Pompa wysokiego ciśnienie GDI |
Autor |
Wiadomość |
cezarmadness [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2010, 16:54 Pompa wysokiego ciśnienie GDI
|
|
|
Mam pytanie czy ciśnienie paliwa na poziomie 4.8 bara jest właściwe(nie za małe). |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-04-2010, 20:50
|
|
|
Też się mnie tak zdawało |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
cezarmadness [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2010, 09:17
|
|
|
Sorry powinienem napisać 48 bar(4.8 MPa) |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 01-05-2010, 10:43
|
|
|
gigant87 napisał/a: | Powinno być 50 bar! | Gwoli uzupełnienia:
*manual podaje:
"Standard Value 4-7 Mpa"
*Na „mądrych” stronach /rosyjskich/ jako standard podają 50 bar plus/minus 3 bary w idle.
*najważniejsza jest stabilność ciśnienia w całym zakresie obciążeń i obrotów.
Poniżej wzorcowe ustawienia podstawowych parametrów GDI z przepustnicą z siłownikiem ETV dla biegu jałowego, zrzuty z MUTIII:
*Tryb mieszanka stechiometryczna:
*Tryb mieszanka uwarstwiona:
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
|