo niedomagań
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2008, 22:09   

a czy diamente nie miały przez przypadek szyb bez ramek bo tu ewidentnie widać w drzwiach ramkę szyby.Ja bym stawiał że to sigma chyba że się myle :finga:
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 03-02-2008, 22:21   

Kombi wlasnie miały ramki drzwi, tak jak wersje europejskie, zreszta zobacz tutaj:
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=12040
Jedynie zderzaki moga być takie jak w amerykanskiej wersji sedana
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
grzess81
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2008, 14:30   

Jak dla mnie to różni sie tylko grilem i kierownica oraz tylna bledą po zdjeciu widać ze przód tego auta był malowany i może gril podpasowany z innego modelu?
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
  Wysłany: 05-02-2008, 15:11   

grzess81 napisał/a:
Jak dla mnie to różni sie tylko grilem i kierownica oraz tylna bledą po zdjeciu widać ze przód tego auta był malowany i może gril podpasowany z innego modelu?

No wlasnie ten grill całkiem niepasuje bo nie było takiej kombinacji tzn. przód "nowy" i ta wersja nadwozia - to mnie zadziwiło. Teraz, po przyjrzeniu sie, widać inny kolor na błotniku,moja teoria jest pewnie taka że autko jest po dzwonie wiec dlatego przód inny a kierownica tez nie ta bo pewnie poduchy nie było czym zaślepić
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.