Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Świst powietrza przy załączaniu sprężarki
Autor Wiadomość
jedrys 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-05-2012, 13:55   [II 2.0 DID] Świst powietrza przy załączaniu sprężarki

Witam po długiej przerwie :)

Dzisiaj w moim Outku przy przebiegu 92k pojawił się kolejny problem. Podczas przyspieszania od 2 tys. obr./min, czyli wraz z włączeniem turbo, pojawia się głośny świst powietrza, którego natężenie zmienia się wraz z obrotami. Gazowanie na luzie nie powoduje odgłosów, auto przyspiesza normalnie.

Ktoś coś wie? Gdzieś dostaje się/ucieka lewe powietrze? Jutro dzwonię do mechanika, ale wolałbym wiedzieć, na co się nastawiać.

Pozdrawiam,

Marcin
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-05-2012, 20:01   

Turbina się kończy. Temat wiele razy poruszany na forum.
 
 
 
jedrys 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-05-2012, 20:23   

Muciek napisał/a:
Turbina się kończy. Temat wiele razy poruszany na forum.


Czyli co? Naprawa, wymiana, regeneracja? Jakiego rzędu są to koszty?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 20-05-2012, 20:50   

Muciek napisał/a:
Turbina się kończy. Temat wiele razy poruszany na forum.
Niekoniecznie. Może być uszkodzony wąż, zawór i wiele innych.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
jedrys 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Gdynia
  Wysłany: 20-05-2012, 21:07   

rezon napisał/a:
Muciek napisał/a:
Turbina się kończy. Temat wiele razy poruszany na forum.
Niekoniecznie. Może być uszkodzony wąż, zawór i wiele innych.


Węże sprawdzałem niecały miesiąc temu w serwisie (spadł mi jakiś przewód przy podszybiu). Podobno dokręcili też dolot do turbo. Zawór EGR wymieniałem jakiś rok temu z kawałkiem. Zobaczymy, co jutro powiedzą w ASO. No i ciekawe, co się posypie następne :evil:

[ Dodano: 21-05-2012, 09:02 ]
No dobra, wygląda na to, że nie jest tak źle - pękł zacisk na przewodzie dolotowym. Ufffff.

[ Dodano: 21-05-2012, 10:37 ]
I naprawa w ASO gratis :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.