Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Piszcząca rolka w pompie wspomagania
Autor Wiadomość
Ninja 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma
Kraj/Country: UK
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: UK
Wysłany: 09-02-2010, 09:48   Piszcząca rolka w pompie wspomagania

Mam taki problemik,że piszczy mi rolka od pompy wspomagania.Popryskam trochę penetrantem,na trochę przestanie,ale po kilku dniach znowu to samo.Czy duży jest problem wymiany lożyska w pompie jeśli niewielki to jaki jest symbol łożyska?,czy lepiej jest wymienić całą pompę np ze szrotu.Mieszkam w UK to takich rzeczy jest sporo.Widziałem taką pompę ale ma troszkę inny kształt.Będzie pasować jakby była od innej pojemności silnika??
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-02-2010, 21:32   

Ninja, a naciągać pasek próbowałeś :?: piszczy na mocno skręconych kołach czy na wyprostowanych kołach i biegu jałowym silnika :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Ninja 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma
Kraj/Country: UK
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: UK
Wysłany: 10-02-2010, 07:50   

Piszczy cały czas podczas pracy i bez względu na obroty piszczenie jest takie samo.

[ Dodano: 28-02-2010, 10:55 ]
Ponawiam pytanko.Czy pompa pasuje tylko od danego modelu,czy mogę wstawić z innej pojemności silnika???
 
 
goblin_85 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 TD, Hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: GD
Wysłany: 02-05-2010, 20:10   

Hej,
Mam pytanie także związane z piszczeniem podczas skręcania.

Zauważyłem, że jak skręcam w miejscu to zapala mi się kontrolka od akumulatora i nie kręci się pasek klinowy, nawet gdy nacisnę trochę gazu i skręcę kierownicę na maksa sytuacja się powtarza. Ostatnio wymieniłem rolkę od napinacza, amortyzatorem oraz pasek klinowy.

Co to może być?
 
 
aga.m 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 17
Skąd: Tychy
Wysłany: 02-05-2010, 20:24   

goblin_85 napisał/a:
Hej,
Mam pytanie także związane z piszczeniem podczas skręcania.

Zauważyłem, że jak skręcam w miejscu to zapala mi się kontrolka od akumulatora i nie kręci się pasek klinowy, nawet gdy nacisnę trochę gazu i skręcę kierownicę na maksa sytuacja się powtarza. Ostatnio wymieniłem rolkę od napinacza, amortyzatorem oraz pasek klinowy.

Co to może być?



Też miałam taki problem po wymianie napinacza z paskiem i okazało się że pasek klinowy który kupiłam był po prostu za dlugi (wg katalogu pasował do modelu mojej Cari). I to naprawdę o niewiele za długi a przy maksymalnym skręcie kierownicą ślizgał się po pompie wspomagania!
 
 
Carismaniak 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 73
Skąd: Radom
Wysłany: 18-05-2010, 19:32   

Goblin wina jest w kole pasowym na walku to wielkie kolko na samym dole jest tak ze miedzy dwoma kolkami metalowymi jest taka guma i to jej wina u siebie mialem identycznie wymienilem i gites koszt okolo 175 zl wymiana prosta 5 bieg wrzucasz i klucz bodajze 19 dluga przedluzka i powinienes sam wymienic a sprawdzic mozesz tak : skrec kolami albo niech ktos skreci kolami na maksa a ty od strony pasazera pod kolem jest taka mala luka i tam zobaczysz to kolo czy ono stoi czy sie kreci pozdro
_________________
Mitsubishi Carisma 1,9 TD wersja najbogatsza :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.