Piszcząca rolka w pompie wspomagania |
Autor |
Wiadomość |
Ninja
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: UK
Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: UK
|
Wysłany: 09-02-2010, 09:48 Piszcząca rolka w pompie wspomagania
|
|
|
Mam taki problemik,że piszczy mi rolka od pompy wspomagania.Popryskam trochę penetrantem,na trochę przestanie,ale po kilku dniach znowu to samo.Czy duży jest problem wymiany lożyska w pompie jeśli niewielki to jaki jest symbol łożyska?,czy lepiej jest wymienić całą pompę np ze szrotu.Mieszkam w UK to takich rzeczy jest sporo.Widziałem taką pompę ale ma troszkę inny kształt.Będzie pasować jakby była od innej pojemności silnika?? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-02-2010, 21:32
|
|
|
Ninja, a naciągać pasek próbowałeś piszczy na mocno skręconych kołach czy na wyprostowanych kołach i biegu jałowym silnika |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Ninja
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: UK
Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: UK
|
Wysłany: 10-02-2010, 07:50
|
|
|
Piszczy cały czas podczas pracy i bez względu na obroty piszczenie jest takie samo.
[ Dodano: 28-02-2010, 10:55 ]
Ponawiam pytanko.Czy pompa pasuje tylko od danego modelu,czy mogę wstawić z innej pojemności silnika??? |
|
|
|
 |
goblin_85
Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 TD, Hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 37 Skąd: GD
|
Wysłany: 02-05-2010, 20:10
|
|
|
Hej,
Mam pytanie także związane z piszczeniem podczas skręcania.
Zauważyłem, że jak skręcam w miejscu to zapala mi się kontrolka od akumulatora i nie kręci się pasek klinowy, nawet gdy nacisnę trochę gazu i skręcę kierownicę na maksa sytuacja się powtarza. Ostatnio wymieniłem rolkę od napinacza, amortyzatorem oraz pasek klinowy.
Co to może być? |
|
|
|
 |
aga.m
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 17 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 02-05-2010, 20:24
|
|
|
goblin_85 napisał/a: | Hej,
Mam pytanie także związane z piszczeniem podczas skręcania.
Zauważyłem, że jak skręcam w miejscu to zapala mi się kontrolka od akumulatora i nie kręci się pasek klinowy, nawet gdy nacisnę trochę gazu i skręcę kierownicę na maksa sytuacja się powtarza. Ostatnio wymieniłem rolkę od napinacza, amortyzatorem oraz pasek klinowy.
Co to może być? |
Też miałam taki problem po wymianie napinacza z paskiem i okazało się że pasek klinowy który kupiłam był po prostu za dlugi (wg katalogu pasował do modelu mojej Cari). I to naprawdę o niewiele za długi a przy maksymalnym skręcie kierownicą ślizgał się po pompie wspomagania! |
|
|
|
 |
Carismaniak
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2010 Posty: 73 Skąd: Radom
|
Wysłany: 18-05-2010, 19:32
|
|
|
Goblin wina jest w kole pasowym na walku to wielkie kolko na samym dole jest tak ze miedzy dwoma kolkami metalowymi jest taka guma i to jej wina u siebie mialem identycznie wymienilem i gites koszt okolo 175 zl wymiana prosta 5 bieg wrzucasz i klucz bodajze 19 dluga przedluzka i powinienes sam wymienic a sprawdzic mozesz tak : skrec kolami albo niech ktos skreci kolami na maksa a ty od strony pasazera pod kolem jest taka mala luka i tam zobaczysz to kolo czy ono stoi czy sie kreci pozdro |
_________________ Mitsubishi Carisma 1,9 TD wersja najbogatsza
   |
|
|
|
 |
|