LPG do disela? |
Autor |
Wiadomość |
regon
Forumowicz

Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 419 Skąd: Wawa
|
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 26-09-2010, 10:05
|
|
|
Ja nie słyszałem o takiej możliwości |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-09-2010, 07:24
|
|
|
regon napisał/a: | Panowie czy to możliwe aby ropniaki mogły działać na lpg |
ropniaki na gaz owszem, moga ale nie LPG tylko CNG drobna roznica (gaz ziemny, taki jak mamy w domach a instalacja jest znacznie drozsza od tej tradycyjnej, chyba minimum5-8tys trzeba dac...no i stacji tankowania jest jak na lekarstwo - przykladowo we Wroclawiu jedynie jedna |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
Szwagroz
Forumowicz

Auto: Galant, 2,0 elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 635 Skąd: TP
|
Wysłany: 27-09-2010, 08:03
|
|
|
a ja widziałem zdaje się na tvn turbo o lpg w dizlu, tyle że to nie działa jak w benzynowych silnikach. Gaz jest mieszany z ropą i nie ma mozliwości jazdy tylko na lpg. Instalacja jest droga i oszczędność mała bo silnik pali gaz i ropę jednocześnie, plus taki że zwiększa się moc auta. W polsce są chyba ze 2 auta z taka instalacją zamontowaną jedynie pokazowo, żeby pokazać że mozna. program oglądałem jakos z rok temu. |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 27-09-2010, 10:40
|
|
|
Szwagroz napisał/a: | a ja widziałem zdaje się na tvn turbo o lpg w dizlu, tyle że to nie działa jak w benzynowych silnikach. Gaz jest mieszany z ropą i nie ma mozliwości jazdy tylko na lpg. Instalacja jest droga i oszczędność mała bo silnik pali gaz i ropę jednocześnie, plus taki że zwiększa się moc auta. W polsce są chyba ze 2 auta z taka instalacją zamontowaną jedynie pokazowo, żeby pokazać że mozna. program oglądałem jakos z rok temu. |
jest dokladnie tak jak piszesz. LPG + diesel spalane jednoczesnie. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 29-09-2010, 12:46
|
|
|
Maddox napisał/a: | jest dokladnie tak jak piszesz. LPG + diesel spalane jednoczesnie. |
I co takie rozwiazanie daje ? |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 29-09-2010, 13:40
|
|
|
poczekam aż się znajdzie Outek z dieslem, spalający jednocześnie gaz, benzynę i paliwo lotnicze.
Do tego na dachu poproszę baterie słonecznne i silnik elektryczny w bagażniku.
A w dni pochmurne, lecz wietrzne... taki rozkładany zagiel.
Acha, byłbym zapomniał - ten bagażniek jest taki duzy, że pewnie wejdzie tam jeszcze maszyna parowa. No i szypa do załadunku węgla gratis.
Na poważnie - ktoś potrafi podać jakąś racjonalną przesłankę na tego typu zabawy ??? |
|
|
|
 |
mismen1980
Mitsumaniak

Auto: GALANT 1.8 GLS TD E34A 4D65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 163 Skąd: Koszarawa
|
Wysłany: 29-09-2010, 13:50
|
|
|
jurekschroda napisał/a: | :shock: poczekam aż się znajdzie Outek z dieslem, spalający jednocześnie gaz, benzynę i paliwo lotnicze.
Do tego na dachu poproszę baterie słonecznne i silnik elektryczny w bagażniku.
A w dni pochmurne, lecz wietrzne... taki rozkładany zagiel.
Acha, byłbym zapomniał - ten bagażniek jest taki duzy, że pewnie wejdzie tam jeszcze maszyna parowa. No i szypa do załadunku węgla gratis.
Na poważnie - ktoś potrafi podać jakąś racjonalną przesłankę na tego typu zabawy ??? |
no swoją drogą odpowiedz masz w samym artykule gdyż pisze tam iż taki system oplacalny jest w samochodach ciężarowych które normalnie dużo spalają a więc mieszanką ropy i gazu uzyskujesz "tańsią" mieszankę. |
_________________ 02222/KMM
Sorki za mój polski, ale przywiało mnie z zagranicy ...
Potrzeba pomocy z czeskim lub słowackim (informacje, tłumaczenie itp.) - śmiało napisz
 |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
|
|
|
 |
Robin2
Nowy Forumowicz początkujący

Auto: carisma 1,9 TD GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 27 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 16-02-2011, 10:09
|
|
|
Tu jest link do innego artykułu:STAG do diesla
O ile wiem- lada chwila będzie wprowadzany na rynek |
_________________ Carisma 1,9 TD 1998. GL czyli golas
 |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 17-02-2011, 12:40
|
|
|
raczej nie wprowadzą do osobowych nowe silniki są na CR czyli wtrysk bezpośredni z kilkoma etapami dodatkowo wchodzi filtr cząstek stalych i dopalanie go. Problem stanowi wysterowanie ecu silnika który bierze dane do pracy z mnóstwa czujników począwszy do ciśnienia atmosferycznego zakończywszy po temperaturę paliwa |
|
|
|
 |
|