Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
21-11-2007, 16:41
Problem z mocą i odpalaniem - Lancer 1,6 16V GLXi 95'
Autor Wiadomość
cyprys4
[Usunięty]

  Wysłany: 28-09-2006, 10:42   Problem z mocą i odpalaniem - Lancer 1,6 16V GLXi 95'

Witam! Czytalem wszystkie tematy, ale nie widziałem odpowiedzi na mój problem: mój lancerek(Lancer 1,6 16V GLXi 95') chodzil bez problemu, dopóki nie wymieniłem baku (kupiłem używany,ale w dobrym stanie, poprzedni był dziurawy...). Po wymianie baku lancerek nie pali od razu, tylko trzeba go jakieś 2,3 sekundy pokręcić. Również zauważyłem lekki spadek mocy. Czy ktoś wie jaka może być przyczyna???Może coś z pompą paliwa...Choć przed wymianą baku chodziła bez problemów.Może w nowym baku był jakiś pył, czy coś w tym stylu...Jeżdżę na benzynie, nie mam gazu.Pomóżcie!!!
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-09-2006, 11:34   

Sprawdź na początek, czy pompa nie łapie gdzieś powietrza, może opaska na wężu luźna, sprawdź filterek w baku, może się zapchał.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
tom65
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2006, 13:50   

jak już te oględziny przebrniesz - to sprawdz ciśnienie na listwie bo może być pompeczka paliwa do wymiany - niezaszkodziło by ew. przedmuchać wszystkie przewody kompresorem ( miałem taki przypadek u kumpla w primerze jakimś sposobem dostał się fus do przewodu i kicha o mało co nie zachlastaliśmy rozrusznika i akumulatora) chyba że dmuchanko zrobiłeś
tuż przed spięciem przewodów paliwowych i masz pewność że ok.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 29-09-2006, 17:45   

Wszystko co napisali koledzy ok popieram .Zwroc uwage czy przewod paliwowy miejest grzies przygiety uderzony np kamieniem albo przy montarzu.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.